دو پینگ‌پنگ‌باز دختر ایران با شکست برابر نمایندگان هند و آمریکا در مرحله یک چهارم و یک هشتم مسابقات زیر ۱۹ سال ترکیه به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه کشی روز پنجم مسابقات قهرمانی جهان اعلام و دو نماینده ایران در وزن اول آقایان و بانوان رقبای خود را شناختند.
دو پینگ‌پنگ‌باز دختر ایران با شکست برابر نمایندگان هند و آمریکا در مرحله یک چهارم و یک هشتم مسابقات زیر ۱۹ سال ترکیه به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.
امیر سرخوش و سیاوش مزینی پیش از پایان دور گروهی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا، صعود خود به مرحله حذفی این رقابت‌ها را مسجل کردند.
امیر سرخوش و سیاوش مزینی پیش از پایان دور گروهی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا، صعود خود به مرحله حذفی این رقابت‌ها را مسجل کردند.
دو نماینده بسکتبال ایران در رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا، شرایط کاملا متفاوتی نسبت به هم دارند.
دو نماینده تکواندو ایران در روز نخست رقابت‌های فینال گرندپری از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
اجلاس فدراسیون کوهنوردی آسیا با حضور دو نماینده از ایران آغاز و به مدت دو روز ادامه دارد.
دو نماینده ایران در روز پنجم رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات خارج شدند.
دو نماینده ایران در روز پنجم رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات خارج شدند.
در ادامه رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان، دو نماینده دیگر ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
دو نماینده ایران در روز پنجم رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.
با پیگیری فدراسیون بسکتبال، ایران با دو نماینده در لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا شرکت می‌کند.
با پیگیری فدراسیون بسکتبال، ایران با دو نماینده در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا شرکت می‌کند.
در پایان دور مقدماتی رقابتهای پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان که در اسپانیا برگزار می شود، دو ملی پوش ایران راهی فینال شدند و دو نماینده دیگر به گروه بازنده ها رفتند.
دور مقدماتی مسابقات نیمه نهایی پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان برگزار شد که دو نماینده ایران راهی فینال شدند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
جلال زاده درباره ملاقاتی که میان روسای جمهور ایران و سوئیس انجام گرفت نیز اظهار داشت: رئیس جمهور سوئیس حامل پیام آمریکا برای ملاقات دو جانبه با ایران بود، اما حجت‌الاسلام رئیسی در پاسخ گفتند که آیا ما از ملاقات‌های دوجانبه قبلی سودی بردیم؟
نماینده ایران در آژانس ضمن تأکید بر اینکه آژانس باید استقلال، بی طرفی و حرفه‌ای‌گری خود را حفظ کند، گفت: اعضای آژانس نیز باید از اعمال فشار بر این سازمان و تلاش برای استفاده ابزاری از آن در جهت مقاصد سیاسی خود، به طور جدی پرهیز کنند.
روز نخست از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در باکو با صعود دو نماینده ایران به دیدار پایانی همراه بود. در روز دوم این مسابقات نیز ملی پوشان کشورمان با مبارزه با حریفان خود خواهند پرداخت.
در پایان دور مقدماتی رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان سه نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر راهی رده بندی شدند.
امیرآبادی بیان کرد: سپاه پاسداران چالش اصلی مذاکرات نیست و اصلا به عنوان چالش نمی توان از آن نام برد و بزرگترین مسئله پیش رو ضمانت جهت انجام تعهدات می‌باشد. زیرا این تعهدات باید به شکلی باشد که ایران بتواند از منافع اقتصادی آن بهره مند شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ