مدیران بارسلونا قصد دارند به صورت رسمی از داور بازی برابر اینتر به یوفا شکایت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیچ یک از اعضای کادر فنی پورتو در مصاحبه پس از بازی با اسپورت تی وی شرکت نکردند.
ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، از حضور نیمار در فهرست دعوت شده به اردوی تیم ملی برزیل ابراز ناراحتی کرد.
لوران بلان، سرمربی لیون، پس از شکست تیمش برابر مون پولیه از سوالات خبرنگاران عصبانی شد.
یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از دیدار تیمش با بورنموث از اخراج الکیس مک‌آلسیتر انتقاد کرد و گفت لیورپول علیه این تصمیم داور شکایت کرده و خواهان ملغی شدن کارت قرمز او خواهد شد.
ژول کنده از ادامه پیدا کردن شایعات درباره مشکلات او با ژاوی خشمگین شده و به یک رسانه اسپانیایی پاسخی تند داد.
خرید جدید تراکتور تبریز بارها خواستار گذشت هواداران این تیم بابت اشتباهات زمان حضورش با پیراهن پرسپولیس شده است اما همچنان پرشورها از او ناراحتند.
باشگاه بارسلونا از توهین‌های نژادپرستانه هواداران رئال مادرید به یکی از بازیکنان تیم بسکتبال باشگاه به شدت انتقاد کرد و خواهان مجازات این هواداران شد.
روبرتو اولابه، مدیر ورزشی سوسیداد، از اظهارنظر ژاوی در مورد مارتین زوبیمندی عصبانی است و گفت که مربی بارسا نباید از بازیکن تیم حریف صحبت کند.
برخورد توپ به دست سرخیو بوسکتس در دیدار بارسا و اتلتیکو جنجالی شده و اتلتیکو مادرید مدعی است یک پنالتی از این تیم گرفته شده است.
مدیران برنامه‌‌های گاوی، ستاره بارسا، گزارش‌های اخیر درباره رفتارهای نامناسب این ستاره جوان را تکذیب کرده و آن را تلاش رسانه‌های مادریدی برای لکه‌دار کردن نام او خواندند.
انتقادات ژاوی از داوری تمامی ندارد و او شب گذشته ضمن اعتراض به داور بازی بارسا-یونایتد گفت که یک پنالتی برایشان اعلام نشد. این اولین خشم ژاوی علیه داوران نبود.
بارسلونا شب گذشته برابر بتیس مثل تمام بازی های اخیر خود دو چهره متفاوت داشت. تکرار این اتفاق باعث عصبانیت شدید ژاوی شد.
دربی کاتالونیا با داوری متئو لاهوز به جنجال کشیده شد. او تنها در 6 دقیقه به هفت بازیکن کارت زرد داد و دو نفر را نیز اخراج کرد تا فریاد خشم هواداران بارسا را بلند کند.
پس از پیروزی 1-2 بارسا در زمین اوساسونا، بازیکنان این تیم در رختکن یک جمله را بیشتر از هر چیزی تکرار می کردند؛ امشب اوساسونا و داور رئالی را باهم شکست دادیم.
آنتونی تیلور، داور بازی بارسا-بایرن مونیخ، با پس گرفتن پنالتی‌ای که برای آبی و اناری ها اعلام کرده بود، خشم هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ را برانگیخت و آنها بر علیه یوفا شعار دادند.
پدری، ستاره بارسلونا، هنوز از اتفاقاتی که در جریان بازی این تیم برابر اینتر رخ داد عصبانی است.
مدیران رئال مادرید از این که کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در چند ماه اخیر بارها از نام این باشگاه استفاده کرده‌اند ناراضی است.
علی رغم تلاش فراوان، قرارداد ژول کُنده، مدافع جدید بارسا، ثبت نشد و او بازی امشب برابر رئال سوسیداد را نیز از دست خواهد داد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، صراحتا اعلام کرده است که سرجینیو دِست جایی در ترکیب تیمش در این فصل ندارد.
شادی گل‌های دو مربی بارها منجر به درگیری بین آنها شد و سرانجام در پایان مسابقه و هنگام دست دادن دو طرف درگیر شدنو و کار به زدوخورد کشید!
آینده فرانکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، معتقد است که برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید، دیگر نیازی به فعال شدن اهرم مالی چهارم نیست.
ممفیس دیپای، مهاجم هلندی بارسلونا، از مدیران این باشگاه خواسته است که قرارداد او را فسخ کنند تا نوکمپ را ترک کند.
به منظور ایجاد ارتباط دو سویه بین مشتریان با حوزه مدیریت بانک ایران زمین، مدیر امور روابط عمومی این بانک در مرکز ارتباط با مشتریان بانک حضور پیدا خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ