سرمربی تیم ملی نسبت به بازداشت شاگرد سابقش واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلوس کی‌روش پس از شکست سنگین برابر پاناما به تمجید از بازیکنان تیم ملی قطر پرداخت.
کارلوس کی‌روش به انتقاداتی که نسبت‌به سبک بازی دفاعی تیم تحت هدایت او مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.
جهانبخش به حضور کی روش در قطر واکنش نشان داد.
کارلوس کی‌روش در پیام خداحافظی‌اش با تیم ملی، بار دیگر از عبارت میراث تیم ملی استفاده کرده است؛ به‌راستی او از چه چیزی حرف می‌زند؟
پس از خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی، حسین کنعانی زادگان کامنت عجیبی را زیر پست اینستاگرامی سرمربی پرتغالی منتشر کرده است.
در حالی که هنوز وضعیت ادامه کار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران و حضور در جام ملت‌های آسیا مبهم است، یکی از دستیاران او درباره تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی جزئیات مهمی ارائه کرد.
فدراسیون فوتبال گزارشها درباره مبلغ ۵۰۰ هزار یورویی قرارداد کارلوس کی‌روش را تکذیب کرد.
کارلوس کی‌روش بین دو نیمه بازی با انگلیس در رختکن تیم ملی حسابی از خجالت دو ملی پوش تیمش درآمد!
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی می‌گوید نمی‌خواهند رقبا را بزرگتر از چیزی که هستند تصور کنند.
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری خود در پاسخ به سوال تنش آمیز خبرنگار انگلیسی اسکای اسپورت گفت: چقدر پول می دهید تا پاسخ شما را بدهم.
کارلوس کی‌روش در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از اعزام به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر توضیحاتی ارائه داد.
کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران می‌گوید شایعات درباره سردار آزمون صحت ندارد.
کارلوس کی‌روش بعد از تساوی تیمش مقابل سنگال و پایان اردوی اتریش در پستی به ترمیم هویت تیمش با فداکاری بازیکنان اشاره کرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به هجمه‌ها علیه مهدی طارمی در رسانه‌های پرتغالی واکنش نشان داد و به آموزش خود به بازیکنانش در این خصوص اشاره کرد.
تیم ملی ایران در نخستین بازی تدارکاتی خود بعد از سرمربیگری کی‌روش، توانست اروگوئه را با تک گل مهدی طارمی شکست دهد.
کارلوس کی روش پس از پیروزی تیم ملی مقابل اروگوئه، یک پیامی را در صفحات مجازی خود منتشر کرد.
صفحه اینستاگرام فیفا با انتشار ری‌اکشن کارلوس کی‌روش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ به بازگشت این مربی به تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با روسیه قبل از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی نیست و کارلوس کی‌روش قرار است نظر نهایی را در این خصوص بدهد.
در همین رابطه صفحه «The Asian Game» به بازگشت کارلوس کی روش به ایران با یک جمله کوتاه واکنش جالبی داشت و توصیف کی روش از ایران به خانه را سوژه خود قرار داد. این رسانه نوشت: کارلوس کی روش به خانه برگشت.
اطلاعات و اخباری که درباره سرمربی تیم ملی فوتبال است همین اطلاعات موجود در فضای رسانه‌ای است. ایشان تازه وارد شدند، اجازه دهید کارشان را شروع کنند بعد اخبار کامل‌تری در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.
بعد از حضور کارلوس کی‌روش در تمرینات تیم ملی باید منتظر واکنش او به البسه بازیکنان و کادرفنی و اجرایی باشیم.
علی کریمی به اخبار بازگشت کی‌روش واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اعلام تخلفاتش از سوی قوه قضائیه موضوع جدیدی نیست، به بحث بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی واکنش نشان داد و به صورت تلویحی از انتخاب این مربی خبر داد.
وزیر ورزش در مورد احتمال تغییرات در نیمکت تیم ملی و انتخاب سرمربی جدید، تنها به بیان این نکته اکتفا کرد: «هنوز که اردو شروع نشده است. اجازه بدهید اردو تشکیل شود تا بعد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ