برابر اعلام معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولین غایب، مورد بخشش فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، هم به جمع منتقدان کاسمیرو اضافه شد و از اریک تن‌هاخ خواست هافبک دیگری به خدمت بگیرد.
بلینکن اعلام کرد: پس از بازنشستگی وندی شرمن، بایدن از ویکتوریا نولاند خواسته تا تایید معاون بعدی وزیر خارجه، به عنوان سرپرست معاون وزیر خارجه خدمت کند. ما خوش شانس هستیم که فردی با تجربه، ماهر و متعهد این مسئولیت اضافه را بر عهده می گیرد.
چلسی در نظر دارد تا مارک گوئهی را به عنوان جانشین مدافع مصدوم، وسلی فوفانا، به خدمت بگیرد.
این شهید ۲۱ ساله اهل سنت و بلوچ بود. مبین مجرد بود و ۱۸ ماه خدمت کرده بود. یک ماه اضافه خدمت این سرباز چندی پیش با عفو رهبری بخشیده شده بود و روز‌های پایانی خدمتش را می‌گذراند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و به میمنت عید سعید غدیرخم اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه حین خدمت و مشمولان غایبی که تا یکم مهرماه سال جاری وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف کنند بخشیده می شود.
سازمان وظیفه عمومی فراجا ضوابط و مقررات بخشودگی اضافه خدمت سربازان حین خدمت و مشمولان غایب را تشریح کرد.
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ ۳۰نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
برابر اعلام معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولین غایب، مورد بخشش فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفت.
معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد که اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه و مشمولان غایب، مورد بخشش فرماندهی معظم کل قوا قرار گرفته است.
با پایان چک دوره‌ای و همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان یک فروند هواپیما به ناوگان فعال هواپیمایی کاسپین اضافه شد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: خدمت خودکاربری لایحه با چهار موضوع شروع به کار کرده است و هفتگی و ماهیانه موضوعات جدید به این خدمت اضافه خواهد شد.
این دختر که فاطمه سلطان نام داشت، فرزند باغبانی بود که در باغ امینه اقدس خدمت می‌کرد. شاه بلافاصله به دختر دل می‌بندد و خیلی زود او را به جمع پرشمار همسران خود اضافه می‌کند. فاطمه‌سلطان به دلیل شغل پدرش به «باغبان‌باشی» معروف شد، هرچندکه لقب رسمی‌ترش «خانم‌باشی» بود.
مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال است، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، مشمول فراری نیز محسوب شده و به مراجعه صالح قضائی معرفی می‌شوند.
برای نخستین بار کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی در راستای افزایش عملکرد تولید به سبد کودی و توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اضافه شد.
به گفته ناتالیا زوبارویچ، اقتصاددانی از دانشگاه دولتی مسکو، تنها حدود ۵/ ۲تریلیون روبل از هزینه اضافی صرف خدمات رفاهی همچون حقوق بازنشستگی و وام‌های ارزان‌شده است. تقریبا ۵تریلیون روبل باقی می‌ماند که احتمالا بخش عمده‌ای از آن صرف تسلیحات شده است.
با تایید اریک تن‌هاخ، منچستریونایتد یک دروازه‌بان جدید به خدمت می‌گیرد. اما علت اضافه شدن یک گلر به فهرست بازیکنان یونایتد چه بوده است؟
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
۶ سال از اجرای طرح مهارت آموزی سربازان گذشته است، حالا این طرح به مرحله پرداخت وام ۴ میلیاردی، ایجاد کارگاه‌های همجوار و حتی بخشودن اضافه خدمت سربازان دارای مهارت رسیده است.
۶ سال از اجرای طرح مهارت آموزی سربازان گذشته است، حالا این طرح به مرحله پرداخت وام ۴ میلیاردی، ایجاد کارگاه‌های همجوار و حتی بخشودن اضافه خدمت سربازان دارای مهارت رسیده است.
فدراسیون بسکتبال قصد دارد به منظور تقویت کادر فنی تیم ملی بسکتبال یک مربی اسلوونیایی به خدمت بگیرد، این مربی تا پیش از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی به این کادر اضافه می‌شود.
سخنگوی شورای شهر تهران با تشریح نقطه تمایز خدمات امسال شهرداری تهران در خصوص راهپیمایی اربعین در مقایسه با سال‌های قبل گفت: امسال موضوعات فرهنگی و اجتماعی به خدمات شهرداری تهران اضافه شد.
با اضافه شدن طرح اربعین به تقویم طرح‌های فراجا، شاهد تشکیل قرارگاه ظفر در مرزها، استفاده از پهپادها و جایروپلن ها و بکارگیری یگان ویژه در مرزها هستیم.
دادسری یزد اضافه کرد: "با پیگیری صورت گرفته در حال حاضر رئیس قطار توسط راه آهن از خدمت تعلیق شد و پرونده در حال رسیدگی است".

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ