ایران با ارسال نامه‌ای رسمی به فیفا از فدراسیون فوتبال آمریکا شکایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای آاس، کیلیان امباپه اگر در نهایت ماندنی شود و نامش در فهرست تیم اول قرار نگیرد، رسما از پی اس جی شکایت خواهد کرد.
کانون کارگزاران رسمی فوتبال ایران (فیفا) شکایتی را از صادق درودگر و محمدحسین میثاقی تنظیم کرده است.
کانون کارگزاران رسمی فوتبال ایران (فیفا) شکایتی را از صادق درودگر و محمدحسین میثاقی تنظیم کرده است.
باشگاه ختافه به‌خاطر اتفاقی که هنگام تعویض مارکو آسنسیو در جریان بازی روز شنبه رخ داد، از رئال شکایت کرد.
باشگاه پرسپولیس بابت صحبت‌های بازیکن ملی‌پوش سپاهان از این بازیکن به کمیته اخلاق و انضباطی شکایت کرد.
نشریه ال‌موندو، متن شکایت رئال مادرید از باشگاه بارسلونا در پرونده نگریرا را منتشر کرد.
فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار یک بیانیه تأیید کرد که از باشگاه بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا شکایت کرده است.
طبق اعلام رسانه های اسپانیایی، قاضی شکایت دادستانی علیه باشگاه بارسلونا، ساندرو روسل و جوزپ بارتومئو، روسای سابق این باشگاه برای پرونده نگریرا را پذیرفت.
سکوت رئال مادرید در قضیه رسوایی داوری بارسلونا، شکست و باشگاه بیانیه ای رسمی صادر کرد.
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال در حالی پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است که پایه‌های فعالیت این شبکه از سه سال پیش درپی شکایت رسمی ایران به «آفکام» و افشای نقش پول‌های رژیم سعودی در راه‌اندازی و اداره این شبکه، سست شده بود.
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که از حادثه رخ داده در سفارت این کشور در تهران به مجامع بین‌المللی شکایت کرده است.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که از موعود بنیادی‌فر داور بازی با فولاد شکایت خواهد کرد.
شکایت فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی از نماینده فدراسیون جهانی موی تای در ایران به جایی نرسید و دستور منع تعقیب برای جواد نصیری صادر شد.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
فدراسیون فوتبال مراکش از داوری دیدار دیشب تیم ملی این کشور مقابل فرانسه در نیمه‌نهایی جام جهانی به فیفا شکایت کرد.
شکایت فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد گل آنتوان گریزمان به تونس رد شد.
ایران با ارسال نامه‌ای رسمی به فیفا از فدراسیون فوتبال آمریکا شکایت کرد.
ایران با ارسال نامه‌ای رسمی به فیفا از فدراسیون فوتبال آمریکا شکایت کرد.
ایران با ارسال نامه‌ای رسمی به فیفا از فدراسیون فوتبال آمریکا شکایت کرد.
از چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که خودروهای مونتاژی ایران گرانتر از قیمت جهانی فروخته میشوند که پی گیری ها حکایت از آن دارد که سازمان حمایت در صورت دریافت شکایت، با تخلفات برخورد می کند.
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در واکنش به اظهارات توهین آمیز حسن عباسی علیه اهالی فوتبال اقدام به شکایت از این فرد کرده است.
باشگاه استقلال اعلام کرد به طور رسمی از داور دیدار با نساجی شکایت کرده است.
فدراسیون فوتبال ایران برای شکایت فولاد از پرسپولیس قرار رد دعوی صادر کرد.
باشگاه فولاد رسما نسبت به حضور سینا اسدبیگی در دیدار این تیم برابر پرسپولیس شکایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ