برادر شهید ابومهدی المهندس در دادگاهی عراقی علیه شخصیت های عراقی و آمریکایی که در میان آنها ترامپ و الکاظمی وجود دارند، شکایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از داوطلبان شبهه‌دار کنکور که رای قطعی محکومیت در هیات‌های رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری و محکومیت در شعب بدوی و تجدیدنظر دیوان عدالت اداری داشتند، با توجه به استفساریه یاد شده، به دیوان عدالت اداری مراجعه و در آنجا طرح شکایت کردند و شعبه ۲۸ دیوان هم دستور موقت بازگشت به تحصیل تعدادی از این افراد را صادر کرد؛ رایی که، چون اجرا نشد، شکایت تازه‌ای در پی داشت...
برادر همسر زنی که می‌گوید دکتر مرادی او را نپذیرفته گفته است: «ما نگفتیم دکتر بانوان محجبه را ویزیت نمی‌کند؛ شکایت کردیم که بیمار ما را که اتفاقا خانمی محجبه بوده ویزیت نمی‌کند. خدیوی گفت متاسفانه تیتر انتخاب شده توسط خبرنگار قدس باعث ایجاد سوءتفاهم شد.»
مدیر رسانه پیکان پس از بازی برابر سپاهان اعتراض رسمی پیکان به قضاوت کاظمی را اعلام کرد.
باشگاه مس کرمان با شکایت از وحید کاظمی، داور دیدار این تیم برابر نفت آبادان به زمره شاکیان داوری پیوست.
باشگاه سپاهان از روح‌الله محمدی به دلیل اظهاراتش پس از مصاف برابر این تیم در نقش جهان شکایت کرده است.
لالیگا بر این اعتقاد است که استفاده بارسا از گاوی در بازی شب گذشته برابر الچه قانونی بوده و شکایت الچه به جایی نخواهد رسید.
مدیران الچه قصد دارند شکایتی را علیه بارسلونا طرح کنند و امیدوار هستند که بتوانند نتیجه بازی برابر این تیم را تغییر دهند.
باشگاه سپاهان از قضاوت گروه داوری بازی این تیم برابر پرسپولیس و رفتار تماشاگران میزبان به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
باشگاه گل‌گهر به صورت رسمی از موعود بنیادی‌فر به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
باشگاه صنعت نفت آبادان از نفت مسجدسلیمان به علت استفاده از بازیکن غیر مجاز در دربی خوزستان شکایت کرد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ مخمصه ترسناک!/ حکم قصاص برای قاتل مأمور کلانتری/ قتل برادر با ضربه چاقو!/ قاتل با پای خود به کلانتری رفت/ عروسی خونین در رشتخوار!/ شکایت از مادرزن به خاطر مرگ همسر/ کباب خوری با طعم جنایت!/ اسیدپاشی به مادر و دختر برای سرقت طلا
آخرین آمار کرونا در ایران/ انهدام شبکه بزرگ تولید دارو‌های تقلبی/ قتل برادر با ضربات چاقو در محله خزانه تهران/ محاکمه نگهبان به اتهام قتل همکارش/ دختر و پسر فراری مرد میان سال را کشتند/ شکایت از مادر به اتهام آدم‌ربایی/ ماجرای دستبرد به ۲۱۰ کیلو زعفران صادراتی/ ۳ سال حبس مجـازات قتل همسر با ماهیتابه/ چمدان زیر خاکی راز جنایت همخانه‌ای را فاش کرد
باشگاه بارسلونا شکایتی را در دادسرای بازرگانی شماره هفت بارسلونا ثبت کرده و مدعی شده است که نمی‌تواند در شرایط برابر با 38 باشگاه دیگری که با شرکت CVC قرارداد امضا کرده‌اند، رقابت کند.
باشگاه بارسلونا شکایتی را در دادسرای بازرگانی شماره هفت بارسلونا ثبت کرده و مدعی شده است که نمی تواند در شرایط برابر با 38 باشگاه دیگری که با شرکت CVC قرارداد امضا کرده‌اند، رقابت کند.
جیسون کامینگز، مهاجم استرالیا، خاطره جالبی از بازی این تیم برابر فرانسه در جام جهانی 2022 تعریف کرد.
اخیرا محمد حسن جعفر (برادر شهید ابومهدی المهندس) و ۷۶ نفر دیگر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق و ضیاء الموسوی، سرپرست اطلاعات نظامی عراق و همچنین سفیر آمریکا در بغداد به خاطر جنایت ترور فرماندهان مقاومت (ابومهدی المهندس و سپهبد شهید سلیمانی) در فرودگاه بین المللی بغداد در دادگاه سوم الکرخ شکایت کردند.
باشگاه بارسلونا در نهایت به این نتیجه رسید که از تیم داوری بازی برابر اینتر به یوفا شکایت نکند چرا که اطمینان دارد شکایت بایگانی خواهد شد
مدیران بارسلونا قصد دارند به صورت رسمی از داور بازی برابر اینتر به یوفا شکایت کنند.
وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: من به همراه علی رضایی دیگر همکارم وکالت اولیای دم پرونده مهسا امینی را برعهده گرفتیم. روز دوشنبه یکی از ما (آقای رضایی) در دادسرای جنایی حضور یافت و توضیحاتی را به آقای شهریاری ریاست دادسرای جنایی داد و پس از آن بازپرس ویژه پرونده از وکیل پرونده و پدر و برادر و خاله مهسا امینی تحقیق کردند.
پل پوگبا، برادرش ماتیاس را تهدید کرده که در ادامه دادن به مصاحبه های جنجالی اش، علیه او اقدام قانونی خواهد کرد.
باشگاه فولاد رسما نسبت به حضور سینا اسدبیگی در دیدار این تیم برابر پرسپولیس شکایت کرد.
رفتار خشن و عجیب ریکاردو ساپینتو در برابر نیروهای هلال احمر در بازی با ملوان ممکن است برای این سرمربی دردسرساز شود.
اعضای سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بعد از اعلام رای پرونده «مارک ویلموتس» که منتهی به پرداخت غرامت از سوی ایران شد، از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شکایت کردند.
شیخ طوسی فرموده که مستحب است روزه دهه اوّل محرم ولکن روز عاشورا امساک نماید از طعام و شَراب تا بعد از عصر آن وقت به قدر کمی تربت تناول نماید و سیّد روایت کرده فضیلت روزه تمام ماه را و آنکه روزه او نگه میدارد صائم آن را از هر گناهی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ