اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال که ۴۲ سالگی را پشت سر می گذارد رکورد جدیدی را در کارنامه خود به ثبت رساند و به تنها بازیکنی تبدیل شد که ۱۴۵ گل را با ضربه سر وارد دروازه حریفان کرده است.
محمد غفوری گفت: دو ماهی است که به تبع نزولی بودن دلار شرایط آن چنان رونقی نداریم و بازارسرمایه هم در این وضعیت ریزشی است.
پرافتخارترین تنیسور جهان با صعود به فینال سومین گرنداسلم فصل، رکوردی جدید در کارنامه افتخارات خود به ثبت رساند.
با گلی که امیری برای پرسپولیس به ثمر رساند، حالا ترکیب سرخپوشان در این فصل گل زده دارند.
نساجی با 26 امتیاز از 30 بازی و با عنوان سیزدهمی در فصل جاری به کار خود پایان داد و می تواند در فصل آتی هم برای حضور در بازی های لیگ برتر برنامه ریزی کند.
امروز بورس به طور عجیبی برای دومین روز متوالی قرمز رنگ شده و رکورد ریزش های بورس با این ریزش ۱۲۵ هزار واحدی زده شد.
رکورد ریزش بورس در معاملات امروز شکسته شد در صورتی که هیچ اتفاق بنیادی خاصی در بورس نیفتاده است.
اِل‌نینو (El Niño)، معکوس لا نینا، نوعی رخداد اقلیمی کلان و چرخه آب و هوایی است که هر ۴ یا ۵ سال یکبار تکرار می‌شود. در اثر این پدیده و با کاهش سرعت باد‌هایی که به سمت غرب در امتداد استوا می‌وزند، آب گرم به سمت شرق رانده شده و دمای اقیانوس‌ها را بالا می‌برد. افزایش دمای اقیانوسی شدت گرفتن خشکسالی‌ها، ریزش باران‌های سیل‌آسا و بروز تغییرات بزرگ در آب و هوای کره زمین را در پی دارد.
گئورگی گولسیانی برای دومین بازی متوالی نیمکت‌نشین شد تا رکورد استثنایی خود را از دست بدهد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با تولید453 هزار و ۴۳۷ دستگاه خودرو محصولات داخلی، در تاریخ ۱۱ اسفند، رکورد ده ساله اخیر خود را شکست.
مصاف استقلال – گل گهر مصاف تیم های تهاجمی لیگ برتر است. مصافی که بدون شک هر دو تیم برای کسب سه امتیاز آن برنامه ریزی کرده اند.
«استراسر» سال گذشته هم رکوردی به نام خود ثبت کرده بود. او ۷۱۰ عدد گوی رنگارنگ تزئینی درخت کریسمس به ریش خود آویزان کرده بود. او برای اینکه بتواند به این تعداد از گوی برسد، چند سال پی‌درپی رکورد خود را زده بود. در واقع با سه رکورد به‌ترتیب ۳۰۲، ۵۴۲ و ۶۸۶ کار خود را شروع کرده و درنهایت به رکورد ۷۱۰ عدد رسیده بود.
وقتی می‌گوییم عددسازی نه تنها به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد بلکه می‌تواند مایه وهن نیز باشد، همین است. چطور می‌شود در سال ۱۳۸۹، تعداد شرکت کنندگان ۵۰ میلیون باشد و در سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون نفر برسد و رکورد بالاترین مشارکت را بشکند. اگر واقعاً در سال ۱۳۸۹، تعداد مشارکت کننده ۵۰ میلیون بوده و الان با ۳۰ میلیون نفر ریزش به کمتر از نصف کاهش یافته که باید مسؤولان فکری اساسی‌تر کنند، اگر هم عددسازی‌های کیهانی کیهان است، که هیچ! درست مانند کسانی که با چند ده هزار نفری خواندن حضور مردم، عددبافی می‌کنند که آن هم هیچ!
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با تولید 420 هزار و 601 دستگاه خودرو توانست از تولید سالیانه در چهار سال اخیر خود عبور کند.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در اواخر سال گذشته بر اساس اهداف تعیین شده از سوی مدیرعامل گروه مبنی بر افزایش تولید در سال ١٤٠١، استراتژی خود را بر همین اساس تعیین و تمامی تامین کنندگان و قطعه سازان را مکلف به اجرای آن کرد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با اشاره به رتبه ۵۳ ایران در شاخص نوآوری، از هدف‌گذاری برای رسیدن به رتبه ۳۵ خبر داد و گفت: در حال برنامه ریزی هستیم به زودی به این رکورد جدید دست یابیم.
با آغاز زمستان ۱۴۰۱، مرکز آمار پرونده تورم در پایان پاییز را رونمایی کرد. اطلاعاتی که نشان از نزدیک شدن تورم سالانه به رکورد ۴۵.۸ درصدی شهریورماه سال گذشته دارد. این در حالی است که تورم ماهانه همچون آبان، کاهشی شده است.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته 35و تا پایان 23 آذرماه، از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
شرکت فنرسازی زر با توانست با خودباوری، همت و تلاش همه کارکنان و برنامه ریزی منسجم با تولید 921 تن و فروش به میزان هزار و 23 تن رکورد 10 ساله تولید و فروش را در آبان ماه به ثبت رساند.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و طی هفته گذشته از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
عضو شورای شهر تهران گفت: در منطقه ۱۷ نسبت به ۹ سال گذشته حدود ۲ برابر آسفالت ریزی در طول ۴ شب صورت گرفته است.
مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با هدف تسریع و تسهیل در ارسال و تحویل خودرو‌های تخصیص یافته دارای پلاک انتظامی به مشتریان بر اساس برنامه ریزی مناسب، موفق به شکستن رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل پس از دو سال به تعداد ۴۴ هزار دستگاه طی شهریور ماه سال ۱۴۰۱ شد.
معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برآوردها حاکی است با توجه به روند فزاینده ترانزیت در سال جاری برای اولین بار به رکورد عبور ۲۰ میلیون تن کالا از کشور دست یابیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ