مدیرعامل باشگاه استقلال عصر دوشنبه در 4 حکم جداگانه مدیران جدید این باشگاه را منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: چهار کارگر شاغل در کارگاه جمع آوری ضایعات در روستای گچی که یکی پس از دیگری برای نجات جان همکاران خود وارد چاه حاوی گاز‌های سمی شدند، دچار گازگرفتگی شده و جان باختند.
فرد چهارمی هم همراه این سه نفر دستگیر شده است که این فرد با این سه نفر برای این اقدام ضداخلاقی و مغایر با اعتقادات مردم همکاری داشته است.
متهم (دختر ۱۴ ساله) در بازجویی‌های تخصصی و پلیسی به آتش سوزی عمدی خانواده با نفت به کمک پسر مورد علاقه‌اش اعتراف و انگیزه خود را مخالفت پدر و مادرش برای ازدواج با وی عنوان کرد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در کارگاه مبل سازی خبر داد.
نخستین جلسه اعضای جدید هیات مدیره استقلال شب گذشته در محل این باشگاه با محوریت انتخاب سرمربی جدید برگزار شد.
امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت تا از تیم های اول تا سوم لیگ قبل، چهار بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کند.
شفیق اظهار کرد: روستا‌های "استاد"، "خسرویه" و "چوکانلوی" شهرستان فاروج بیشترین خسارت را متحمل شدند و در این رابطه تاکنون جسد ۲ تن از اهالی این روستا‌ها توسط نیرو‌های امدادی پیدا شده و عملیات جستجو همچنان ادامه دارد.
رئیس رویداد چهارسوق با بیان اینکه برگزاری این رویداد برای افزایش انگیزه بین فعالان تعلیم و تربیت است، گفت: امسال در این رویداد ۱۳۰۰ نفر از فعالان امر تعلیم تربیت حضور دارند.
عبدالله ویسی انتقادات تندی را نسبت به استعفای جواد نکونام و همچنین گزینه‌های مطرح‌ شده برای هدایت تیم ملی امید مطرح کرد.
نظامیان رژیم صهیونیستی اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و چهار فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
با درگذشت پله، او به دیه‌گو مارادونا، یوهان کرویف و آلفردو دی استفانو، سه ستاره کلاسیک جهان فوتبال پیوست.
تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر، هفت تعویض انجام داد.
هرچند گزارش های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
یک حمله تروریستی در ایذه منجر به جانباختن چهار نفر از شهروندان شد.
یک حمله تروریستی در ایذه منجر به جانباختن چهار نفر از شهروندان شد.
اعلام لیست نهایی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران افکار کی روش را برای مهم ترین تقابل های فوتبال ملی در سال جاری به نمایش گذاشت
کارلوس کی‌روش اسامی ۲۵ نفر از بازیکنان مورد نظرش برای شرکت در جام جهانی را اعلام کرد.
دادستان تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ۳۱۵ نفر از متهمان آشوب‌های اخیر در تهران خبر داد و گفت: ۴ نفر از اغتشاش‌گران اتهام محاربه را دارند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ۳۱۵ نفر از متهمین آشوب‌های اخیر در تهران به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «اخلال در نظم عمومی» و ارسال آن‌ها به دادگاه خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ۳۱۵ نفر از متهمین آشوب‌های اخیر در تهران به اتهام «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور»، «فعالیت تبلیغی علیه نظام» و «اخلال در نظم عمومی» و ارسال آن‌ها به دادگاه خبر داد.
مارک لاس، سردبیر اکیپ، اظهارات جالبی را در آستانه اهدای جایزه توپ طلا درباره این مراسم مطرح کرده است.
رسانه های آمریکایی از کشته شدن چهار نفر از جمله یک افسر پلیس بر اثر تیراندازی در یک مجتمع تجاری شهر «توسان» در ایالت آریزونا خبر دادند.
رسانه های آمریکایی از کشته شدن چهار نفر از جمله یک افسر پلیس بر اثر تیراندازی در یک مجتمع تجاری شهر «توسان» در ایالت فلوریدا خبر دادند.
سازمان دفاع مدنی عراق از خارج کردن چهار نفر از زیر آوار ناشی از فرو ریختن زیارتگاهی در غرب شهر مقدس کربلا خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ