فیلمی از شور و اشتیاق هواداران مقابل هتل محل اقامت تیم‌ملی کشورمان در دوحه قطر را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجرای سرود سلام فرمانده توسط دختران زیمبابوه‌ای برای استقبال از رئیس‌جمهور کشورمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس اطلاع رسانی تهران بزرگ: در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم، رسیدگی در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت.
تصاویری از استقبال از شوکت میرضیایف رییس‌جمهور ازبکستان در فرودگاه مهرآباد تهران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که پرسپولیس با شکست حریف دیرینه خود در وقتهای اضافه عنوان قهرمانی این مسابقات را هم بعد از لیگ به دست آورد.
پرتاب بطری بین ساپینتو سرمربی استقلال و هواداران پرسپولیس پس از پایان بازی در ۹۰ دقیقه فینال جام حذفی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از استقبال رسمی حجت الاسلام رئیس رئیس جمهور کشورمان از پادشاه عمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از ورود بشار اسد رئیس جمهور سوریه به جده عربستان برای شرکت در اجلاس سران عرب که فردا برگزار می شود، خبر دادند.
تصاویری از ابراز احساسات پرشور مردم سوریه نسبت به حضور آیت‌الله رئیسی و واکنش رئیس جمهور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک مقام نظامی ارشد عربستانی ضمن استقبال گرم از کاردار سفارت ایران در عربستان از ایران به عنوان دوست و عزیز نام برد.
جالب اینکه استراماچونی هنوز هم گاهی فیلش یاد استقلال می‌کند و برای هواداران دلباخته اش در ایران ، استوری فدایت شوم می‌گذارد و پایگاهش را اینجا حفظ می‌کند تا بار دیگر در فرصتی مغتنم از سفره پهن و رنگارنگ فوتبال دولتی ایران لقمه چرب دیگری میل کند!
آشغال‌های دوست‌داشتنی که در آن به اتفاقات سال ۸۸ اشاره می‌شد، نزدیک به ۶ سال توقیف بود. سرانجام این فیلم در اواخر سال ۱۳۹۷ با دریافت پروانه نمایش روی پرده رفت و با وجود اکران نه‌چندان گسترده، توانست بیش از ۳۰۰ هزار تماشاگر را به سالن‌های سینما بکشاند. این فیلم در هفته اول نمایش بیش از یک میلیارد تومان فروش داشت. به نظر می‌رسد استقبال مخاطبان به دلیل مضمون و نوآوری‌هایی که در فیلمبرداری و جلوه‌های ویژه آن استفاده شده بود، نیز است.
جردن باروز دارنده مدال طلای کشتی آزاد در المپیک ۲۰۱۲ لندن با حضور در فرودگاه آیووا آمریکا با تقدیم هدیه از کشتی‌گیران ایرانی استقبال کرد.
تصاویری از حضور هواداران برای استقبال از تیم ملی مقابل فرودگاه امام خمینی در بازگشت از جام جهانی قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار بخش‌هایی از فیلم بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه، به استقبال بازی امروز دو تیم رفت.
پخش‌کننده فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌علی عباس میرزایی ضمن اشاره به شرایط نامساعد فروش این فیلم تأکید کرد که امید دارند تب و تاب جام‌جهانی بر استقبال از این فیلم تأثیر بگذارد.
شاه چارلز سوم پادشاه انگلیس امروز در شهر «یورک» با پرتاب چند تخم‌ مرغ از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفت.
تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم بازی‌های لیگ برتر فوتبال توانست با تک گل محبی مقابل هوادار به پیروزی برسد.
سخنگوی دولت گفت: استقبال کم‌نظیر هنرمندان و هنردوستان از این جشنواره، نویدبخش روزهای پررونق سینما است.
استقبال مردم شهر قاپان از افتتاح سرکنسولگری کشورمان در استان سیونیک ارمنستان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
استقبال مردم شهر قاپان از افتتاح سرکنسولگری کشورمان در استان سیونیک ارمنستان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
عده زیادی از مردم بامداد امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی، به استقبال الناز رکابی ملی‌پوش سنگنوردی ایران در قهرمانی آسیا رفتند. گفته می‌شود رکابی بدون هیچ مشکلی با ون مخصوص فرودگاه همراه سایر اعضای تیم ملی راهی خانه‌اش شد
عده زیادی از مردم بامداد امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی، به استقبال الناز رکابی ملی‌پوش سنگنوردی ایران در قهرمانی آسیا رفتند. گفته می‌شود رکابی بدون هیچ مشکلی با ون مخصوص فرودگاه همراه سایر اعضای تیم ملی راهی خانه‌اش شد
عدم استقبال مخاطبان به سینما در فروردین سال 1401 ربطی به پاندمی کرونا ندارد و فروش فیلم ها در بازده زمانی آبان تا اسفند 1400 و فروش نزدیک به 130 میلیارد تومانی سینماها و استقبال حدود 6 میلیون نفری از فیلم ها این فرضیه را که پاندمی کرونا یکی از دلایل افت فروش فیلم های فروردین سال 1401 است را باطل می کند.
حجت قاسم زاده اصل کارگردان فیلم باتشکر از استقبال تماشاگران در اولین اکران مردمی گفت: خیلی تشکر می کنم و خوشحالم که امروز تماشاگران این فیلم را از نزدیک می بینم و از اینکه در این شرایط سخت و با این ترافیک فیلم روز ششم را برای تماشا انتخاب کرده اید سپاسگزارم و امیدوارم بعد از تماشای فیلم راضی از سینما خارج شوید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ