مدافع مس رفسنجان با سر بانداژ شده در نیمه دوم دیدار با هوادار بازی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر مهدی جانملکی در تمرین سفت و سخت نساجی با شکستگی سر مواجه شد و مجبور شد در تمرین امروز به این شکل در کارهای تاکتیکی شرکت کند.
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود.
با اعلام شکست مذاکرات استقلال با گزینه‌های خارجی، سرپرست آبی‌ها اعلام کرده تا فردا سرمربی ایرانی تیم معرفی می‌شود. جدال ربیعی و نکونام با دو سبک جدا و البته قیمت متفاوت. به‌نظر می‌رسد اختلاف نهایی در کمیته فنی باشگاه باشد.‌.‌.
منطق بازدارندگی این است که هر شرارتی، بلافاصله و متناسب پاسخ داده شود. این ماموریت مهم، باید با افزایش رصد‌های اطلاعاتی و ماهواره‌ای و پهپادی، در مرز سیستان و بلوچستان و از طریق سامانه‌های عملیاتی پدافندی تقویت گردد. احترام متقابل، شرط رعایت حسن همجواری است و اگر همسایه‌ای مرتکب شرارت شود یا عناصر شرور را میزبانی کند، حرمت همسایگی را شکسته و مسئول عواقب آن خواهد بود. ما در صیانت از امنیت مرز‌های خود، سر سوزنی اهمال و اغماض نمی‌کنیم.
منطق بازدارندگی این است که هر شرارتی، بلافاصله و متناسب پاسخ داده شود. این ماموریت مهم، باید با افزایش رصد‌های اطلاعاتی و ماهواره‌ای و پهپادی، در مرز سیستان و بلوچستان و از طریق سامانه‌های عملیاتی پدافندی تقویت گردد. احترام متقابل، شرط رعایت حسن همجواری است و اگر همسایه‌ای مرتکب شرارت شود یا عناصر شرور را میزبانی کند، حرمت همسایگی را شکسته و مسئول عواقب آن خواهد بود. ما در صیانت از امنیت مرز‌های خود، سر سوزنی اهمال و اغماض نمی‌کنیم.
مجسمه‌های نیم‌تنه نمود‌های سه‌بعدی از قسمت بالایی بدن انسان مخصوصاً از شانه‌ها تا سر هستند.
پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، با انتشار یک پیام گفت مصدومیتهای متعدد و دنباله‌دار ناامیدش نخواهد کرد چرا که او اهل تسلیم شدن نیست.
آمریکایی‌ها با اف ۲۲، انگلیسی‌ها با تایفون، اماراتی‌ها با میراژ ۲۰۰۰ و فرانسوی‌ها با رافال به این میدان قدم گذاشته بودند.
مدافع باتجربه استقلال بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت در بازی برابر آلومینیوم برای دقایقی در ترکیب این تیم به کار گرفته شد.
این شکستی بود که سر الکس فرگوسن در طول 26 سال حضورش در اولدترافورد به صورت انگشت‌شمار آن را تجربه کرده است.
الاهلی با بهره‌مندی از دو ملی‌پوش ایرانی خود در لحظات پایانی دیدار با المرخیه برتری خود را از دست داد.
سباستین هالر سرانجام پس از پشت سر گذاشتن سرطان، اولین مسابقه رسمی خود را برای دورتموند انجام داد.
اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در لیگ امارات شکست سنگینی را تجربه کرد.
ضعف مفرط مدافعان میانی ما در نبرد‌های یک به یک با بازیکنان انگلیس، تأثیر چشم‌گیری در ثبت سنگین‌ترین شکست تاریخ ایران در جام‌های جهانی داشت.
تمرینات استقلال از امروز با پایان حواشی شروع شد و بازیکنان زیر نظر ریکاردو ساپینتو کار خود را از سر گرفتند.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دیواره‌های تحریم در ماه‌های آینده شکسته خواهد شد، گفت: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.
محسن رضایی با تاکید بر اینکه سرعت در پیشرفت بدون حضور گسترده مردم در اقتصاد امکان پذیر نیست، تصریح کرد: ما در یک جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و دشمنان متوجه این خطر شده‌اند که ایران می‌خواهد به سرعت پیشرفت کند.
ضربه سر مهدی مومنی زمینه ساز گل اول ملوان به فولادی‌ها شد.
شوک درمانی علاج معضلات سلامت نیست، حداقل در این مسیر باید گام به گام حرکت کرد، با طمانینه، با رصد نتایج، از پله اول ناگهان به پله آخر پریدن قربانی می‌گیرد. سر و دست و پای شکسته عاید می‌کند، شعری نگوییم که در قافیه آن بمانیم، حداقل تکرار نکنیم. کمیسیون قیمت‌گذاری جای قافیه بندی این‌سروده‌ها و بداهه‌ها نیست، ابرکمیسیون‌ها هم نمی‌توانند به این شتاب منطقی سازی قیمت‌ها را سامان دهند.
رئال مادرید امشب در ورشو برابر شاختاردونتسک به تساوی 1-1 رسید. رئال تا ثانیه پایانی عقب بود ولی ضربه سر آنتونیو رودیگر، اجازه نداد کهکشانی‌ها قبل از ال‌کلاسیکو شکست خورده زمین را ترک کنند.
غیبت مهاجم ایرانی هال سیتی در مسابقات چمپیونشیپ و شکست‌های این تیم منجر به اعتراض هواداران‌شان شده است.
شاید باور نکنید، ولی این دو باهم بیست جام معتبر در ایران و آسیا را بالای سر برده‌اند؛ رکوردی که شاید هرگز و توسط هیچ گروه دیگری شکسته نشود.
وزیر اقتصاد آلمان با انتشار پیامی در توییتر تلویحا اعلام کرد که به علت قیمت بالای پیشنهادی قطر، مذاکرات آلمان و قطر برای واردات گاز از قطر شکست خورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ