مراسم فارغ التحصیلی خلبانی دوره آموزشی cctf(میراژ اف ۱) با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی از اساتید و دانشجویان در پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد چابهار برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پلیس محلی ایالت ویرجینیا در آمریکا اعلام کرد در پی تیراندازی به مراسم جشن فارغ‌التحصیلی در محوطه دانشگاهی در شهر ریچموند دو نفر کشته و ده فرد دیگر زخمی شدند.
تصویر فارس،از حضور دو زن که به نظر می‌رسد از مدعوین خارحی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی می‌باشند، مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.
فارس، تصویری از سید حسن خمینی و فرزندش در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی منتشر کرد.
سرهنگ رازقی بیان داشت: شهوندان تهرانی اگر از آزادراه خلیج فارس تردد نمایند به هیچ عنوان محلی برای پارک خودروی ان‌ها نیست و می‌بایست از جاده قدیم قم تردد کرده و وارد قطعات بهشت زهرا شده و توسط تاکسی‌های وی پیش بینی شده به حرم مطهر انتقال یابند.
پس از آنکه جو بایدن رئیس جمهور ۸۰ ساله آمریکا در مراسم فارغ التحصیلان آکادمی نیروی هوایی آمریکا در کلرادو، نقش بر زمین و سوژه همه جهان شد، بن لابولت مدیر ارتباطات کاخ سفید علت زمین خوردن او را کیسه‌های شن اعلام کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.
رئیس جمهور آمریکا در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان آکادمی نظامی نیروی هوایی در ایالت کلرادو به شدت زمین خورد.
رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.
فارس نوشت: در تصویر ادعایی مربوط به مراسم تفاهم‌نامه نفتی ایران با عراق، علاوه بر حیان عبدالغنی وزیر نفت عراق، شیاع السودانی نخست وزیر عراق هم که جایگاه بالاتری دارد حضور دارد.
خبرگزاری فارس عکسی عجیب از رئیسی در مراسم گرامیداشت روز جهانی هلال احمر منتشر کرد.
رییس جمهور با تاکید بر انجام کار ماندگار در صنعت نفت و گاز افزود: جمع آوری ۲۵۰ میلیون فوت مکعب گاز مشعل توسط پالایشگاه گازی هویزه و تبدیل به گاز قابل مصرف در شبکه سراسری گاز، کار بزرگی است.
رییس جمهور با تاکید بر انجام کار ماندگار در صنعت نفت و گاز افزود: جمع آوری ۲۵۰ میلیون فوت مکعب گاز مشعل توسط پالایشگاه گازی هویزه و تبدیل به گاز قابل مصرف در شبکه سراسری گاز، کار بزرگی است.
مراسم رژه روز ارتش از دقایقی پیش همزمان در تهران و سراسر کشور آغاز شد. ویدئویی از رژه نیروی دریایی ارتش در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس ببینید.
زرق و برق مراسم فیفا در پاریس و قدم گذاشتن روی صحنه‌ای که مسی برای هفتمین بار عنوان مرد سال را گرفت، باعث نشد که علی دایی پرسش مهم مردم ایران از رئیس فیفا یادش برود. او بازهم نماینده لایقی برای کشور بود
اجازه ورود زنان به نیرو‌های مسلح عربستان به عنوان بخشی از چشم انداز پادشاهی ۲۰۳۰ عربستان سعودی صورت گرفته است.
۵۵ هزار هوادار فوتبال در مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس که در ورزشگاه بصره برگزار شد، شرکت کردند.
امشب ورزشگاه مدرن و لوکس بصره عراق میزبان مراسم افتتاحیه جام خلیج فارس بین تیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس بود.
دانشجویان دانشگاه کوفه عراق با الهام از مراسم اهدای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تیم ملی آرژانتین جشن فارغ التحصیلی خود را برگزار کردند.
مشاهدات خبرنگار فارس از تلاش برخی افراد برای به حاشیه کشیدن این مراسم با سر دادن شعارهای ساختارشکنانه خبر می‌دهد.
وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه ای به جنجال سازی اخیر رسانه های اروپایی درباره پوشیدن لباس سنتی عرب ها از سوی لیونل مسی در مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۲۲، واکنش نشان داد.
براساس گزارش فارس: «نیروهای انتظامی نیز در اطراف محل تجمع حضور داشتند و تلاش کردند از ملتهب شدن فضا جلوگیری کنند و در همین راستا چند مرتبه گاز اشک‌آور نیز شلیک شد.»
با حضور پر شور مردم کلانشهر شیراز و سایر نقاط فارس، آیین تشییع شهدای تروریستی شاهچراغ(ع) از میدان امام حسین(ع) شیراز آغاز شد.
طبق ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نهیان بن مبارک آل نهیان وزیر تسامح امارات با شرکت در مراسم اعطای مدرک فارغ التحصیلی به دانشجویان دانشکده روانشناسی تطبیقی، از دادن مدرک به یکی از دانشجویان خودداری کرد و آن را روی میز انداخت، به این دلیل که وی وقتی روی سن آمد رو به تماشاگران با خوشحالی دست تکان داده و احتمالا چند لحظه باعث معطلی وی شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی این رفتار وزیر اماراتی را زننده و مغایر با شان یک مراسم عمومی توصیف کردند.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه میان بانک شهر و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس جهت تامین منابع مالی مورد نیاز بابت پیشبرد طرح‌های در دست احداث و پروژه‌های پایین دستی این گروه، با حضور دکتر سید محمد مهدی احمدی و دکتر علی عسکری و مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ