تمرین تیم ملی با حضور چند عضو فدراسیون فوتبال برگزار شد؛ اما این تمرین یک سوژه مهم داشت و آن هم محمدرضا ساکت و لباس تنش بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولان برگزاری دیدار سپاهان و تراکتور با تایید انتقال یک هوادار تراکتور به بیمارستان، برخورد نارنجک با او را تکذیب کردند.
در حالی که حدود نیم قرن از کشف آرامگاه نخستین امپراتور چین می‌گذرد، باستان‌شناسان هنوز از باز کردن مهر و موم مقبره شخصی وی اجتناب می‌کنند.
مهاجم ایرانی تیم بایرلورکوزن تنها یک روز بعد از حضور در اردوی اتریش، مجبور شد به آلمان بازگردد.
داور داربی ۱۰۱ نسبت به منتشر شدن عکسش در فضای مجازی در حالی که به نظر می‌رسد بازیکنان و مربیان این تیم را در آغوش گرفته است، واکنش نشان داد.
مرحوم «ایرج افشار» پژوهشگر فرهنگ و تاریخ ایران، درباره سنگ پیرزن به آنچه در خاطرات عمادالسلطنه خوانده استناد کرده و نوشته است: «این سنگ تخته سنگی یک‌پارچه و عجیب در دامن کوه ولنجک بود که اهالی به آن سنگ پیرزن می‌گفتند. سنگی بزرگ شبیه قارچ که پایة کوچکی داشت. در زبان انگلیسی به این نوع سنگ ها، صخره قارچی گفته می‌شود و شاید بتوان معادل این کلمه را در فارسی قارچواره نامید.»
باشگاه پرسپولیس با انتشار عکس هایی نسبت به صحبت های باشگاه استقلال پس از باخت در دربی صد واکنش نشان داد.
تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض کریم بنزما در دقایق پایانی دیدار شب گذشته مقابل چلسی باعث دلخوری این ستاره فرانسوی شد.
در سطحی کلان‌تر، احیای محافظه‌کاران، می‌تواند دوران نزدیک به دو دهه میدان‌داری نهاد‌های شبه‌نظامی و امنیتی در جناح راست را پایان دهد و رهبری سیاست در این جناح را به سیاستمداران بازگرداند. همان رویایی که ناطق‌نوری در سال ۱۳۸۴ داشت؛ اما از دل آن کابوسی، چون احمدی‌نژاد درآمد. اگر خواب کوتاه مهدی کروبی در آن بامداد تاریخ‌ساز سال ۱۳۸۴ صحنه انتخابات را دیگرگونه کرد؛ شاید پایان دوران خواب ناطق‌نوری در سال ۱۴۰۲، صحنه سیاست در ایران را تغییر دهد.
نهنگ‌های قاتل در تازه‌ترین کشتارشان در یک روز ۱۷ کوسه هفت‌آبششی را شکار کرده‌اند. چطور این تعداد ثبت شده است؟ چون نهنگ‌ها فقط جگر کوسه را می‌خورند و باقی را در دریا رها می‌کنند که در اغلب موارد به ساحل می‌رسد.
در میان همه اخبار و تصاویر ناراحت‌کننده که این روز‌ها از ترکیه و سوریه دیده و شنیده می‌شود، آخرین عکس «آدم آلتان» که در خبرگزاری فرانسه AFP منتشر شده، دنیا را تکان داده است.
علیرضا جهانبخش راز عدم ‌خوشحالی بعد از دوگلی که مقابل آیندهوون به ثمر رساند را فاش کرد.
بازی دوستانه امروز تراکتور با یک اتفاق جالب در آخرین لحظات همراه بود.
تصاویری از جورجینا رودریگس نامزد کریس رونالدو با حجاب اسلامی منتشر شده که حسابی جنجال آفریده است. اما واقعیت این تصاویر چیست؟
مهدی طارمی با یک استوری اینستاگرامی به شرایط اقتصادی کشور واکنش نشان داد.
انگلیسی‌ها از اخراج نشدن تئو هرناندز بعد از خطای منجر به پنالتی روی میسون مونت عصبانی هستند.
لیونل مسی حتی در شادی پیروزی تیمش مقابل هلند هم رفتاری متفاوت از هم‌تیمی هایش داشت.
اسطوره فوتبال کامرون درباره درگیری با یک مرد فیلم‌بردار پس از بازی برزیل - کره جنوبی توضیح داد.
گل اول میلان در دیدار شب گذشته مقابل امپولی که توسط آنته ربیچ به ثمر رسید، بحث های زیادی را به همراه داشت.
گل اول میلان در دیدار شب گذشته مقابل امپولی که توسط آنته ربیچ به ثمر رسید، بحث های زیادی را به همراه داشت.
گلر شماره یک تیم ملی با همین عدد منقش روی پیراهن، در جمع بازیکنان حضور داشته است.
خودخواهی عجیب هافبک پرسپولیس در بازی با نفت مسجد سلیمان با حسرت لوکادیا همراه شد.
خطای شدید ویرژیل فن‌دایک روی آمادو اونانا می تواست یک کارت قرمز برای او به همراه داشته باشد اما آنتونی تیلور به دادن کارت زرد اکتفا کرد.
حرکات دست معانی خاص خود را دارند که برخی از آن‌ها در نواحی مختلف جهان کاملا متضاد و شاید هم دردسرساز است، اما دست دادن به شکل امروزی آن در طول تاریخ، مثل سلام کردن بوده و برای نشان دادن دوستی، نهایی کردن یک معامله تجاری یا نشان دادن وفاداری مذهبی استفاده می‌شده است.
شهردار تهران درباره اینکه چرا در سیل امامزاده داوود چکمه پا نکرده است توضیحاتی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ