رسانه ها با انتشار فیلم هایی نشان دادند که «بایدن» در نشست امروز با مقامات لهستانی در ورشو، همه تلاش خود را کرد تا چشمانش را باز نگه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تلاش داریم سپاه روز به روز قوی‌تر عمل کند چرا که نقطه امید همه مستضعفان و مردم ایران است.
به گفته «جیمی ماریتوز»، مدیر Fruit Union Suisse، درک تلاش اپل برای چنین اقدامی سخت است: «درک این موضوع برای ما سخت است؛ چرا که این‌طور نیست که آن‌ها می‌خواهند از سیب گاززده خود محافظت کنند. هدف آن‌ها درحقیقت گرفتن حق مالکیت معنوی سیب واقعی است. برای ما، سیب یک چیز جهانی است که استفاده از آن باید برای همه افراد رایگان باشد.»
یک کارشناس انرژی تصریح کرد: باید همه تلاش خود را به کار ببندیم که از کشور‌هایی مانند روسیه، ترکمنستان و قطر گاز را وارد کنیم و آن را به کشور‌هایی مانند عراق، ترکیه و پاکستان بفرستیم. به منظور تقویت جایگاه کشور در تجارت گازی منطقه باید این موضوع را در دستور کار اصلی حوزه‌ی انرژی کشور بگذاریم.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با یک شرایط خوب و باقدرت بازی‌ها را شروع کرده و پیش برویم.
وزیر کشور گفت: همه باید برای افزایش مشارکت در انتخابات اسفند ماه امسال تلاش کنند تا بار دیگر توطئه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی با شکست مواجه شود.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه می دانیم که سال سختی پیش رو داریم و باید اگر در گذشته ۱۰۰ درصد تلاش می‌کردیم، امسال بیش از ۱۵۰ درصد تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: همه ما باید تلاش کنیم در هر مسئولیتی که هستیم، وظیفه خود را به درستی انجام دهیم؛ مردم و مراجعان از ما انتظار برخورد خوب و تکریم را دارند. در برخی مواقع، اثر برخورد ما بسیار بیشتر از اثر رای صادرشده می‌باشد.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه مقاومت بیان کرد: امروز جبهه مقاومت و رسانه مقاومت علی‌رغم همه محدودیت‌هایی که داشته است، اما با تلاش هر روز، ظرفیت خود را افزایش داده است. البته که این مسیر باید استمرار داشته باشد. امروزه رسانه توانسته است به خوبی ایستادگی بر سر ارزش‌ها را به جامعه نشان بدهد.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
بقا؛ کلمه‌ای است که با سرشت انسان عجین شده است. از همان ابتدای خلقت تا به امروز، انسان‌ها از انجام هیچ کاری برای حفظ بقای خود فرو گذاری نکردند. تلاش برای زنده ماندن شاید اولین قانون طبیعت باشد؛ قانونی که به احتمال زیاد توانایی زیر پا گذاشتن بقیه قوانین را دارد. همه تلاش‌های انسان و به جلو گام برداشتن‌ها، نتیجه نیاز ما به بقا و زنده ماندن است؛ نیازی که به زندگی معنا می‌بخشد و به بازوهایمان انگیزه و پشتکار تزریق می‌کند. تلاش یک شیرجه رو روایت بقاست و فلسفه زندگی را در مدت زمان کوتاهی نشان می‌دهد. شیرجه رو پس از هر نمایشی که داشته باشد در نهایت باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار با مون‌پلیه به بازیکنان تیمش هشدار داد و گفت همه بازیکنان پاری سن ژرمن باید در زمین بیشتر تلاش کنند.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را به عنوان شورای نگهبان دوم تعبیر کردند و جایگاه این هیات کجاست؟ گفت: بارها صحبت کردم و ممکن در کیفیت رسیدگی این هیات نکاتی باشد ولی جایگاه این هیات، قانونی است و باید توجه کنیم براساس قانون اساسی وقتی سیاست کلی از طرف رهبری ابلاغ می شود باید مبنای عمل قرار گیرد.
ستاره پرتغال در مصاف یک هشتم نهایی می‌گوید برای ماندن در ترکیب اصلی باید تلاش کند.
آیا وجود معلولیت به معنای محروم شدن جامعه از استعداد‌ها و توانمندی‌های این افراد است؟ همه بخش‌های مرتبط با توانبخشی به افراد دارای معلولیت باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا هم این افراد فرصت شکوفا کردن استعدادهایشان را داشته باشند و هم جامعه از توانمند‌های خدادادی این افراد محروم نشود.
دبیر شورای نگهبان گفت: همه آحاد مردم و بسیجیان که همواره در عرصه‌های مختلف برای اعتلای ایران اسلامی تلاش کرده‌اند، باید مجاهدت در عرصه جهاد تبیین را نیز از وظایف مهم خود بدانند.
فران تورس شب گذشته ستاره بارسلونا برابر ویکتوریا پلژن بود. او در پایان بازی تاکید کرد که بارسا پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان باید با همه وجود برای قهرمانی در لیگ اروپا تلاش کند.
فران تورس شب گذشته ستاره بارسلونا برابر ویکتوریا پلژن بود. او در پایان بازی تاکید کرد که بارسا پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان باید با همه وجود برای قهرمانی در لیگ اروپا تلاش کند.
خرم‌آباد- رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: خیلی امیدواریم که از گروه خود در جام جهانی صعود کنیم و همه تلاش ما و شما باید این باشد که مردم را به یک صعود مقتدرانه امیدوار کنیم.
بارسلونا با وجود همه تلاش هایی که برای کاهش دستمزد پنج بازیکن بزرگ خود داشت، در نهایت موفقیتی کسب نکرد. متئو آلمانی، مدیر فوتبال بارسلونا، گفته بود که هدف، ناپدیدکردن آنهاست.
لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس، معتقد است که بازی برابر پاری سن ژرمن برای این تیم بسیار جذاب است.
قالیباف گفت: همه قبول داریم که معیشت اولویت ماست و حتما باید برای آن تلاش کنیم. در تلاشیم به حوزه معیشت سروسامان دهیم. اولویت امروز معیشت است، اما ضرورت امروز و اولویت فردای ما، «تربیت» است. نباید در یک معامله سراسر باخت قرار بگیریم به نحوی که «تربیت» را بدهیم و «معیشت» را بگیریم.
لاوروف گفت: من معتقدم که موضع ایران کاملاً مشروع است. آمریکایی‌ها از این طرح خارج شدند که همه و خود آمریکایی‌ها زمانی آن را تایید کرده بودند. از آنجایی که واشنگتن تلاش کرده بود آن را نابود کند، البته واشنگتن باید صرفاً موضع خود را پس بگیرد و بازگردد و در حال حاضر مسئله این است.
ایشان حج را برنامه مدبرانه الهی با زوایا و ابعاد و گستره‌ای متفاوت از سایر برنامه‌های دینی خواندند و گفتند: قرآن کریم حکمت حج را در یک جمله کوتاه «قیاماً للناس» یعنی ستون زندگی بشر بیان می‌کند. حج در بردارنده تعالیم و تمرین‌هایی است که به بشر و نسل‌های پی در پی می‌آموزد چگونه ارکان زندگی خود را انتخاب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ