حالا سوال از مدیران باشگاه سپاهان به خصوص محمدرضا ساکت این است که آیا بازیکنی که هم اکنون به جرم تبانی در فوتبال کشورش محروم شده، صلاحیت اخلاقی ادامه حضور در تیم اصفهانی و لیگ ایران را دارد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تسلا متهم است شکایت های مالکان خودروهایش درباره مسافت طی شده به ازای هر بار شارژ را مخفی کرده و درباره این ویژگی به افراد دروغ گفته است.
فلیکس زوایر، داور بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا، داور چندان خوشنامی در فوتبال آلمان نیست.
براساس همان معاهده دوحه، قرار شد نام این فعل و انفعالات «شکست آمریکا در افغانستان» گذاشته شود تا طالبان «قهرمان» جلوه کند و طرفه‌تر اینکه در ایران هم کسانی که از پشت پرده تبانی آمریکا و طالبان اطلاع داشتند از این فعل و انفعالات به «شکست آمریکا در افغانستان» یاد کردند
مربی تیم هندبال سپاهان اصفهان به دلیل عدم راهیابی این تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا گفت: تبانی بین تیم‌های عربی مانع از صعود ما به مرحله بعدی شد.
میزان تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تیم سه جام مختلف را کسب کرد، تعیین می‌کند که آیا در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور خواهند داشت یا نه.
الهامی: اتهام تبانی با استقلال به ما ناعادلانه بود
بازیکن نساجی نسبت به شایعات منتشر شده بعد از دیدار با پرسپولیس موضع تندی گرفت و اعلام کرد تهمت‌ها در شان اعضای نساجی نیست.
اتهام بزرگی به باشگاه النصر در لیگ عربستان وارد شد.
رقابت‌های لیگ برتر در هفته‌های پایانی با حرف و حدیث همراه بوده است. حرف و حدیث‌هایی که سازنده آن‌ها تیم‌های رقیب و البته بیشتر در فضای مجازی بودند.
جام قهرمانی فصل گذشته بلاروس به دلیل تبانی از باشگاه شاختیور پس گرفته شد.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برخی با شایعه تبانی تیم مس کرمان قصد دارند ذهن ما را منحرف کنند.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برخی با شایعه تبانی تیم مس کرمان قصد دارند ذهن ما را منحرف کنند.
رضا عنایتی، سرمربی سابق هوادار، به اتهام تبانی بازیکن این تیم در بازی برابر استقلال واکنش نشان داد.
اگر ثابت شد شرط‌بندی و تبانی کرده‌ام، جریمه کنید، فحش دهید و محروم کنید و هر بلایی خواستید سر من بیاورید!
در میان اتهاماتی که دو طرف طی ساعات اخیر بعد از دیدارهای این هفته استقلال و پرسپولیس مقابل رقبا کسب کردند به یکدیگر وارد کردند، سپهر حیدری جبهه شدیدتری به عنوان یک فرد فوتبالی و بازیکن اسبق داشت.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه ادعای تبانی در بازی دوستانه این تیم مقابل ایران را رد کرد و آن را غیر ممکن دانست.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال روسیه ادعای تبانی در بازی دوستانه این تیم مقابل ایران را رد کرد و آن را غیر ممکن دانست.
سابقه تبانی داور فرداشب رئال و لیورپول!
با شکایت لالیگا پرونده‌ای علیه باشگاه هوراکان ملییا تشکیل شده و 6 بازیکن این تیم به اتهام تبانی و شرط‌بندی در بازی فصل گذشته برابر لوانته در کوپا دل ری دستگیر شدند.
با شکایت لالیگا پرونده ای علیه باشگاه هوراکان ملییا تشکیل شده و 6 بازیکن این تیم به اتهام تبانی و شرطبندی در بازی فصل گذشته برابر لوانته در کوپا دل ری دستگیر شدند.
یک روزنامه نگار آمریکایی به تازگی از تبانی توئیتر با پنتاگون در تولید محتوای ضدایرانی توسط حسابهای جعلی پرده برداشت است.
خانه تکانی فولاد در نیم‌فصل با خروج چند بازیکن اسمی!
بگویم تبانی بود، مبالغه نیست. ما در رده دوم بودیم اما ناگهان مدال‌های وزنه‌برداری تغییر دادند که ازبک‌ها بالا آمدند. این غیرمنطقی بود.
بدقولی وزارت راه داد رییس اتاق تعاون را درآورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ