لیست اسامی نامزدهای احراز شده برای شرکت در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک که تا به امروز احراز شده اند، اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
در پايان رقابت هاى پنج وزن اول كشتى آزاد جوانان جهان، ايران به يك طلا و يك برنز دست يافت.
نخستین روز از نوزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا کاراته در رده سنی بزرگسالان با دو طلا و سه برنز کاراته ایران همراه بود.
بشیکتاش در چارچوب هفته سی و پنجم ترکیه قاسم پاشا را با پنج گل شکست داد.
به جز ناپولی که عنوان قهرمانی سری آ را در دست گرفته است در سایر لیگها رقابت برای عنوان قهرمانی ادامه دارد و شاید تا روز آخر طول بکشد
چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی، از دیروز ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد و امروز با مشخص شدن نفرات برتر پنج وزن دوم به پایان می رسد.
نفرات راه یافته به دیدار فینال و رده بندی پنج وزن نخست رقابت های کشتی جام تختی در سال جاری مشخص شدند.
نفرات راه یافته به دیدار فینال و رده بندی پنج وزن نخست رقابت های کشتی تختی در سال جاری مشخص شدند.
چهل و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام بین‌المللی تختی، از امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.
واحد خدمات رایانش ابری شرکت آمازون روز پنج شنبه از عرضه مجموعه‌ای از فناوری‌ها با هدف کمک به دیگر شرکت‌ها برای ارائه خدمات هوش مصنوعی خبر داد.
استقلال به صورت قطعی از این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد و تیم دیگری جایگزین آبی های پایتخت می شود.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد جوانان جام رومن دیمیتریف که به میزبانی روسیه در جریان است با راهیابی دو ملی پوش ایران به دیدار فینال و چهار کشتی گیر به شانس مجدد همراه بود.
مسابقات پنج وزن اول رقابت های کشتی‌ فرنگی امید (زیر ۲۳ سال) قهرمانی کشور و انتخابی جام تختی با مشخص شدن رده بندی انفرادی پنج وزن اول پیگیری شد.
مسابقات پنج وزن اول رقابت های کشتی‌ فرنگی امید (زیر ۲۳ سال) قهرمانی کشور و انتخابی جام تختی با مشخص شدن رده بندی انفرادی پنج وزن اول پیگیری شد.
پنج بازیکن برای کسب عنوان آقای گلی لیگ ستارگان قطر رقابت می‌کنند.
اعضای این حزب جدید افراد شناخته‌شده‌ای در سیاست ایران نیستند. آن‌طور که از ظاهر امر بر‌می‌آید، زهره الهیان چهره اصلی این حزب است و اعضای آن، از پنج جمع متفاوت به این حزب پیوسته‌اند که همه به شکلی با زهره الهیان ارتباط دارند.
فرشته کریمی و سارا شیربیگی تا اینجای رقابت‌های کافا ۲۰۲۳، هر کدام پنج گل وارد دروازه حریفان ایران کردند و برای فتح عنوان خانم گلی در این مسابقات با یکدیگر رقابت جالبی دارند!
اهواز - پنج نماینده خوزستان برای حضور در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی آماده می‌شوند.
نفرات برتر پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی کشور مشخص شدند.
تا اینجای رقابت های جام جهانی پنج گل و سه پاس از مسی به ثبت رسیده بنابراین آمار و ارقام نیز حکم به شایستگی او برای بردن توپ طلای جام جهانی می دهد.
مهمترین دیدار هفته پنج لیگ برتر بسکتبال بانوان بین تیم‌های شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان برگزار می‌شود.
عصر امروز دو تیم انبوه‌سازان هوتن و پتروپالایش تاکستان به مصاف هم رفتند که در پایان و بعد از برابری در عدد پنج، تیم هوتن با امتیاز فنی برنده این دیدار شد.
سه نماینده کشتی فرنگی ايران موفق به صعود فینال رقابت های قهرمانی جوانان جهان شدند.
برای از بین بردن یک تیم، راحت ترین کار مطرح کردن این حرف هاست؛ ما در مقابل حداقل پنج تیم، هیچ کاری انجام ندادیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ