سقف تعهدات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بورس کالای ایران در توضیح جزییات پیش‌فروش متری مسکن، گفت: شرط خانه‌دار شدن مردم در این روش، رساندن تعداد اوراق سلف مسکن به اندازه حداقل متراژ واحدهای ساخته شده است.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از شهادت ستواندوم "علی شوقی" هنگام دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان اردل خبر داد.
سازمان دامپزشکی کشور با تشریح جزییات ترخیص ۱۲۰ تن گوشت برزیلی، اعلام کرد: این محموله شامل چهار کانتینر گوشت منجمد گوساله از مبدا کشور برزیل بود.
رئیس دادگستری اصفهان گفت: توماج صالحی به‌خاطر ۶ اتهام در مجموع به ۱۸ سال و ۳ ماه حبس، پرداخت ۲۳ میلیون تومان جریمۀ نقدی و ۴۰ ضربه شلاق محکوم شده است.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار از صدور ۵۰۰ مجوز کار از سوی قطر برای ایرانیان خبر داد و گفت: در شش ماه گذشته ۵۰۰ روادید کار برای ایرانیان متقاضی کار در قطر صادر شده است و طی توافقی که با کشور قطر داشتیم تصمیم بر این شد تا ریل‌گذاری و چارچوب بندی اعزام نیروی کار به نحو شایسته صورت گیرد که در حال شکل گیری است.
در پی ایجاد سوال و ابهام برای مشتریان درخصوص نحوه قیمت‌گذاری محصول دناپلاس دستی، گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور پاسخ‌گویی به افکار عمومی، جزییات قیمت‌گذاری این خودرو را اعلام کرد.
بایدن تاکید کرد که آمریکا به همکاری با متحدان و شرکا برای تامین کمک‌های نظامی به اوکراین برای رفع فوری نیاز‌های جنگی و نیاز‌های امنیتی بلند مدتش ادامه خواهد داد.
سازمان سنجش آموزش کشور نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش را اعلام گرد.
رهبر انقلاب اسلامی اول فروردین ۱۴۰۲ به مناسبت فرارسیدن سال نو در حرم مطهر ثامن‌الحجج، حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (علیه‌السلام) سخنرانی خواهند کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جزییات بسته تحریمی جدید بروکسل علیه مسکو را اعلام کرد.
جزییات طرح فروش جوانی جمعیت برای فروش فیدلیتی، دیگنیتی، ریسپکت، اینرودز و وانت کارا در بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد.
قاسم عسکری‌نسب با اشاره به جزئیات فعالیت خط کشتیرانی مستقیم از چین به چابهار، اعلام کرد: فعالیت این خط کشتیرانی کاهش مدت زمان انتقال کالا از ۴۵ روز به ۲ هفته را در پی داشته است.
رییس سازمان حج و زیارت گفت: نرخ تخصیصی برای ارز حج ۱۴۰۲ از سوی دولت، ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و سهمیه حج ایران ۸۷ هزار و ۵۰۰ نفر تعیین شد.
صادقی ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شودمی شود.
بر اساس آیین نامه اجرایی تصویب شده از سوی هیات وزیران در مورد جزئیات رفع تعهدات ارزی، فهرست موارد مشمول معافیت از تعهدات صادراتی تعیین شد.
مراسم ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) آغاز و به مدت یک ساعت تا زمان شروع بازی افتتاحیه به طول خواهد کشید. گیرمو لاسو، رئیس جمهور اکوادور گفته که در بازی افتتاحیه مقابل قطر شرکت نخواهد کرد.
تیم ملی فوتبال ایران امروز ساعت ١۶ در کمپ خود در دوحه تمرین خواهد کرد.
چهارمین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی فوتبال نیکاراگوئه روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
معاون سازمان حج و زیارت در خصوص نقل و انتقال فیش های حج تمتع و نقش تسهیل گری سازمان حج توضیحاتی ارائه کرد.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج، جزییات و تعهدات بیمه اربعین را تشریح کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد جزییات طرح صلح ایران در مناقشه اوکراین و روسیه گفت: ایران در این زمینه پیشنهادات اجرایی ارائه کرد که دارای طبقه بندی است. در مورد مجموعه اتمی که در روسیه وجود دارد و لزوم عدم تکرار حادثه چرنوبیل که مربوط به امنیت مردم است، ایران اعلام کرد؛ حاضر است تجربیات خود در مسائل هسته‌ای و ایجاد منطقه امن هسته‌ای را در اختیار روسیه قرار دهد و همکاری‌های تخصصی بین دو کشور در این خصوص انجام شود. پیشنهاد ایران ابعاد بسیار گسترده‌ای داشت، در پیشنهاد ایران حضور نیرو‌هایی در مرز دو کشور از طرف سازمان‌های بین المللی پیش بینی شده است، تعهداتی نیز برای اروپا، آمریکا، روسیه و اوکراین تعیین شده است.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نرخ جابه‌جایی مسافر از مبدأ شهرها به مقصد پایانه‌های هدف طرح اربعین را اعلام کرد.
مدیر حراست فدراسیون فوتبال روند بررسی صلاحیت نامزدهای ریاست این فدراسیون را توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ