سخنگوی دولت گفت: پس از ناکامی در کارشکنی‌ها علیه تیم ملی، این دو روز رسانه‌های ضد ایران از خوشحالی مردم ایران عزا گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جزییات کشف و انهدام شبکه ضدایرانی موساد در استانبول توسط سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) امروز رسانه‌ای شد.
رسانه‌های محلی اقلیم کردستان عراق اعلام کردند در پی اختلاف و درگیری مسلحانه گروهک‌های تجزیه‌طلب ضدایرانی در عراق، یکی از سرکرده‌های اصلی خود را تسلیم نیروهای امنیتی اقلیم کردستان کرده است.
در پی سفر وزیر امور خارجه عربستان سعودی به تهران، رسانه‌های عبری در تحلیلی همگرایی اخیر تهران-ریاض را نشانه شکست سیاست‌های ضد ایرانی تل‌آویو و ناکامی در عادی سازی روابط با ریاض عنوان کردند.
در پی سفر وزیر امور خارجه عربستان سعودی به تهران، رسانه‌های عبری در تحلیلی همگرایی اخیر تهران-ریاض را نشانه شکست سیاست‌های ضد ایرانی تل‌آویو و ناکامی در عادی سازی روابط با ریاض عنوان کردند.
سخنگوی دولت ترکیه می‌گوید رسانه‌های غربی در پوشش انتخابات این کشور مغرضانه رفتار کردند.
رسانه‌های خبری از حملات مشکوک و شنیده شدن صدای چندین انفجار مهیب در شمال دیرالزور سوریه خبر دادند.
نخستین و شاید خبرسازترین رخداد هفته جاری ماجرای حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران بود اما بعد از این رخداد، اقدامات تنش‌زای باکو علیه تهران موجب شد که حتی بیشتر از خود حادثه حمله به سفارت، گام‌های ضدایرانی باکو در کانون توجهات رسانه‌ها و افکار عمومی ایرانی قرار بگیرد
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. خبری که هنوز از سمت خود ورزشکار رد یا تایید نشده. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم
یکباره از بستن استراتژیک‌ترین آبراهه بین‌المللی سخن می‌رانند؛ یعنی «تنگه هرمز.» گاهی هم در کمال ناباوری از ساخت بمب اتم سخن می‌رانند. گویی ایده‌پردازان ایران هراسی در انتظاراند آن‌ها سخن بگویند و بلافاصله با سخنان‌شان، جوسازی ضدایرانی صورت بگیرد. خلاصه اتحادی نانوشته میان آن‌ها و پروژه ایران‌هراسی برقرار است. محبوب رسانه‌های تندرو (نه حتی میانه‌ور) صهیونیستی نیز هستند. در مجموع تنها آورده این طیف تنها یکی‌ست: «هزینه‌تراشی و ارائه تصویر بازیگر غیرمعمول (غیرعقلانی) از ایران در نظام بین‌الملل
واکنش مقامات جمهوری‌آذربایجان و فضاسازی ضدایرانی رسانه‌های این کشور بدون بررسی و در نظر گرفتن شواهد ماجرا فضایی نامناسب را در رابطه دو کشور به وجود آورده است. مقامات و رسانه‌های جمهوری آذربایجان از این حادثه حداکثر بهره را برای اظهارات ضدایرانی داشتند که ضرورت دارد پس از روشن شدن ماجرا توسط مسئولین سیاست خارجی کشورمان پیگیری شود.
سفیر ایران با انتقاد از رفتار‌های دوگانه کشور‌های اروپایی با موضوع حقوق بشر، تاکید کرد: کشور‌هایی که در تشویق مردم به خشونت و اجازه سوء استفاده از آزادی بیان توسط رسانه‌های ضدایرانی مروج خشونت و توهین کننده به مرجعیت سیاسی و دینی ایران نقش دارند، بهتر است به جای فشار سیاسی بر ایران و دلسوزی غیرواقعی برای مردم ایران، به وظایف خود بر اساس کنوانسیون وین برای حفاظت از اماکن دیپلماتیک و دیپلمات‌های ایرانی عمل کنند.
تلاش رسانه‌ای جریان ضدایرانی به‌منظور سوری‌سازی ایران اسلامی با پاسخ منفی مردم در آخرین روز از پاییز مواجه شد.
به جرات می‌توان خبرسازترین رخداد هفته جاری را به سفر شی‌جین پینگ به عربستان و امضای او پای بیانیه‌های ضدایرانی کشور‌های عربی مورد ارزیابی قرار داد. همچنین، اعدام مجیدرضا رهنورد، یکی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر کشور در روز دوشنبه (۲۱ آذر) دیگر رخدادی بود که در سطح رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی بازتاب بسیار گسترده‌ای را به همراه داشت.
به جرات می‌توان خبرسازترین رخداد هفته جاری را به سفر شی‌جین پینگ به عربستان و امضای او پای بیانیه‌های ضدایرانی کشور‌های عربی مورد ارزیابی قرار داد. همچنین، اعدام مجیدرضا رهنورد، یکی از بازداشت‌شدگان حوادث اخیر کشور در روز دوشنبه (۲۱ آذر) دیگر رخدادی بود که در سطح رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی بازتاب بسیار گسترده‌ای را به همراه داشت.
دیشب هم در حافظه تاریخی مردم ما ثبت شد. شبی که تمام خیابان‌های کشور غرق در شور و نشاط و خوشحالی بود، اما رسانه‌های فارسی‌زبان ضدایرانی عزا گرفتند. چرا این رسانه‌ها از برد تیم ملی ناراحت‌اند؟
مجری برنامه صبحانه ایرانی در حمله‌ای تند و عجیب به روزنامه هم میهن تاخت و آن‌ها را روزنامه عربستان نامید. در پاسخ به این انتقاد تند، روزنامه هم‌میهن در کانال تلگرام خود نوشت: این صدا و سیما است که با عملکرد نادرست خود موجب شکل‌گیری رسانه‌های ضد ایرانی شده. به‌طوری که بسته‌ترین حکومت‌های منطقه هم فرصت پیدا می‌کنند که علیه ایران، رسانه تاسیس کنند. اگر یک سوزن بخود می‌زدید و یک جوالدوز به دیگران مسأله حل می‌شد.
در پی تداوم تبلیغات ضد ایرانی و سیاه نمایی رسانه‌ها و مقامات رسمی جمهوری آذربایجان علیه جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز سفیر جمهوری آذربایجان در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.
برلین قرار بود با توجه به جوسازی‌های اخیر ضد انقلاب کانون تجمع گسترده اعتراض ایرانیان خارج‌نشین باشد. رسانه‌های ایرانی معاند با انتشار تصاویر ساختگی و ارائه آمارهای تخیلی دست به‌کار شدند.
برخی معترضان ضد انقلاب در خارج از ایران، صحنه‌های عجیبی را پیش روی رسانه‌های دنیا قرار داد؛ جمعیتی که هنوز پایشان به ایران نرسیده تحمل مخالف را ندارند.
پینتو دا کاستا، رییس باشگاه پورتو، در مطلبی نسبت به هجمه رسانه‌های پرتغالی علیه مهدی طارمی واکنش نشان داد.
رسانه‌های طیف مدعی اصلاحات یا همان جریان غربگرای داخلی روز گذشته در اقدامی هماهنگ در صفحه اول خود و به شکلی برجسته به استقبال این نخست‌وزیر ضدایرانی و دوست نزدیک اسرائیل رفتند.
باراک راوید خبرنگار اسرائیلی در صفحه توییترش اذعان کرد که رژیم صهیونیستی از شبکه ضدایرانی «ایران اینترنشنال» برای جنگ‌های رسانه‌ای خود استفاده می‌کند.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در توییتی نوشته بود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از عاشوراست و شیعهٔ حسینی نه دل به امان‌نامهٔ یزید خوش میکند و نه با برجام یزیدیانِ زمان تکلیفش را از یاد می‌برد.
با تولید ١٨٣٥ دستگاه خودرو در ٤ خرداد سال جاری، رکورد تولید روزانه در ٨ ماه گذشته در سایپا شکسته شد. همچنین در هفته ابتدایی خرداد، با تولید ۱۰ هزار و ۶۰۱ دستگاه خودرو، بالاترین تولید هفتگی در طول ١٢ ماه اخیر در این گروه محقق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ