اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با برگزاری بازیهای شب دوم از دومین هفته لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و پرسپولیس هر شش امتیاز ممکن را کسب کرده اند و استقلال هم فردا این شانس را دارد که به جمع مثلث همیشه مدعی لیگ بپیوندد. مدعیان نمی خواهند امتیازی از دست بدهند. تیم پرادعای فولاد با هدایت منصوریان هم دومین باخت پیاپی را تجربه کرد
روز دوم مسابقات لیگ برتر بانوان به میزبانی باشگاه الماس کویر حدید برگزار شد
هفته دوم لیگ ملت‌های 2023 از روز سه‌شنبه 30 خرداد آغاز می‌شود و تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن (مدعیان قاره کهن) به ترتیب در دیدارهای افتتاحیه دو گروه مسابقات به مصاف آلمان و کانادا می‌روند.
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد) بعد از حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها و برگزاری چهار مسابقه، وارد تهران شد.
هواداران و طرفداران تیم پرسپولیس پس از برتری تیم پرسپولیس مقابل نساجی که منجر به قهرمانی تیم پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شد به خیابان‌ها آمدند و به جشن و شادی پرداختند. هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز پنجشنبه برگزار شد و تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی قاطع و با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید؛ و عنوان قهرمان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. با این نتیجه، پرسپولیس ۶۶ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان و استقلال جام قهرمانی را از آن خود کرد.
یکی از مسابقات هفته پایانی لیگ برتر بیست و دوم تاثیری در سرنوشت هیچ یک از دو تیم ندارد.
مسابقات هفته سی‌ام لیگ دسته اول روز آینده (شنبه دوم اردیبهشت‌ماه) با برگزاری 7 مسابقه تقریبا به طور همزمان در شهرهای مختلف کشور آغاز خواهد شد.
هفته دوم سومین دوره از لیگ برتر والیبال کشور با حضور سیزده تیم به میزبانی سازمان منطقه ویژه پارس در ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار می‌شود.
با برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ بسکتبال، مرحله مقدماتی اول این رقابت‌ها به پایان رسید.
با برگزاری دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ بسکتبال، مرحله مقدماتی اول این رقابت‌ها به پایان رسید.
هفته دوم مسابقات سوپر لیگ کاراته بانوان روز گذشته برگزار شد و دانشگاه آزاد اسلامی با 18 امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها شد.
هفته دوم از رقابت‌های سوپر لیگ تکواندو با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که در مهمترین اتفاق مدافع عنوان قهرمانی باخت و صدر جدول را واگذار کرد.
هفته دوم از رقابت‌های سوپر لیگ تکواندو با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که در مهمترین اتفاق مدافع عنوان قهرمانی باخت و صدر جدول را واگذار کرد.
با برنامه ریزی سازمان لیگ، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال 29 دیماه آغاز خواهد شد.
سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان معتقد است در نیم فصل دوم لیگ برتر به دلیل فشردگی مسابقات و برگزاری لیگ در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته، آمار مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا می‌کند.
لیگ برتر کانوپولو آقایان با برگزاری مسابقات هفته هشتم تا دهم فردا اول آذرماه در دریاچه آزادی دنبال می‌شود.
هفته دوم لیگ تیراندازی ارتش در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
هفته دوم لیگ سری A دسته یک زنان سال 1401 با برگزاری 24 مسابقه و صدرنشینی فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.
هفته دوم لیگ برتر مردان با 6 دیدار برگزار خواهد شد و 23 داور و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقات را بر عهده دارند.
نشریه آاس امروز ادعا کرد که فیفا قصد دارد جام جهانی باشگاه‌ها را در هفته دوم ماه فوریه سال 2023 و در آمریکا برگزار کند.
روز دوم هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول با برگزاری 5 مسابقه در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد.
پس از هفته اول، حالا زمان برگزاری دیدار هفته دوم استقلال نیز دستخوش تغییرات شد.
هفته اول از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که در روز اول این مسابقات جدال حساس استقلال و سپاهان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد!
گروه صنعتی ایران خودرو در سه ماهه نخست امسال موفق به افزایش بیش از دو و نیم برابری صادرات قطعات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ