رئیس جمهور ترکیه امروز بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک بغداد و دمشق ادعا کرد: در عملیات نظامی در عراق و سوریه کاملا حق مشروع داریم!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌جمهور ترکیه قصد دارد در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه آمادگی خود برای میانجی‌گری بین مسکو و کی‌یف را مطرح کند.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز اعلام کرد: منتظر سفر «پوتین» به‌ترکیه در ماه جاری (آگوست) هستم.
ترکیه به دنبال آن است که نقش خود را به عنوان یک میانجی منطقه ای و بین المللی به نمایش بگذارد. اما شواهد نشان می دهد که دعوت ابومازن و نتانیاهو به آنکارا، انگیزه اقتصادی هم دارد.
رئیس جمهور ترکیه با اشاره اینکه کشورش طی 10 سال اخیر هدف توطئه‌های متعدد قرار گرفت، گفت که ترکیه به حدی از توان در همه عرصه‌ها دست یافته است که می‌تواند از خود در مقابل توطئه‌ها محافظت کند.
رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب دیدارهای رسمی وارد شهر دوحه پایتخت قطر شد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه طی سفری رسمی و در نخستین سفر خود به کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، وارد جده عربستان شد.
رئیس‌جمهور ترکیه امروز طی سفری رسمی و در رأس یک هیئت بلندپایه وارد جده در عربستان سعودی شد.
علی‌رغم اینکه دولت روسیه گفته توافق غلات را به حالت تعلیق درآورده، رئیس‌جمهور ترکیه مدعی شد مطمئن است که مسکو این توافق را ادامه خواهد داد.
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که این کشور مذاکرات الحاق به اتحادیه اروپا را تسریع می‌کند.
اردوغان در یک سخنرانی تلویزیونی اعلام کرد، «ابو حسین القریشی»، سرکرده گروه تروریستی داعش طی عملیاتی که روز شنبه توسط نیرو‌های سازمان اطلاعات این کشور در سوریه انجام شد خنثی شده است.
رجب طیب اردوغان با اعطای لوح و نشان فداکاری به پیرحسین کولیوند از خدمات سریع و مناسب هلال احمر ایران در عملیات نجات و امدادرسانی به مردم زلزله‌زده ترکیه، قدردانی کرد.
در حالی که محافل سیاسی در سوریه از توافق قریب‌الوقوع با آنکارا صحبت می‌کنند، دمشق اصرار دارد تا زمانی که ارتش ترکیه به‌عنوان نشانه‌ای از حسن نیت، از تمام سرزمین‌های تحت اشغالش عقب‌نشینی نکند، سوریه با همسایه شمالی خود وارد مذاکره نخواهد شد.
رئیس جمهور ترکیه از اکتشاف ۵۸ میلیارد متر مکعب گاز در دریای سیاه طی یک عملیات حفاری خبر داد.
براساس مستندات پرونده و اعترافات متهمان، عوامل اصلی این تیم متشکل از اراذل و اوباش در قالب ۲ تیم عملیاتی رژیم صهیونیستی به سرتیمی متهم حسین اردوخان زاده معروف به زکریا و متهم میلاد اشرفی بوده است.
اردوغان در حالیکه نیروهایش با نقض قوانین بین المللی مشغول تجاوز به خاک دمشق هستند، ادعا کرد: از کسی اجازه نمی‌ گیریم و به کسی هم حساب پس نمی‌ دهیم؛ احدی از عملیات نظامی ما ناخرسند نباشد.
رئیس جمهور ترکیه عملیات نظامی ترکیه در شمال عراق و سوریه را حق قانونی و مشروع کشورش دانست و گفت که «هیچکس نمی‌تواند مانع استفاده از این حق شود».
رئیس جمهور ترکیه امروز بدون اشاره به نقض قوانین بین المللی در تجاوز به خاک سوریه ادعا کرد: با عملیات مبارزه علیه تروریسم مصمم به تامین امنیت کشورمان هستیم!
وزارت امور خارجه ترکیه با انتشار بیانیه ای عجیب عملیات‌ های استشهادی امروز در قدس شریف را محکوم کرد!
رئیس جمهور ترکیه می‌گوید که این کشور حق دارد تا به مشکلات خود در شمال سوریه رسیدگی کرده و به گفته وی عملیات زمینی در این منطقه به‌زودی آغاز خواهد شد.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد عملیات نظامی غیر قانونی این کشور در شمال سوریه و عراق می تواند وارد فاز درگیری زمینی شود.
رئیس‌جمهور ترکیه در توجیه عملیات نظامی این کشور در شمال سوریه مدعی شد روسیه به تعهداتش در توافق‌نامه سال 2019 درباره خروج و عقب‌نشینی شبه‌نظامیان کُرد از مناطق شمالی سوریه عمل نکرده‌ است.
رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که نیروهای مسلح این کشور در عملیات علیه پ.ک.ک هرگز از سلاح شیمیایی استفاده نکرده و کسانی که چنین اتهاماتی را مطرح کرده‌اند، تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.
رجب طیب اردوغان می‌گوید ماموریت امداد و نجات در محل حادثه انفجار معدن زغال سنگ در شمال ترکیه تکمیل شده است.
دو روز گذشته (چهارشنبه) وزارت دفاع آذربایجان از آغاز عملیات نظامی علیه نیرو‌های ارمنی در منطقه قره باغ خبر داد؛ عملیاتی که گفته می‌شود به تلافی کشته شدن یکی از سربازان آذربایجانی انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ