موثرترین راه برای پیشگیری از عفونت زخم در صورتی که زخم کوچک است، استفاده از چسب زخم می‌باشد. افرادی که به چسب حساسیت دارند می‌توانند از باند و گاز استریل استفاده کنند. لازم نیست زخم را محکم ببندید، چون فشار زیاد باعث محدود شدن گردش خون در ناحیه می‌شود. بانداژ یا چسب را تا زمانی که زخم خوب شود هر روز عوض کنید و اگر هر زمانی کثیف و آلوده شد فورا آن را عوض کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی به تاثیر آلودگی هوا بر بدن فکر می‌کنید اولین چیزی که احتمالا به ذهنتان خطور می‌کند بیماری ریه است. با این وجود، شواهد به سرعت در حال رشد نشان می‌دهند که هوای آلوده می‌تواند باعث آسیب رساندن به سراسر بدن شود و قادر است انواع مشکلات را در سراسر بدن ایجاد کند.
اکثر افرادی که قصد خودکشی دارند نمی‌خواهند افکار و احساسات خود را مخفی نگه دارند، اما اغلب این کار را می‌کنند. به همین دلیل است که مهم‌ترین ابزار‌های در اختیار شما برای محافظت از یک دوست، درک علائمی است که ممکن است اقدام به خودکشی را محتمل کند.
برای دریافت خدمات قضایی باید از طریق سامانه ثنا اقدام کرد و برای ثبت نام در این سامانه از دو روش می‌توان استفاده کرد.
حمیدرضا جلایی‌پور نوشت: حکومت وقتی آقای جنتی ۹۷ ساله را به ریاست شورای نگهبان می‌گمارد این یعنی که حکومت می‌خواهد دست سازمان‌های اطلاعاتی در حذف شایستگان باز باشد. وقتی حکومت «پیش ثبت‌نام» راه می‌اندازد یعنی علاقه ندارد راه برای حضور شایستگان هموار شود.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست.
پرسپولیس با کسب نهمین پیروزی پیاپی در لیگ برتر با رکورد تاریخ لیگ برتر برابر شد.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست.
افرادی که دارای ویژگی‌های به اصطلاح "سه گانه تاریک" هستند. تلاش می‌کنند تا شما را فریب دهند تا منافع مادی به دست بیاورند. این افراد که دارای ویژگی‌های شخصیتی روان‌پریشی، ماکیاولیسم و خودشیفتگی هستند.
اگر تمایل دارید به جلو خم شوید، سعی کنید بالش مسافرتی خود را روی میز صندلی جلویی و سر خود را بالای آن قرار دهید. بالش‌های U شکل برای این کار خیلی مناسب هستند، زیرا فضایی را برای قرار دادن صورت شما در حالی که پیشانی خود را مستقیماً روی بالش قرار می‌دهید، فراهم می‌کنند. در غیر این صورت، باید صورت خود را به پهلو بچرخانید، که این کار زیاد راحت نیست.
عباس عبدی نوشت: هنگامی که نتوانستید مانع از سرریز فرهنگ از خانه به خیابان شوید، چگونه می‌توانید مانع از سرریز آن از خیابان به اماکن شوید؟ این کار قرار دادن مردم جلوی یکدیگر است. در واقع نارسایی قدرت در اجرای قانونی که غیرقابل اجرا است را می‌خواهند با یک اقدام نادرست و غیرقانونی دیگر جبران کنند.
اگرچه نمی‌توانیم جلوی پیری بدن خود را بگیریم، اما کار‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم برای کاهش اثرات آن انجام دهیم
در موتور‌های ترنت رولز رویس، نظیر آنچه در ایرباس A۳۵۰ وجود دارد، یک توربین فشار متوسط بین توربین‌های فشار قوی و کم فشار وجود دارد. در این صورت، دو توربین اول باعث می‌شوند تا کمپرسور کار کند و توربین آخری، به پره‌های بزرگ جلو فن نیرو می‌دهند.
در روز ۱۳ فروردین برای استان‌های خراسان رضوی و ارتفاعات مازندران بارش خفیف و پراکنده در ساعات بعدازظهر انتظار می‌رود.
زنجیر چرخ در زمستان یکی از وسایل ضروری و حیاتی است که باید هنگام بارش برف روی لاستیک‌های عقب یا جلوی خودرو خود ببندید
جانسون دراین‌باره می‌گوید: «کاری که من انجام می‌دهم ممکن است چندان معقول به نظر نرسد، اما تلاش می‌کنم ثابت کنم که می‌شود جلوی رشد پیری را گرفت.
داخل متروی شوش روی تابلویی نوشته شده: مسجد فرازنده، ۱۰۰ متر جلوتر. با کمی پیاده‌روی در خیابان شهید «زیدوند لرستانی» متوجه می‌شویم چقدر جلو چشم بوده، اما آن را ندیده‌ایم؛ آن هم با آن گنبد و کاشی‌های فیروزه‌ای زیبا. اینجا مسجد فرازنده در محله شوش است.
مشکلات جوی و سرمای هوا می‌تواند مشکلات بهداشتی و بیماری‌های کلیوی را تشدید کنند؛ به همین دلیل مراقبت از کلیه‌ها در فصل سرما نیازمند توجه بیشتر است.
من وحشت کردم، نمی‌توانستم جلوی اشکم را بگیرم. داشتم نگاه می‌کردم که چگونه کفتار‌ها برای گاز گرفتن پلنگ تلاش می‌کنند. حملات آن‌ها بی امان بود.
سازمان هواشناسی وضعیت جوی تهران و برخی از استان‌ها را اعلام کرد.
مدیران باشگاه استقلال فعلا قصد دارند با نامه نگاری جلوی اقدام قانونی مسئولان سانتاکلارا را بگیرند.
مسئولین فکر می کنند نفوذی های داخل سیستم که گاها ضربات حاصل از همکاری آنها با دشمن را تجربه کرده ایم چه کسانی هستند و چگونه همکار دشمن می شوند؟باید تاکید کرد که اصراری بر جلو گیری از تحصیل فرزندان و زندگی خانواده آنها در خارج نیست ولی باید اصراری هم بر دادن پست مدیریتی به این قبیل افراد نباشد.
اگر شما هم عادت به استفاده طولانی از تلفن همراه خود هنگام خواب هستید و روز بعد با درد دست مواجه می‌شوید باید بدانید که به نوعی درد به نام «درد آرنج تلفن همراه» دچار شده‌اید که از نظر پزشکی به عنوان گیر افتادن عصب اولنار یا سندرم تونل کوبیتال شناخته می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان مهران فردا و پس فردا (۲۲ و ۲۳ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
در سالن نمایش نیز اولویت نشستن در بهترین موقعیت سالن (انتهای سالن) با دارندگان کارت‌های سفید و صورتی است و دارندگان کارت‌های آبی و دارندگان کارت‌های زرد که خوش‌شانس بوده‌اند و توانسته‌اند با توجه به ظرفیت سالن وارد شوند در پیشانی سالن نمایش و در قسمت جلویی بالکن‌ها می‌نشینند، این اولویت بندی در نشست‌های خبری نیز به همین شیوه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ