ایکر کاسیاس، اسطوره فوتبال اسپانیا به برد ایران مقابل ولز واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا اشرف با انتشار یک توییت کنایه‌آمیز صحبت‌های تندی علیه رقیب کرد.
درحالیکه شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره اونانا از سوی منچستریونایتد مطرح است داوید دخیا با انتشار یک توییت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک توییت نسبت به یک جریان خاص موضع گرفت.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک توییت نسبت به یک جریان خاص موضع گرفت.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار توییتی در فضای مجازی ضمن کنایه به یک باشگاه، خواهان برگزاری همزمان بازی‌ها شد.
انتشار توییتی درباره صداوسیما و انتقاد از سبک و سیاق تولیدات این سازمان در شب عید فطر توسط یکی از نمایندگان مجلس، با واکنش فعالان فضای مجازی مواجه شد و آنها این انتقادات را به طرح شفافیت آرای نمایندگان مرتبط دانستند.
انتشار سورس کد توییتر در فضای آنلاین همزمان با انتشار خبری درباره ارزش واقعی این پلتفرم خبر خوبی برای ماسک و دیگر سهامداران توییتر نخواهد بود. بر اساس شنیده‌ها ایلان ماسک مدعی شده که ارزش این شبکه اجتماعی حتی نصف ۴۴ میلیارد دلاری که برای آن پرداخت کرده هم نیست.
خوان لاپورتا با انتشار یک توییت، به تصمیم باشگاه رئال مادرید برای شکایت از بارسلونا واکنش نشان داد.
باشگاه زنیت با انتشار توییتی در فضای مجازی از میهمان‌نوازی ایرانی‌ها در جریان سفرشان به اصفهان تشکر کردند.
باشگاه زنیت با انتشار توییتی در فضای مجازی از میهمان‌نوازی ایرانی‌ها در جریان سفرشان به اصفهان تشکر کردند.
کاربران در فضای مجازی با انتشار توئیت هایی طنز آمیز، خط حمله چلسی را به سخره گرفتند.
وزیر ارشاد دولت اصلاحات با انتشار یک توییت از مولوی عبدالحمید خواست نسبت به اعدام یک روحانی سنی در عربستان واکنش نشان دهد.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
فضای مجازی در ایران زیر سایه سنگین فیلترینگ بوده و پس از اعتراضات اخیر، این سایه رو به تاریکی گذاشته است. فیلترینگ جاری در کشور، باعث شده تا دسترسی کاملی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود نداشته باشد. به این معنی که وضعیت فیلترینگ باعث شده تا مخاطب برای دسترسی به یک کانال تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و اینستاگرام، بعضا باید ساعت‌ها تلاش کند. حالا در شرایطی که دسترسی آزاد به گردش اطلاعات برای کاربران به شدت محدود شده، قرار است منتشرکنندگان اخبار نیز برای انتشار یک خبر دست و دل‌شان بلرزد که فلان خبر را منتشر کنند یا نکنند؛ البته نه به لحاظ صحت و سقم خبر، بلکه به لحاظ اینکه اگر خبر به مذاق فلان ارگان و نهاد خوش نیاید، مصداق منتشرکننده خبر کذب نشود!
فعال سیاسی اصولگرا با انتشار توئیتی، دوباره در فضای مجازی جنجال برانگیز شد. منتقدان معتقدند او معترضان و بویژه، خوش سیماها را تهدید کرده است.
علی اکبر رائفی پور فعال سیاسی اصولگرا با انتشار توئیتی، دوباره در فضای مجازی جنجال برانگیز شد. منتقدان، معتقدند او، معترضان و بویژه، خوش سیما‌ها را تهدید کرده است.
گری نویل با انتشار یک توییت به گل بحث برانگیز ژاپن واکنش نشان داد.
خبرگزاری فارس با انتشار یک رشته توییت، ضمن تایید خبر هک شدن این خبرگزاری توسط گروه «بلک ریوارد»، پذیرفت که بولتن‌های محرمانه این خبرگزاری که «برای آگاهی برخی مسئولان» تهیه شده، در اختیار هکرها قرار گرفته است.
ماسک در توییت دیگری در مورد انتشار محتوای ویدئویی و صوتی گفت این شبکه اجتماعی به زودی امکان انتشار محتوای ویدئویی تا سرحد ۴۲ دقیقه را با کیفیت ۱۰۸۰ برای کاربران بلو فراهم می‌کند و امیدوار است در آینده این محدودیت زمانی به طور کامل برداشته شود.
عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشارِ توییتی در فضایِ مجازی موضع خود را نسبت به عملکردِ ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشخص کرد.
در ۴۸ ساعت پس از انتشار خبر بازگشت تاج به فوتبال، بیش از 6 میلیون توییت و کامنت علیه او در فضای مجازی منتشر شد. موج ناامیدى، خشم و پریشانى مردم از این فاجعه قابل انکار نیست
انتشار تصویر شباهت یکی از عزاداران مراسم سوگواری سیدالشهدا با جانی دپ بازیگر هالیودی واکنش‌هایی را در فضای مجازی در پی داشت.
تیم بانوان تکواندو ایران در بخش دختران با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از همه تیم‌ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
محمد مهاجری با انتشار این توییت نسبت به اظهارات رئیس صدا و سیما انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ