گل زیبای روزبه چشمی به ولز، اولین گل جام جهانی بود که از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رکوردی دیگر از ریزش ین ژاپن
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال که ۴۲ سالگی را پشت سر می گذارد رکورد جدیدی را در کارنامه خود به ثبت رساند و به تنها بازیکنی تبدیل شد که ۱۴۵ گل را با ضربه سر وارد دروازه حریفان کرده است.
پرافتخارترین تنیسور جهان با صعود به فینال سومین گرنداسلم فصل، رکوردی جدید در کارنامه افتخارات خود به ثبت رساند.
ثبت رکوردی جدید از بیت‌کوین
کیلیان امباپه نام خودش را بیش از پیش در تاریخ فوتبال فرانسه ثبت کرد. او با رکوردی 65 ساله در فوتبال کشورش برابری کرده است.
کریستیانو رونالدو اولین فوتبالیست جهان خواهد بود که به رکورد 200 بازی ملی می‌رسد.
با گلی که امیری برای پرسپولیس به ثمر رساند، حالا ترکیب سرخپوشان در این فصل گل زده دارند.
در میان اسامی قوی‌ترین مردان دنیا نام حسین رضازاده هم به چشم می‌خورد. رضازاده که در سال ۲۰۰۷ وارد گینس شد، این رکورد را به خاطر زدن وزنه ۵۰۰ کیلویی در دو ضرب کسب کرد؛ یعنی در گروه جابه‌جا کردن سنگین‌ترین وزنه در دنیا!
تا به امروز رکورد طول عمر انسان در دست «ژان لوئیز کالمان» فرانسوی قرار دارد که در سال ۱۸۷۵ به دنیا آمد و در سال ۱۹۹۷ چشم از جهان فرو بست.
جزئیات زرد رنگی در سراسر رولزرویس ریث به چشم می‌خورد. این رنگ زرد به دلیل الهام گرفتن از تاندربولت دهه ۳۰ میلادی است که رکوردار سرعت زمینی بود. تاندربولت توانست رکورد سرعت ۵۷۵.۳ کیلومتر بر ساعت را به ثبت برساند. به دلیل دشواری بدنه آلومینیومی پولیش خورده در دریاچه نمک، رنگ زردی روی جا‌های مختلف بدنه آن رسم شد.
گئورگی گولسیانی برای دومین بازی متوالی نیمکت‌نشین شد تا رکورد استثنایی خود را از دست بدهد.
رکوردی که به درد آلمان در جام‌جهانی قطر نخورد!
مسی به نخستین بازیکن در تاریخ جام جهانی تبدیل شد که در پنج جام جهانی موفق به دادن پاس گل شده است.
زننده گل اول تیم ملی فوتبال ایران به ولز در یک آمار کنار ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال قرار گرفته است.
فشاری که در بازی نخست جام جهانی 2022 به تیم ایران وارد شده بود با دو گل دیر هنگام در دیدار امروز جبران شد.
پس از کش و قوس‌های زیاد درباره تاریخ سوپرجام، سرانجام عصر چهارشنبه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان این دیدار بین دو تیم استقلال و نساجی برگزار خواهد شد.
روزبه چشمی به انجام صدوپنجاهمین بازی‌اش برای استقلال واکنش نشان داد.
روزبه چشمی در دیدار برابر نساجی، به رکورد انجام 150 بازی با پیراهن استقلال دست یافت.
امیر قلعه‌نویی که تیمش را باید آماده مصاف هفته ششم برابر پیکان در ورزشگاه دستگردی کند، در صورت تساوی یا پیروزی در این مسابقه پانزدهمین بازی متوالی را بدون شکست پشت سر بگذارد؛ رکوردی ویژه...
نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم ایران در رقابتهای کشتی آزاد جوانان جهان، علاوه بر کسب مدال طلا، رکورد جالبی از خود بر جای گذاشت.
الکسیس سانچس که در روزهای اخیر بعد از فسخ قراردادش با اینتر به مارسی پیوست درحالیکه هنوز استادیوم باشگاه فرانسوی را به چشم ندیده، به شکلی عجیب مصدوم شد.
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است اما این رقابت چندصد میلیاردی تیم‌های دولتی از جیب مردم کی تمام می‌شود؟
پرسپولیس با وجود خریدهای عالی در دروازه، دفاع و هافبک؛ در مقایسه با خط حمله سپاهان، استقلال و فولاد ، تا آخرین روزهای نقل‌وانتقالات نتوانسته مهاجم تراز اولی جذب کند و چشم هوادارنش به مذاکره با دو مهاجم بزرگ خارجی است
یک شرکت دانش‌بنیان موفق به طراحی و ساخت آزمایشگاهی به منظور ارزیابی الکترومغناطیسی تجهیزات بزرگ صنعتی و انواع خودرو از سبک تا مافوق سنگین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ