شبکه المیادین اعلام کرد که آمریکا ده ها تروریست داعش را به پایگاه های خود در دیرالزور سوریه منتقل کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش آمریکا نزدیک به ۷۰۰ پرسنل را برای مقابله با آتش سوزی در هاوایی مستقر کرده است.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
در پی حمله سایبری به سرورهای کامپیوتری بیمارستان‌ها در سراسر آمریکا خدمات درمانی این کشور با اختلال مواجه شد و اورژانس‌های چندین ایالت را از ارائه خدمات منع کرد.
در طول دهه‌ها، دانشمندان می‌دانستند که فوران‌های آتشفشانی یک سنگ آذرین به نام کیمبرلیت، احتمالا حاوی الماس‌هایی در ماتریس سنگی‌اش است و نقاط داغ فوران کیمبرلیت را می‌توان در آفریقای جنوبی، شمال شرقی آمریکا، سیبری و چند نقطه دیگر دنیا یافت.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
در سی و پنجمین سالگرد جنایت آمریکا در شلیک به هواپیمای مسافربری پرواز ۶۵۵ جمهوری اسلامی ایران، ده‌ها تن از خانواده‌های ۲۹۰ مسافر شهید این پرواز، صبح دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ با همراهی شناور‌های موشک انداز و راکت انداز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز یگان‌هایی از بسیج مردمی، محل سقوط این هواپیما در آب‌های خلیج فارس و در محدوده آب‌های جزیره هنگام را گلباران کردند.
شبه نظامیان مورد حمایت آمریکا در سوریه، از تحویل ده‌ها تن از تروریست‌های داعش و شمار بیشتری از اعضای خانواده‌های آنان به عراق خبر می‌دهند.
جدیدترین آمار از ناامنی در آمریکا از ناپدید شدن دهها کودک در ماه مه سال ۲۰۲۳ حکایت دارد.
رسانه‌های آمریکا به نقل از پلیس این کشور اعلام کردند در پی چند تیراندازی در شهر شیکاگو، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
ایالات متحده به ده‌ها هزار مهاجر افغان اجازه می‌دهد تا وضعیت قانونی موقت خود را تمدید کنند.
قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا علاوه بر اینکه میلیارد‌ها دلار به دو طرف ضربه زده عامل ده‌ها مناقشه سیاسی و حتی نظامی میان دو طرف شده که تاکنون ادامه دارد. هرچند گروگانگیری اعضای سفارت آمریکا در تهران حادثه آغازین و عامل این رویداد قلمداد می‌شود، اما این قطع رابطه زمینه و بستری تاریخی داشت که به مرور زمان بر علل آن نیز افزوده شده است
آمریکا همگام با توافق به اصطلاح «به اشتراک‌گذاری هسته‌ایِ» ناتو، ده‌ها کلاهک هسته‌ای در سراسر اروپا مستقر کرده اما آیا از موقعیت مکانی آنها اطلاعاتی وجود دارد؟
اردوغان یکشنبه در واکنش به دیدار «جفری فلیک» سفیر آمریکا در آنکارا به قلیچداراوغلو گفت: سفیر جو بایدن با کمال دیدار می‌کند. شرم بر تو باد. با مغزت فکر کن. طرف صحبتت در اینجا رئیس جمهوری است. چطوری پس از آن ملاقات درخواست دیدار با رئیس جمهوری می‌کنی؟
مقامات و رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع طوفان و گردبادِ مخرب در ایالت می‌سی‌سی‌پی ده‌ها نفر جان باختند.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
ویدئویی از یک قطار باری حامل ده‌ها تانک در کانزاس آمریکا منتشر شده که گفته می‌شود قرار است به اوکراین ارسال شود. جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، در جریان اظهارات خود در روز چهارشنبه اعلام کرد دولتش در نظر دارد ۳۱ تانک به اوکراین بفرستد تا اوکراینی‌ها بتوانند از سرزمین خود محافظت کنند. به‌ گفته رئیس جمهوری آمریکا ارسال این تانک‌ها توان تهاجمی اوکراین را بالا نمی‌برد و روسیه نباید نگران حمله این کشور به خاک خود باشد. دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، گفته که این تصور درست نیست که فراهم آوری این تانک‌ها قدرت اوکراین را بیشتر می‌سازد. این تانک‌ها مانند سایر تانک‌ها قابلیت سوختن دارند.
تحقیقات و نظرسنجی جدید مؤسسه «کوئینیپیاک» نیز نشان می‌دهد که اکثریت قاطع جمهوری‌خواهان و احزاب مستقل آمریکا بر این باورند که بایدن به شیوه‌ای نامناسب این اسناد محرمانه را مدیریت کرده است.
مقام نظامی آمریکا مدعی شد که ارتش روسیه با هدف تقویت مواضع خود در منطقه دونباس در اوکراین، ده‌ها هزار نیروی جایگزین به خطوط مقدم نبرد اعزام می‌کند اما به ادعای وی این نیروها آموزش ندیده‌اند!
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم حمایت از ناآرامی های ایران ادامه داد: به گفته سازمان‌های معتبر حقوق بشر، مقامات ایرانی از سه ماه پیش که اعتراضات مسالمت‌آمیز آغاز ش،٫ صدها معترض از جمله ده‌ها کودک را کشته‌اند و بیش از ۱۸۰۰۰ نفر را دستگیر کرده‌اند.
وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد واشنگتن تحریم‌های جدیدی را علیه ده‌ها فرد و نهادی اعمال خواهد کرد که فناوری‌های نظامی در اختیار ارتش روسیه قرار می‌دهند.
رابرت مالی ادعا کرد: ایران تعداد محدودی پهپاد پیش از جنگ، نداد. آن‌ها ده‌ها فروند را همین تابستان منتقل کردند و نیرو‌های نظامی ایرانی اکنون با حضور در مناطق اشغالی اوکراین به روسیه کمک می‌کنند که از آن‌ها علیه غیرنظامیان اوکراینی استفاده کنند.
دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ده‌ها سال دشمنی آمریکا نسبت به مردم ایران گفت: برخلاف اتهامات بی اساس آمریکا علیه ایران، دولت جمهوری اسلامی ایران همواره متعهد به ارتقاء و حمایت از حقوق بشر و اجرای تعهدات حقوق بشری در چارچوب حقوق بین الملل است.
ایالت می‌سی‌سی‌پی آمریکا در پی وقوع سیلاب و از کار افتادن یک تصفیه‌خانه آب لوله‌کشی، برای توزیع آب بین ده‌ها هزار شهروند این ایالت، از گارد ملی درخواست کمک کرد.
کاظم غریب‌آبادی در توییتر نوشت: آمریکا ده‌ها تن از ایرانیان بی‌گناه را به بهانه دور زدن تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی‌اش بازداشت کرده است. دو نفر اخر از بازداشت شدگان، آقایان سرهنگ‌پور و عطار کاشانی هستند. همه زندانیان بی‌گناه باید بلافاصله آزاد شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ