احتمال دارد مدیرعامل استقلال برای مذاکره با مسئولان باشگاه شباب الاهلی راهی امارات شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت: بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم، اما همه آن‌ها را خواهم گفت.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت: بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم اما همه آنها را خواهم گفت.
کاپیتان فصل گذشته استقلال برای تعیین تکلیف قرارداد خود با مسئولان باشگاه استقلال دیدار کرد.
مسئولان استقلال با یک بازیکن باتجربه برای جانشینی عارف غلامی در خط دفاعی وارد مذاکره رسمی می شوند.
انتشار خبر مذاکره علیرضا بیرانوند با سرپرست باشگاه استقلال با واکنش منفی مسئولان پرسپولیس همراه شده است.
مسئولان استقلال در تلاش هستند تا سه بازیکن شاغل در خارج از کشور را به خدمت بگیرند
مسئولان استقلال در تلاش هستند تا سه بازیکن شاغل در خارج از کشور را به خدمت بگیرند
وینگر نفت آبادان مورد نظر جواد نکونام قرار گرفته و در جلساتی با مسئولان استقلال شرکت کرده است.
مهاجم فصل پیش نفت مسجدسلیمان برای مذاکره با مسئولان استقلال وارد این باشگاه شد.
گزینه اصلی مسئولان باشگاه استقلال برای نشستن روی نیمکت این تیم و جانشینی ریکاردو ساپینتو وارد تهران شد تا پس از انجام مذاکرات نهایی روی نیمکت این تیم بنشیند.
دروازه‌بان تراکتور با وجود دریافت پیشنهاد تمدید از باشگاه خود اما هنوز پاسخ قطعی به مسئولان نداده است.
رییس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که برای افزایش سهمیه تنیس روی میز مردان ایران در بازیهای آسیایی با مسئولان ورزش مذاکره می کند.
هاشم بیگ‌زا‌ده، مذاکره مسئولان فدراسیون فوتبال با امیر قلعه‌نویی را تایید کرد.
سرمربی تیم ملی عمان می‌گوید هیچ مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون امارات برای قبول سرمربیگری تیم فوتبال این کشور نداشته است.
مسئولان فدراسیون فوتبال غنا در اقدامی جالب توجه با توماس توخل تماس گرفتند و برای هدایت تیم ملی با او مذاکره کردند.
مسئولان استقلال در حال مذاکره با یک برند آرایشی بهداشتی هستند تا بتوانند این شرکت را به عنوان اسپانسر انتخاب کنند.
مدیرعامل باشگاه تراکتور شایعه مذاکره مسئولان این باشگاه با ساکت الهامی را تکذیب کرد.
نایب رئیس مجلس دهم نوشت: پافشاری امروز مسئولان بر تضمین و راستی آزمایی و اتمام مسائل پادمانی بجا و لازم است، ولی اصلا نباید به اینجا می‌رسیدیم.
خاتمی گفت: مذاکره کنندگان ما از جنس مردم و امین و شجاع و مرد میدان هستند و مطمئن باشید که ذره‌ای به دشمن باج نخواهند داد. با این حال سه نکته مهم وجود دارد؛ اول لغو تحریم‌های نفتی است که نفت سرمایه ملت ایران است. اگرچه با شیطنت آن‌ها نیز می‌توانیم نفت خود را صادر کنیم آنچنان که مسئولان این کار را انجام می‌دهند، اما این تحریم‌ها باید برطرف شوند.
اگر با پاسخ جمهوری اسلامی ایران موافقت شود، ما در آستانه یک توافق هستیم. با این توضیحات می توان تاکید کرد که ما هنوز به یک توافق کامل دست نیافته ایم، اما در مسیر دستیابی به آن قرار داریم. نکته دیگر اینکه براساس گزارشات اعلام شده موضوع منافع ملی به صورت خاص در این مذاکرات هسته ای و انتفاع اقتصادی خواسته کلیدی نمایندگان مجلس و دستور کار تیم مذاکره کننده بوده است
کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال که به زوریخ سفر کرده هم چنان در نشست با مدیران مختلف فیفا پیگیر مسئولیت هایی است که از سوی فدراسیون فوتبال به او تکلیف شده است.
پورمختار گفت: گرچه هنوز متن پیشنهاد اروپا برای احیای برجام منتشر نشده اما می شود پیش بینی کرد که این پیشنهاد بیشتر در راستای منافع آمریکا و اروپا است. البته مذاکره کنندگان ایرانی نیز اطلاعاتی درباره گفتگوهای برجامی منتشر نمی کنند که همین مسئله مورد انتقاد بسیاری از مسئولان، صاحب نظران و نمایندگان مجلس قرار دارد.
امروز مطالبی همچون سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟، جهش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، آیا عامل محرکی برای افزایش بیت کوین وجود دارد؟، آیا سابیک برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، نظرسنجی: خودرو در بورس کالا عرضه شود یا خیر؟، جزییات برنامه افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی،  اعتراض بورس بازان به وزارت صمت!، سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفت: اصلاً از شرایط تیم امید راضی نیستم و با این تیم نصفه و نیمه هیچ کاری نمی‌توان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ