کانون کارگزاران رسمی فوتبال ایران (فیفا) شکایتی را از صادق درودگر و محمدحسین میثاقی تنظیم کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این چهار پرونده تاکنون حدود ۲ هزار نفر طرح شکایت کرده‌اند که ارزش اموال برده شده حدود ۱۳ هزار میلیارد ریال است و ۳۳ متهم نیز شناسایی و بازداشت شده‌اند، گفت: تحقیقات در مورد این چهار شرکت در شعب بازپرسی ۹، ۱۹، ۲۰ و ۲۲ نواحی مختلف دادسرای عمومی و انقلاب کرج در حال انجام است.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
متهمی که اقدام به اخاذی از شهروندان با تهیه فیلم می کرد، بازداشت شد.
در هفته گذشت نمایندگان مجلس طرح شکایت مستاجر از مالک را تصویب کردند و از سوی دیگر قیمت مسکن روند کاهشی پیدا کرد.
با اجرای قانون جدید تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری، اشخاص قبل از طرح شکایت در دیوان باید خواسته خود را به دستگاه مربوطه ارائه دهند.
اوکراین قصد  طرح شکایت علیه روسیه در ماجرای انفجار نیروگاه برق آبی خرسون را دارد.
کانون کارگزاران رسمی فوتبال ایران (فیفا) شکایتی را از صادق درودگر و محمدحسین میثاقی تنظیم کرده است.
رییس فدراسیون شطرنج ضمن توضیح در مورد بسیاری حواسی ایجاد شده و افشاگری‌های صورت گرفته توسط نایب رییس این فدراسیون از طرح شکایت علیه شادی پریدر خبر داد.
نماینده مجلس درباره اجاره خانه با افراد دارای حیوان خانگی، مطرح کرد: «ممنوع می‌شود و اگر شکایت شود دادسرا ورود پیدا می‌کند. باید خارج از شهر ببرند.»
سازمان اطلاعات مرکزی اوکراین از طرح شکایت علیه شماری از نمایندگان دومای روسیه به دلیل جنگ در این کشور خبر داد.
باشگاه سپاهان از مربی تیم ملوان بندرانزلی در پی ادعای خود در مصاحبه با یک رسانه، شکایت می‌کند.
مدیران الچه قصد دارند شکایتی را علیه بارسلونا طرح کنند و امیدوار هستند که بتوانند نتیجه بازی برابر این تیم را تغییر دهند.
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی بنا به مسئولیت قانونی خود با طرح شکایت از شهاب الدین حائری خواهد خواست تا در دادگاه نسبت به ادعای خود پاسخگو باشد.
مدافع مغضوب استقلالی‌ها علیه تیم سابق خود طرح شکایت کرد.
با وجود طرح شکایت دوباره شیخ دیاباته از استقلال فعلا پنجره این تیم بسته نمی شود و می تواند با خالی بودن لیست یک بازیکن جدید جذب کند.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: ضمن حضور مهدی ترابی و نمایندگان باشگاه در کمیته انضباطی برای طرح دفاعیات، از بازیکنی که در جریان بازی به صورت مکرر و موکد ترابی را مورد هتاکی و توهین قرار داد، به این دلایل و برای تلاش در جهت ایجاد درگیری، شکایت می‌کند.
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از طرح شکایت نمایندگان مجلس از عملکرد بانک‌هایی که به تعهدات خود عمل نکردند به قوه قضائیه خبر داد.
باشگاه الوصل با طرح شکایتی به کمیته انضباطی، مدعی شده که اتحاد کلباء از یک بازیکن غیرمجاز استفاده کرده است.
طرح شکایت مهدی تاج و هیات‌رئیسه همکارش از دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا و درخواست غرامت از وی آنقدر عجیب و تعجب آور بود که مدیر روابط‌عمومی فعلی فدراسیون فوتبال جز لبخند نتوانست به آن واکنشی نشان دهد.
بعد از اینکه این شکایات‌ توسط دستگاه قضا علیه رسانه‌ها بررسی می‌شود، سرانجام منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می‌گردد، اما آنچه در این میان رخ می‌دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوال‌های مطرح در رسانه بدون پاسخ می‌ماند.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
نارضایتی خریداران از سامانه جامع فروش خودرو
همراه اول به‌همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود با محوریت هوشمندسازی و شعار لمس جهان دیجیتال در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران حضور می‌یابد.
پایگاه اطلاع رسانی چند ثانیه از حکم شش ماه حبس خبرنگار کرجی درپی طرح یک سوال از امام جمعه کرج خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ