بازیکنان تیم ملی عربستان پیش از دیدار برابر لهستان، به یاد هم تیمی خود یاسر الشهرانی بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستان نیمار و پی اس جی به پایان رسید. بازیکن برزیلی دیروز در مقابل هواداران تیم جدیدش در عربستان پیش از بازی الهلال و الفیحا معارفه شد که تیم جدید نیمار در این بازی به تساوی رضایت داد.
محمود فکری می‌گوید باتوجه به سیاست‌های باشگاه هوادار کنار بازیکنان باتجربه، از جوان‌ترها نیز استفاده می‌کند.
یک برخورد ساده در دقایق پایانی نیمه اول دیدار تراکتور و سپاهان، بازیکنان و هواداران دو تیم را به جان هم انداخت.
پیمان بابایی و جعفر سلمانی در بازی با آریو جزو آماده‌ترین بازیکنان استقلال بودند.
سرمربی پرسپوليس سکوت خود در قبال شرایط این تیم که با نگرانی هواداران نیز همراه شده بود شکست و توضیحات جالبی در این خصوص داده است.
سادیو مانه بازیکن سنگالی که به تازگی به جمع تیم النصر عربستان پیوسته برای هواداران این تیم پیام فرستاد. مانه با ارسال پیامی به هواداران النصر گفت: سلام به هواداران النصر، من سادیو مانه هستم، بسیار خوشحالم که به شما ملحق شدم و مشتاقانه منتظر بازی با شما هستم. من نمی‌توانم صبر کنم تا شما را در زمین ببینم. سادیو مانه با دستمزد سالیانه ۴۰ میلیون یورو هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در النصر شد. النصر عربستان ۲۸ میلیون یورو نیز به باشگاه بایرن مونیخ پرداخته است تا این بازیکن که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را با لیورپول در کارنامه دارد به جدیدترین ستاره لیگ فوتبال عربستان بدل شود.
وحید کاظمی معتقد است باید برای باشگاه‌ها فرهنگ‌سازی شود تا هجمه کمتری به داوران وارد شود.
رسانه‌های عربستانی از فروش مهدی طارمی توسط باشگاه پورتو و حضور این بازیکن در الهلال استقبال می‌کنند.
فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که پرسپولیس با شکست حریف دیرینه خود در وقتهای اضافه عنوان قهرمانی این مسابقات را هم بعد از لیگ به دست آورد.
ویدیوئی از سالم الدوسری بازیکن تیم فوتبال الهلال عربستان در حین خروج از محل اقامت خود منتشر شده که او را در بین چند محافظ نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که گارد‌های حفاظتی الدوسری را همراهی می‌کنند و در مقابل او یک دیوار انسانی تشکیل دادند تا از نزدیک شدن هواداران به او جلوگیری کنند. در این بین یک کودک برای ستاره الهلال دست تکان داد و به وی نزدیک شد، الدوسری هم لبخندی زد و پاسخ هوادار را با سلام داد.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با وجود بازی فینال و فشارهایی که بر روی تیم‌ها بود بچه های ما با تجربه خود این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
رئیس سابق باشگاه اسپانیول، دلیل اصلی هجوم هواداران به زمین و خراب شدن جشن قهرمانی آبی و اناری‌ها را به باشگاه بارسلونا نسبت داد.
هواداران میلان اعتراض خود را بعد از شکست امشب مقابل اسپتزیا به صورت رودررو به گوش بازیکنان تیم رساندند.
باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار بیانیه‌ای از ستاره‌های این تیم از جمله لیونل مسی و نیمار که از سوی هواداران مورد توهین قرار گرفتند، حمایت کرد.
کریستیانو رونالدو در دربی ریاض با حرکتی عجیب روی بازیکن الهلال عربستان مرتکب خطا شد و از داور کارت زرد گرفت. او در پایان بازی هو شد و جواب هواداران حریف را با واکنشی منشوری داد
بازیکنان سابق استقلال که اکنون لباس سپاهان را بر تن دارند، پیروزی برابر فولاد را جشن گرفتند.
تصاویری از استقبال پرشور مردم و هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان را در فرودگاه امام خمینی را مشاهده می‌کنید.
اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال قبل از حضور در جمع هواداران، مورد استقبال قرار گرفتند.
خبرنگار قطری تصویری از یک هوادار ایرانی با دو هوادار عربستانی را منتشر کرد و از آن به عنوان یک صحنه تاریخی در جام جهانی یاد کرد.
خبرنگار قطری تصویری از یک هوادار ایرانی با دو هوادار عربستانی را منتشر کرد و از آن به عنوان یک صحنه تاریخی در جام جهانی یاد کرد.
فیلمی از شور و اشتیاق هواداران مقابل هتل محل اقامت تیم‌ملی کشورمان در دوحه قطر را مشاهده می‌کنید.
هواداران تیم ملی عربستان برای تشویق بازیکنان خود در جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شده‌اند.
هواداران تیم ملی عربستان برای تشویق بازیکنان خود در جام جهانی ۲۰۲۲ آماده شده‌اند.
مدیریت حقوقی فولاد در خصوص فحاشی شب گذشته هواداران پرسپولیس به کادرفنی و بازیکنان فولاد واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ