اردبیل- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ۱۳۳ پروژه سامانه نوین آبیاری با هدف پوشش یک هزار و ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان اردبیل اجرایی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ۹۹.۷ درصد از عرصه‌های ملی، قریب به ۱۳۳ میلیون هکتار از پهنه‌های ملی کشور حدنگاری و منتج به صدور سند شده است.
معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است. سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی، در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کرد.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان با اشاره به گرم شدن هوا و بارندگی اخیر صورت گرفته در ایران و پاکستان افزود: آمار مالاریا در سیستان و بلوچستان امسال به دلیل بارندگی صورت گرفته و تردد‌های غیرقانونی اتباع خارجی و قاچاق سوخت از مرز‌های شرقی نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته است.
هم‌زمان با اجرای عملیات مقاومتی و ضدصهیونیستی در منطقه غور اردن مرکز داده‌های فلسطینی اعلام کرد در سال جدید ۱۹ صهیونیست در عملیات‌های مبارزان فلسطینی به هلاکت رسیدند.
ماسک حدود ۱۳۳.۰۷۳ میلیون و ۷۳ هزار دنبال کننده دارد و این آمار برای باراک اوباما ۱۳۳ میلیون و ۴۳ هزار نفر است.
رئیس جمهور ترکیه که برای بازدید از روند امدادرسانی به زلزله زدگان به مناطق بحران زده استان قهرمان ماراش سفر کرده است، شمار جانباختگان زلزله را تاکنون هشت هزار و ۵۷۴ نفر و شمار مجروحان زلزله در ۱۰ استان جنوب ترکیه را ۴۹ هزار و ۱۳۳ نفر اعلام کرد.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان از رشد ۹۷ درصدی کشف اشیای عتیقه در گیلان خبر داد و گفت: ۱۳۳ نفر در این مدت دستگیر و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.
رئیس اتاق تهران گفت: پیش‌بینی می‌شود که میزان تولید محصولات پتروشیمی در سال ۱۴۰۴ به ۱۳۳ میلیون تن برسد که اگر با صنعت دیجیتال همراه شود، با سرعت بیشتری این میزان رشد محقق می شود.
خرید و فروش مسکن در روزهای آخر پاییز در کما رفته است اما با این حال قیمت خانه در برخی محله ها متغییر شده است و در محله قیطریه هر خانه متری ۱۳۳ میلیون به فروش می رسد.
شاخص کل بورس با رشد ۴۵ هزار و ۱۳۳ واحدی موفق شد به ارتفاع یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۸۷۸ واحد برسد. شاخص کل هم‌وزن بازار نیز با رشد ۹ هزار و ۷۴۰ واحدی به واسطه عملکرد مطلوب کلیت بازار سرمایه توانست به محدوده ۴۳۰ هزار و ۱۲۵ واحدی برسد. امروز این رشد بازار ادامه دار است؟
قیمت دستوری پژو ۲۰۷ دستی در کارخانه حدود ۲۱۰ میلیون تومان است اما دیروز در بورس حدود ۳۴۳ میلون تومان فروخته شد که یعنی خودروساز حدود ۱۳۳ میلیون تومان روی هر دستگاه سود کرد.
رئیس نظارت و ارزیابی طرح های بیابانی سازمان منابع طبیعی کشور گفت: امسال ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای مقابله با پدیده بیابان‌زدایی و گرد و غبار تخصیص یافته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۷۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۰۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۳ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۴ میلیون و ۹۷۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۰۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۳۳ تن از ایشان وخیم است.
مشهد ـ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: مرزبانان هنگ مرزی تایباد، موفق به کشف ۱۳۳ دستگاه تلفن همراه سرقتی شدند.
این سازه بتنی جالب که افتتاح آن حدود ۸ سال به تعویق افتاد، ۱۳۳ متر طول، ۴۶ متر عرض و ۵۵ متر ارتفاع دارد که وزیر حمل و نقل آلمان آن را شاهکار معماری مدنی توصیف کرده است.
گفته شده در میان آسیب دیدگان ۴ افسر، ۱۱۸ نظامی عراق و ۱۱ غیرنظامی دیده می‌شود.
حداقل ۱۳۳ زخمی بر اثر درگیری‌های روز چهارشنبه میان معترضان و نیروهای امنیتی عراق گزارش شده است.
ورزشکاران ایران با کسب مجموع ۱۳۳ مدال رتبه سوم جدول مدالی بازی های کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه را کسب کردند.
سخنگوی گمرک از صادرات ۳۶۶ هزار تنی بنزین به ارزش ۱۳۳ میلیون دلار در چهار ماهه امسال خبر داد.
سری گوشی‌های آیفون ۱۴ یک ماژول پشتی فوق العاده بزرگ با پیکسل‌های زیاد دارد که با چشم غیر مسلح نیز قابل مشاهده است. دوربین گوشی‌های اپل همیشه نسبت به گوشی‌های دیگر از برتری قابل توجهی برخوردار بوده اند و تنها نقطه ضعف آنها نبود لنز اولترا تله فوتو می‌باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ