رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: چنانچه با اصلاح روش‌های سنتی، بهره وری در حوزه گندم را تا یک تُن در هکتار افزایش می‌دادیم، نیازی به خرید گندم از خارج از کشور نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رم در اولین بازی فصل جدید سری آ در خانه میزبان سالرنیتانا بود و مقابل این تیم با تساوی 2-2 متوقف شد.
توقف الهلال در شب معارفه نیمار، بنزما هم گل نزد
الهلال نتوانست در دیدار پس از رونمایی نیمار برنده از زمین خارج شود و برابر الفیحاء به تساوی یک – یک رسید.
فعالیت‌های غیراصولی در مسجد معیرالممالک، حسب پیگیری و حضور یگان حفاظت میراث‌فرهنگی متوقف شده است.
کایسری اسپور در حضور هافبک ایرانی خود مقابل استانبول اسپور به تساوی رسید.
توقف تیم آسیایی در رفسنجان
روند لاک پشتی واردات خودرو به گونه ای است که به نظر می رسد مسئولان عجله‌ای برای واردات ندارند و یا شاید با توجه به مشکلات ارزی، دست به عصا شده اند. این در حالی است که تا چند روز دیگر، آیین نامه ورود خودروهای کارکرده نیز نهایی و ابلاغ خواهد شد.
تاتنهام در هفته اول لیگ برتر در اولین بازی‌ای که هری کین را در اختیار نداشت در مقابل برنتفورد به تساوی 2-2 رسید.
پاری سن ژرمن در اولین بازی فصل جدید مقابل لوریان به تساوی بدون گل رضایت داد.
دولت روسیه اعلام کرد که بانک جی پی مورگان آمریکا این هفته انجام تراکنش‌های پرداخت برای بانک کشاورزی روسیه را متوقف کرده است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان توقف رفتارهای هنجار شکنان در شاهرود با ورود دستگاه قضایی استان را خواستار شد.
در گام اول از جام ويليام جونز تيم ملى بسكتبال زنان ايران مقابل تيمى از كره جنوبى شكست خورد.
دولت اسلواکی به منظور حمایت از کشاورزان خود توقف واردات غلات از اوکراین را در دستور کار دارد.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور این اطلاعیه ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز و هرگونه فراورده پروتئینی دامی از کشور برزیل به جهت سلامت و بهداشت جامعه، اعلام می‌دارد تمام گوشت‌های وارداتی صورت گرفته تا امروز به کشور عاری از هرگونه بیماری و آلودگی بوده است.
سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام توقف موقت واردات گوشت قرمز از کشور برزیل به جهت سلامت وبهداشت جامعه اعلام کرد؛ تمام گوشت‌های وارداتی به کشور عاری از هرگونه بیماری بوده است.
سخنگوی دولت هدف از التهابات ارزی را ایجاد ناامنی در اقتصاد و فرار سرمایه‌گذاری و توقف رشد اقتصادی اعلام کرد و ادامه داد: در ماه‌های اخیر هم فروش نفت افزایش پیدا کرده و هم درآمد آن به داخل کشور می‌آید. در حوزه غیر نفتی و تجارت خارجی هم از فروردین امسال تراز تجاری ما مثبت شد و اکنون صادرات ما بیش از واردات ما است و اگر نفت نفروشیم هم نیاز ارز کشور تأمین می‌شود.
به دنبال اقدام وزارت جهاد کشاورزی در تخصیص ارز به یک مجموعه خاص برای واردات چای و توقف ثبت سفارش برای سایر واردکنندگان طی نامه به معاون اول رییس جمهوری خواستار رسیدگی به موضوع شدند.
به دنبال اقدام وزارت جهاد کشاورزی در تخصیص ارز به یک مجموعه خاص برای واردات چای و توقف ثبت سفارش این محصول برای واردکنندگان دیگر، مدیران این واحد‌ها در نامه‌ای به محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور خواستار بررسی فوری این مساله و پیگیری آن شدند.
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت ضمن اشاره به اصلاح قیمت خودرو طبق ضوابط سازمان حمایت، گفت: دیگر هیچ خودرویی اعم از وارداتی، مونتاژی و داخلی در بورس عرضه نخواهد شد و فروش از طریق سامانه است.
مدیر روابط عمومی مرکز ملی رقابت ضمن اشاره به اصلاح قیمت خودرو طبق ضوابط سازمان حمایت، گفت: دیگر هیچ خودرویی اعم از وارداتی، مونتاژی و داخلی در بورس عرضه نخواهد شد و فروش از طریق سامانه است.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگویی از قصد واشنگتن برای افزایش فشار بر چین جهت جلوگیری از واردات نفت ایران خبر داد.
اعلام زمان عرضه خودروهای وارداتی در بورس، عدم واردات رسمی آیفون ۱۴، ۱۲ خودروی داخلی جدید در راه بازار و توقف ابلاغیه بورس درباره تغییر نرخ پایه ارزی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
داود منظور از توقیف ۷۶۱ خودروی وارداتی مربوط به یک شرکت واردکننده خودرو بابت بدهی معوقه مالیاتی خبر داد.
صدر اعظم آلمان می گوید کشورش در وضعیت دشواری به لحاظ تامین منابع انرژی خود قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ