داور ایرانی قضاوت دیدار پرتغال و اروگوئه را به عهده خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر کاری سختی خودش را دارد. برای مانکن بودن باید همیشه روی فرم باشی. به خصوص ظاهری. شما وقتی یک تیزر را تماشا می‌کنید شاید سی ثانیه یا یک دقیقه را خیلی سریع ببینید و تمام شود، اما برای همان ۳۰ ثانیه چند روز زمان صرف شده است، ولی خب درآمدش بهتر از داوری است.
مربی استقلال بعد از بازی به شدت از عملکرد داور ناراضی بود و رفتار داور برایش هضم‌شدنی نبود.
جام جهانی 2022 ثابت کرد، محدودیت سنی داوران برای قضاوت در بازی های بین المللی برداشته شده و داور در صورت قبولی در تست می تواند، بازی های مهم را سوت بزند.
محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور ایرانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت از حرف‌هایی که در گوشی بین فغانی و اتاق VAR در صحنه جنجالی بازی اروگوئه و پرتغال رد و بدل شد، پرده برداشت.
کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی جزئیات بیشتری از بازی جنجالی پرتغال - اروگوئه و تصمیمی که باعث حذف علیرضا فغانی و تیم داوری ایران از این رقابت‌ها شد را ارائه کرد.
از بین داوران وسط زن جام جهانی تنها استفانی فراپارت در فهرست داوران قطر 2022 باقی ماند.
داور بین المللی فوتبال ایران در شرایطی که هنوز سه مرحله دیگر از جام جهانی در قطر باقی مانده، نتوانست جواز ادامه حضور و قضاوت در این رقابت‌ها را کسب کند و طی پیامی بابت این موضوع از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
داور بین المللی فوتبال ایران در شرایطی که هنوز سه مرحله دیگر از جام جهانی در قطر باقی مانده، نتوانست جواز ادامه حضور و قضاوت در این رقابت‌ها را کسب کند و طی پیامی بابت این موضوع از هواداران فوتبال ایران عذرخواهی کرد.
کمیته داوران فیفا تصمیم گرفته در ۸ مسابقه باقی مانده جام جهانی به تیم داوری ایرانی قضاوت ندهد.
کارشناس و پیشکسوت داوری بین المللی ضمن تاکید بر درست بودن تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در بازی اروگوئه مقابل پرتغال، فیفا را ملزم به حمایت از این داور ایرانی می‌داند.
داور بین المللی فوتبال ایران تماشاگر بازی امشب دو تیم کرواسی و ژاپن بود که در پایان ضربات پنالتی به سود کروات‌ها تمام شد.
ستاره داوری ایران همچنان در دوحه حضور دارد، شاید کولینا او را برای بازی بزرگ روز جمعه بین هلند و آرژانتین نگه داشته است.
تیم داوری ایرانی، امشب بازی حساس پرتغال و اروگوئه را سوت خواهد زد.
کارشناس داوری AS به تمجید از قضاوت داور ایرانی بازی برزیل – صربستان پرداخت.
برزیل در دیداری که قضاوت آن را سه داور ایرانی به عهده داشتند توانست صربستان را شکست دهد.
علیرضا فغانی داور برجسته ایرانی اولین دیدارش در جام جهانی قطر را برای برزیل مدعی مقابل صربستان در ورزشگاه لوسیل سوت زد و اشتباه خاصی نداشت. چهره جدید فغانی که صورت خود را برخلاف همیشه اصلاح نکرده بود، مورد توجه شبکه های اجتماعی در ایران قرار گرفت
در دومین دیدار از گروه G رقابت‌های جام جهانی قطر 2022 دو تیم برزیل و صربستان به مصاف هم رفتند. داوری این دیدار حساس برعهده علیرضا فغانی است
قضاوت یکی از بازی های مهم مرحله گروهی جام جهانی به علیرضا فغانی محول شده است.
علیرضا فغانی داور باتجربه ایران به همراه دو کمک خود بازی تیم های برزیل و صربستان را قضاوت خواهند کرد.
قهرمان شمشیربازی بازی های آسیایی تهران بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
به کمیته داوران پیشنهاد شده است در این بازی با محول کردن قضاوت بازی به علیرضا فغانی از او تجلیل بعمل آورد.
داور بین‌المللی فوتبال ایران بار دیگر یک بازی مهم فوتبال ایران را بدون تنش سوت زد.
اسامی داوران قضاوت کننده در بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد.
فدراسیون فوتبال اسامی داوران دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ