سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی کشور از راه‌اندازی سامانه صدور الکترونیکی مجوز مؤسسات و مراکز غیردولتی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
اهواز- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: تأخیر در راه اندازی سامانه پنجره واحد زمین تضییع حقوق بیت المال است.
دادستانی کل کشور بر سامانه اطلاع‌رسانی به افراد ممنوع الخروج و دارای مسدودی حساب قبل از خروج‌شان از کشور، با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضاییه نظارت می‌کند.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از راه‌اندازی فاز اول سامانه صدور کارنامه عملکرد تربیتی مدارس و دانش آموزان کشور خبر داد.
متروی پکن با همکاری وی‌چَت پِی در یکی از خطوط خود، خدمات ویژه خرید بلیت را راه‌اندازی کرده است که به مسافران اجازه می‌دهد پس از اسکن سریع کف دست، سوار قطارهای مترو شوند.
وزارت جهادکشاورزی سامانه پیامکی برای اعلام فروشندگان مرغ بیشتر از قیمت مصوب را راه‌اندازی کرده است.
مدیرکل دفتر ستاد ملی بازآفرینی شهری گفت: سامانه ستادهای بازآفرینی شهری پایدار قابلیت مدیریت برگزاری جلسات ستادها، گزارش تولید و نوسازی مسکن و اقدام مشترک اعضای ستادها را دارد.
لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز از راه‌اندازی سامانه «مردم‌رسی» برای مقابله با بی‌حجابی در این شهر خبر داد.
مجید بهزادپور اجرای طرح‌هایی نظیر کروکی آنلاین را مفید توصیف کرد و از راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعاتی حوادث کشور در آینده نزدیک خبر داد.
بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف به راه اندازی سامانه فاکتورینگ شدند.
وزیر نفت گفت: بانک مرکزی به‌تازگی به پشتوانه صنعت پتروشیمی سامانه مبادله ارزی خود را راه‌اندازی کرده است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از راه اندازی سامانه شفافیت آرای نمایندگان خبر داد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از راه اندازی سامانه شفافیت آرای نمایندگان خبر داد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از راه‌اندازی سامانه فراخوان اضطراری امدادگران در این جمعیت خبر داد.
دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی از پیگیری برای راه‌اندازی بستر آنلاین پیگیری مطالبات با عنوان «شهروندپلاس» خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره بهزیستی تربت‌حیدریه از راه اندازی نخستین سامانه خدمت رسانی به جامعه ناشنوایان در سطح کشور خبر داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: راه‌اندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور منجر به حفظ کرامت مردم خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران در مورد راه‌اندازی سامانه بومی معاملات بورس، گفت: به‌کارگیری این سامانه و نیز استفاده از آن نیازمند برخی از مجوزها است که باید از طریق بورس‌ها و سازمان بورس صادر شود.
فرمانده مرزبانی فراجا بیان کرد: در گذشته برخی از فرآیند‌ها زمان بر بود که با راه‌اندازی سامانه پلیس من، مرزنشینان می‌توانند امکانات مورد نیاز را برای صدور گذر مرزی سیستمی در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون حضور در مرزبانی این پروانه را دریافت کنند.
بازار متشکل معاملات ارز ایران با افزودن سامانه مربوط به جدول عمق بازار به وب سایت و سامانه معاملات این شرکت علاوه بر افزایش شفافیت، امکان تحلیل بیشتر را برای عموم فعالان بازار ارز فراهم کرد.
اراک - رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: با راه اندازی سامانه‌هایی چون بانک مجرمان متواری و سابقه یابی خودکار به دنبال سبک شدن کار قضات و جلب رضایت مردم از دستگاه قضا هستیم.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی روز یکشنبه در نشست ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: طبق تبصره ماده ۳۷ قانون خانواده و جوانی جمعیت از امروز هیچ مجموعه‌ای با عنوان انتخاب همسر در فضای مجازی یا حقیقی اجازه هیچ فعالیتی ندارد و ظابطان قانونی اجازه برخورد با این سایت‌ها را دارند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: سامانه کنترل و مدیریت ناوگان سنگین شهر تهران راه‌اندازی شده و در مرحله اول برای میکسرهای بتن اجرایی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ