کارشناس داوری AS به تمجید از قضاوت داور ایرانی بازی برزیل – صربستان پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، لیورپول زودتر از رئال دست به کار شده و اولین پیشنهاد برای خرید کیلیان امباپه را به پی اس جی ارائه داده است.
ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، یک بار دیگر گفت که همه چیز حکایت از این دارد که کریم بنزما برای تمدید قرارداد با رئال تردیدهایی جدی دارد.
ادو آگیره، دوست صمیمی رونالدو و خبرنگار ال‌چیرینگیتو، شب گذشته فاش ساخت که رونالدو از 9 کشور مختلف پیشنهاد داشت ولی در نهایت ترجیح داد بزرگترین قرارداد تاریخ را با النصر امضا کند.
ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو و دوست صمیمی رونالدو، شب گذشته ادعا کرد که تونی کروس از بازنشستگی منصرف شده ولی لوکا مودریچ و کریم بنزما برای تمدید قرارداد با رئال تردید دارند.
ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو و دوست صمیمی رونالدو، شب گذشته ادعا کرد که تونی کروس از بازنشستگی منصرف شده ولی لوکا مودریچ و کریم بنزما برای تمدید قرارداد با رئال تردید دارند.
ادو آگیره، دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت که فرناندو سانتوس به رونالدو خیانت کرد و مسبب اصلی حذف پرتغال از جام جهانی بود.
یک رسانه انگلیسی نوشت که آرسنال برای جانشین گابریل ژسوس، به سراغ مهدی طارمی خواهد رفت.
«هانس ادو موتسل» سفیر جمهوری فدرال آلمان به وزارت امور خارجه احضار شد.
این اقدام در پی این انجام گرفته است که در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، «هانس ادو موتسل» سفیر این کشور در تهران، صبح دیروز از سوی علی باقری معاون سیاسی به وزارت امور خارجه احضار شد.
در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، هانس ادو موتسل سفیر این کشور در تهران، صبح امروز از سوی علی باقری به وزارت امور خارجه احضار شد.
گفته می‌شد ادو یکی از همکاران کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۴ خواهد بود که هرگز این اتفاق رخ نداد. با این حال ارتباط طرفین همچنان حفظ شده و کارلوس کی‌روش هم همیشه نشان داده در حمایت از بازیکنان تیم ملی سنگ تمام می‌گذارد و هر جا که نیاز باشد، از آن‌ها به نیکی یاد می‌کند. شاید این بار هم مسئولان آرسنال برای قطعی کردن انتقال طارمی، سراغی از او گرفته باشند. بخصوص که دوست صمیمی کی‌روش، مدیر ورزشی آرسنال است و همه‌کاره این انتقال جذاب، بزرگ و رؤیایی.
ادو آگیره، روزنامه‌نگار اسپانیایی و یکی از نزدیک‌ترین دوستان کریستیانو رونالدو، مدعی شد ستاره منچستریونایتد تصمیم به رد پیشنهاد ناپولی گرفته است.
ادو آگیره، دوست صمیمی رونالدو، شایعات علاقه رونالدو برای پیوستن به اتلتیکو را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ