ایران با ارسال نامه‌ای رسمی به فیفا از فدراسیون فوتبال آمریکا شکایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لازم است که با آمریکا گفتگو داشته باشیم و اتفاقا اخیرا وزیر خارجه پیشین ایران، دکتر علی اکبر صالحی، این موضوع را مطرح کرد که می‌توانیم تعامل داشته باشیم. ما هم اکنون در وضعیتی قرار داریم که بهتر است خودمان با آمریکا معامله کنیم و جریان واسطه‌گری را قطع کنیم.
آمریکا تصور می‌کند که می‌تواند با استفاده از سیاست‌‌‌های بازدارندگی‌‌‌ و اهرم‌‌‌سازی، ایران را پای میز مذاکره بیاورد. از همین رو هر از چند گاهی اخباری از مذاکرات غیرمستقیم بین تهران و واشنگتن به گوش می‌رسد و متعاقب آن نیز بعضا برخی تحرکات از سوی واشنگتن می‌‌‌بینیم که شاید از نظر مخاطبان با روح مذاکره در تضاد باشد.
نزدیکی زیاد مالی به مشاوران غیررسمی و ایرانی­ الاصل او که شاید بزرگترین نقطه قوت او و دلیل انتصابش به این پست در دولت جدید آمریکا بوده است، حالا به پاشنه آشیلش تبدیل و باعث سقوط او شده است.
نزدیکی زیاد مالی به مشاوران غیررسمی و ایرانی­ الاصل او که شاید بزرگترین نقطه قوت او و دلیل انتصابش به این پست در دولت جدید آمریکا بوده است، حالا به پاشنه آشیلش تبدیل و باعث سقوط او شده است.
بحث محل خدمت همان شایعه‌ای است که چند‌سالی دردسرساز شده و روی صدور ویزای آمریکا اثرگذار است. پیش از این عنوان شده بود که در قوانین جدید، آمریکایی‌ها به ایرانی‌هایی که خدمت سربازی‌شان را در سپاه انجام داده‌اند، به‌سختی ویزا می‌دهد.
سه بازیکن فوتسال زنان ایران به باشگاه‌های اندونزی پیوستند.
سه بازیکن فوتسال زنان ایران به باشگاه‌های اندونزی پیوستند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نظر شریف حضرت امام این نبود که افراد را به سادگی از کشتی انقلاب پیاده کنیم؛ ایشان دید جامع و کاملی داشتند که تا جایی که ممکن است افرادی که با گرایش‌های مختلف، در اصول و خطوط کلی انقلاب پای امام و انقلاب و آرمان‌های ملی و اسلامی ایستادند و به فکر استقلال، عظمت و توسعه و سربلندی کشور هستند و مقابل با آمریکا، اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن می‌باشند، حفظ شوند و نظر شریف‌شان این نبود که احیاناً برخی از افراد، فاصله بگیرند و مرزشان را از مرز ملت، انقلاب و رهبری و نظام جدا کنند.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره واکنش به توافق میان تهران - ریاض، پای اسرائیل را وسط کشید و گفت: هر چی روابط بین اسرائیل و همسایگان عربی بهتر باشد، برای همه بهتر است. منبع: خبرآنلاین
توافق تهران و ریاض با ابتکار چین، نشانه دیگری از افول آمریکا و افق پیش‌رو از نظم نوین جهانی است.
توافق تهران و ریاض با ابتکار چین، نشانه دیگری از افول آمریکا و افق پیش‌رو از نظم نوین جهانی است.جهانی که شاید هنوز مختصات ایجابی آن کاملاً روشن نباشد اما بدون شک واشنگتن دیگر کدخدای آن نیست.
توافق تهران و ریاض با ابتکار چین، نشانه دیگری از افول آمریکا و افق پیش‌رو از نظم نوین جهانی است.جهانی که شاید هنوز مختصات ایجابی آن کاملاً روشن نباشد اما بدون شک واشنگتن دیگر کدخدای آن نیست.
این فلسفه که ترجمان خصیصه ذاتی پاسداران انقلاب اسلامی است، نه‌تن‌ها برای آحاد ملت ایران بلکه برای سایر ملل حق‌طلب، آزادی‌خواه و استکبارستیز عالم به‌ویژه کشور‌های جغرافیای مقاومت، الهام‌بخش و راهگشا بوده است؛ به گونه‌ای که امروز خیل عظیمی از فرزندان مؤمن و مجاهد امت اسلامی تحت لوای گفتمان پاسداران انقلاب و نظام اسلامی به عرصه استکبارستیزی و مبارزه با تروریسم، جنگ‌طلبی و جنایتگری رژیم تروریستی آمریکا و دولت جعلی صهیونیستی و متحدان آنان، شجاعانه و مؤمنانه پای گذارده‌اند.
مجتبی ذوالنوری گفت: آمریکا از فتنه شهریور به بعد مذاکرات برجامی وین را تعطیل کرد، چون امید داشت با رهبران و لیدر‌های اغتشاشگران پای میز مذاکره بنشینند، ولی امروز وزیر خارجه قطر درخواست آمریکا برای مذاکره را به ایران اعلام می‌کند؛ آن‌ها می‌دانند شکست خورده‌اند.
کاشمر ـ نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم پای انقلاب ایستاده اند و هرکس بخواهد مقابل مردم بایستد را از بین می‌بریم.
«باید به فکر مشکلات داخلی خودمان باشیم. مادامی که ما درگیر اختلافات و مشکلات این چنینی باشیم، نمی‌توانیم در عرصه بین‌المللی با قدرت بیشتر چانه‌زنی کنیم. وقتی که ما اوضاع داخل را سر و سامان دادیم می‌توانیم پای میز مذاکره با اروپا و آمریکا برویم و بعد هم در راستای بهبود رابطه با همسایگان وارد عمل شویم. باید توجه داشت که برای همچین موضوعی لازم است که انعطاف و نرمش داشته باشیم.»
سردار شهید حسین پورجعفری (جعفری نیا) عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه و همراز سردار سلیمانی گام برداشت و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسیدند.
اکنون دیگر ایران دیگر بازیگری بدون طرف در میدان بحران اوکراین نیست. حالا خواسته یا ناخواسته پای تهران به عمق بحران کشیده شده و حتی ایران را به یکی از طرف‌های اصلی میدان جنگ اوکراین تبدیل کرده‌اند
مدافع چپ تیم ملی ایران پس از آسیب دیدگی در دیدار مقابل آمریکا مدتی از میادین دور خواهد بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من قبول دارم که رسانه‌های خارجی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و فضای مجازی در رابطه با اتفاقات اخیر ایران سنگ تمام گذاشتند و بدون شک به دنبال براندازی هستند، اما ما باید یک نکته را دقت کنیم که ما چه کرده‌ایم که حرف‌های دشمنان روی بخشی از مردم ما اثر می‌گذارد؟ در دوران اوج اپیدمی، معمولا کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند، کرونا آن‌ها را از پای در می‌آورد و من معتقد هستم الان در درون کشور هم ما با بیماری زمینه‌ای مواجه هستیم.
حضور نظامیان آمریکا در بازی ایران و آمریکا به عنوان تماشاگر چالش آفرین خواهد شد.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: پرتاب ماهواره قائم ۱۰۰ این پیام را به آمریکا و رژیم صهیونیستی داد که هر چقدر ملت ایران را تحریم کنند، جمهوری اسلامی ایران می‌تواند روی پای خودش بایستد.
با مصدومیت چند ستاره و نیمکت‌نشینی چند بازیکن دیگر، آمریکا با شرایطی نامطلوب پای به جام جهانی می‌گذارد.
رئیسی در گفتگو با الجزیره اظهار داشت: هر توافقی باید با یک تضمین همراه باشد / رفع تحریم‌ها باید، با حل و فصل موضوعات پادمانی همراه باشد / اگر مسئله پادمانی حل و فصل شود، طبیعتا زمینه توافق وجود دارد / تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد / ما یک دور مذاکره مستقیم را تجربه کردیم؛ فایده‌ای بر مذاکره مستقیم مترتب نمانده / ما هیچ‌گونه فایده‌ای برای مذاکره مستقیم با آمریکایی‌ها نمی‌بینیم و نفع ملت خودمان را هم در مذاکره نمی‌بینیم / ما به میزبانی عراق، در حال گفتگو با عربستان هستیم / با چین برنامه همکاری ۲۵ ساله داریم و به دنبال اجرای این برنامه هستیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ