امیری که در مسیر جام جهانی 2022 یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی بود، هنوز امیدوار است در جام جهانی هر چند کوتاه ولی شانس بازی به دست بیاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان امشب در یک مراسم باشکوه قصد دارد نیمار جونیور ستاره برزیلی در باشگاه الهلال معارفه کند تا بتواند از طریق این مراسم بزرگ دیدگان دنیا را کشورش جلب کند تا بتواند در آینده از لحاظ توریستی پیشرفت داشته باشد. شب گذشته در ورزشگاه الهلال آمادگی‌های لازم برای این مراسم بزرگ انجام شد. یکی از خاص‌ترین اقدامات باشگاه الهلال برای معارفه ستاره برزیلی طرح چهره نیمار از طریق هزاران پهپاد است. هزاران پهپاد از داخل ورزشگاه به آسمان ریاض پرواز می‌کنند تا چهره نیمار را طراحی کنند. همچنین هواداران الهلال هم یک تیفوی بزرگ برای خوش آمدگویی در سکو‌های ورزشگاه طراحی کردند. نیمار با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو به الهلال آمد. ستاره برزیلی رکورد بازدید شبکه‌های مجازی در دنیا را با پیوستن به الهلال زد، چون فیلم امضای قراردادش با باشگاه سعودی بیش از ۴۰۰ میلیون بازدید
باشگاه الهلال تلاش می کند تا رضایت ژوائو فلیکس را برای انتقال قرضی یکساله جلب نماید.
گالاتاسرای تلاش خود را برای جذب سرخیو راموس آغاز کرده و سعی دارد تا از طریق مائورو ایکاردی رضایت او را جلب کند.
لئوناردو بونوچی از تصمیم باشگاه برای کنار گذاشته شدنش شوکه و ناراحت است.
چلسی، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن آخرین تلاش های خود را برای جلب نظر ویتور روکه انجام می دهند که در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار دارد.
باشگاه الاتفاق در اولین گام بعد از جلب رضایت با جرارد در تلاش است تا دو ستاره لیگ برتری را جذب کند.
بازیکنان استقلال برای جلب نظر مثبت نکونام، از همین ابتدای کار تمرینات را با جدیت و تلاش بالا آغاز کرده اند.
تلاش عجیب پرنده نر برای جلب توجه پرنده ماده با تقلید صدای انواع حیوانات را مشاهده می کنید.
تلاش بارسلونا برای جلب رضایت لیونل مسی امروز هم میان عناوین اصلی روزنامه‌های اسپانیا دیده می‌شود.
اکبری با تاکید بر این که سازمان محیط‌زیست تلاش کرد که از همان ابتدا هیچ مساله‌ای را درباره «پیروز» کتمان نکند، گفت: به نظر می‌رسد یکی از عواملی که در ماجرای پیروز برای ما حاشیه درست کرد، اطلاع‌رسانی زیاد و مداوم درباره وضعیت این حیوان بود، البته این مساله توجه مردم را بیش از پیش به گونه یوزپلنگ جلب کرد، اما حاشیه‌هایی را به همراه داشت که چندان ضروری نبود.
آرتا منهاجی می گوید نگرانی هواداران را درک می کند و تلاش آنها، جلب رضایت طرفداران مس کرمان است.
اطرافیان والورده تا شب گذشته تلاش داشتند تا الکس بائنا را از شکایت منصرف کنند ولی موفق نشدند.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد با تلاش و همت بیشتر بتواند نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: درباره حضور مردم در پیام‌رسان‌های داخلی و جلب اعتماد آن‌ها گفت: تمام تلاش ما در این چند ماه این بود که بتوانیم سکو‌های داخلی را تقویت کنیم و قابلیت‌ها و امکانات جدید به آن‌ها اضافه کنیم تا بتوانند در قالب پیام‌رسان و شبکه اجتماعی، با نمونه‌های خارجی رقابت و مردم را به سمت خودشان جلب کنند و بتوانند مسئله و نیاز مردم را حل کنند.
وزیردفاع آمریکا گفته است که تلاش های مسکو برای جلب حمایت کشورهایی مانند ایران و کره شمالی چالش های امنیتی جدیدی را برای ایالات متحده و متحدانش ایجاد کرده است.
دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان بهترین پاسور فصل پرسپولیس تا اینجای لیگ، امیدوار بود بتواند نظر کارلوس کی روش را جلب کند که در نهایت این هدف او محقق نشد.
سیدحسین حسین مدعی است تمام تمرکز و تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند نظر کادرفنی تیم ملی را برای همراهی ایران در جام جهانی جلب کند.
مهدی قایدی در تلاش است تا از فرصت‌های پیش رو برای حضور در جام جهانی نهایت استفاده را ببرد.
مهدی قایدی که در لیست اولیه کی روش حضور داشت، نتوانست نظر مثبت او را برای حضور در اردو اتریش جلب کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید فرایندها در این بخش به نحوی اصلاح شود که تلاش ها و زحماتی که در شبکه بانکی کشور انجام می شود در شعب بانک توسط مردم احساس شده و رضایت مردم جلب شود.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقای کیفیت محصول و خدمات و تنوع بخشی به خودروها در راستای جلب رضایت مشتریان، گفت: هدف از تدوین طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو و انجام اقدامات موثر در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های مختلف، سربلندی نام ایران خودرو در بازار داخلی و جهانی است.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شورا‌های حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ تن رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ تن گذشت کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شوراهای حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ نفر رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ نفر گذشت کردند.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ