رییس کمیسیون اقتصادی مجلس امروز در نامه ای به رییس قوه قضاییه خواستار همکاری همه دستگاه ها برای اجرای مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با وجود عملکرد موفق در فصل نقل و انتقالات، همچنان به جذب یک مهاجم چشم دوخته است.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی گفت: ما سربازان را تا سه سال مورد رصد قرار می‌دهیم و هدایت و تسهیل‌گری خواهیم داشت تا با توجه به آموزش‌های مهارتی فراگرفته شده به اشتغال پایدار برسند.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سوابق همکاری‌های محیط زیستی ایران و ترکمنستان گفت: یکی از اثرات تغییرات اقلیمی بر کشورهای منطقه، بروز توفان‌های گرد و غبار است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مشارکت زنان در مدیریت کلان کشور باید افزایش یابد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بر لزوم بررسی دقیق و کارشناسی موضوع آتش سوزی جنگل‌های شهرستان مریوان در جهت شناسایی مقصرین احتمالی این حادثه تاکید کرد.
در جلسه هیات عالی واگذاری پیشنهاد تعیین اصول و چارچوب کلی اهلیت در واگذاری مطرح و مقرر شد در صورت لزوم در جلسات آینده، در دستور کار هیأت عالی واگذاری قرار گیرد.
رئیس‌جمهور به موضوع اصلاحات نظام بانکی پرداخت و با تاکید بر لزوم اصلاح ناترازی بانک‌ها، گفت: اقدامات بانک مرکزی برای جلوگیری از اضافه برداشت بانک‌ها، تصمیم خوبی بوده و این رویه باید با جدیت دنبال شود. باید در وهله اول به بانک‌هایی که اضافه برداشت دارند، اخطار داده شده و در مرحله بعدی با قاطعیت با این موضوع برخورد شود.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: تمهیدات لازم از جمله تقویت سیل بندها، ذخیره سازی آب شرب و تدارک تانکرهای آبرسانی برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی و… در دستور کار استانداری است.
ساوجبلاغ- رئیس سازمان بازرسی کل با تأکید بر لزوم توجه به حبس زدایی گفت: پیشگیری از تصرف اراضی در دستور کار باشد.
رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و پیگیری مسئله مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان در برخی شهرها، بر لزوم پیگیری این موضوع و اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع دستگاه‌های مربوطه برای رفع نگرانی‌های مردم تاکید کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: باید حمل و نقل ریلی روی زمین را در دستور کار قرار دهیم و منطقه ۲۲ به عنوان پایلوت برای سایر نقاط شهر باشد.
رشت- پیشرفت و توسعه یک کشور در گرو توجه به نسل جوان و بهره گیری از توانمندی آنها در حوزه مدیریتی است و مسئولان باید فضای گفتمان و ایجاد اعتماد در این نسل را در دستور کار قرار دهند.
دیوان بین المللی دادگستری در خصوص شکایت ارمنستان در ارتباط با انسداد گذرگاه لاچین؛ علیه جمهوری آذربایجان به لزوم بازگشایی آن دستور داد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: وزارت اقتصاد و دارایی برای اجرای صحیح بخشنامه بخشودگی جرایم تسهیلات بانکی، نظارت‌های لازم را در دستور کار قرار دهد.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن صدور دستوری تازه بر لزوم تسلیح بیشتر شهرک نشینان صهیونیست در مقابله با فلسطینیان تاکید کرد.
در پی وقوع زلزله در خوی، مدیرعامل تأمین‌اجتماعی در تماس تلفنی با مدیران استانی، بر لزوم آماده‌باش مراکز بیمه‌ای و درمانی برای ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان این حادثه تاکید کرد.
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی شرکت راه آهن، از آخرین وضعیت ناوگان و خطوط ریلی کشور و جابجایی مسافران در روز‌های گذشته با توجه به برودت هوا مطلع شد. مخبر در این بازدید با تاکید بر لزوم رفع تمام مشکلات برای جابجایی ایمن مسافران، برای تردد قطار‌ها با توجه به سرمای بی‌سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش‌هایی از خطوط ریلی بویژه در مناطق شمال شرقی، دستورات لازم را صادر کرد.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) به لزوم در دستور کار قرار گرفتن توسعه امور در سه حوزه فرهنگی، اجتماعی و خدماتی سازمان اشاره داشت و گفت: فضای داخلی بهشت زهرا (س) حتما باید معماری ایرانی - اسلامی داشته باشد. بهشت زهرا حتما نیاز به مساجد و نمازخانه‌های بیشتری دارد، باید فضای داخلی بهشت زهرا به شعائر اسلامی-ایرانی مزین شود. همچنین موضوع فرهنگ‌سازی آداب زیارت موضوع بسیار مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: عدم نوسازی و حل مشکل املاک واقع شده در حریم راه آهن تهران -تبریز باید در دستور کار سومین جلسه شورای عالی نهاد قرار گیرد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است: باید کنترل جدی در حوزه‌ی واردات در کشور داشته باشیم تا حمایت از تولید داخلی را در دستور کار قرار دهیم. مشکل اولیه این واردات، مسئله اعطای معافیت به واردات ماشین آلات بود که در نهایت به واردات بی رویه منجر شد که ضربات مهلکی را بر بدنه‌ی تولید داخلی وارد کرد.
رئیسی توجه به اقتصاد به عنوان مسئله اصلی کشور را مهم‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری از دولت سیزدهم عنوان کرد و با تاکید بر لزوم مهار تورم در کشور گفت: نباید هیچ‌گونه اقدام تورم‌زا از سوی دستگاه‌ها صورت گیرد.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان در دستور کار ما قرار دارد.
گانتس طی سخنانی گفت: دستور دادم تا آمادگی عملیاتی در همه بخش‌ها ادامه یابد و بر لزوم بهره گیری از دستاورد‌های عملیات نظامی اخیر علیه غزه، برای استقرار ثبات و آرامش تلاش شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ