سید حسن خمینی گفت: از دل اینکه بدانیم غیر خدا تأثیرگذار نیست، نفی استکبار در می آید و لذا جمهوری اسلامی از روز اول مقابل استکبار ایستاده است. پیام انقلاب ایران در ذاتش نفی در قدرت غیر الهی است. شعار نه شرقی، نه غربی همزمان با استقلال، آزدی و جمهوری اسلامی وجود داشته است. ما می توانیم و عشق به مردم زاییده خداباوری شما است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یادگار امام خمینی (ره) گفت: وحدت اسلامی یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مورد تأکید امام خمینی بود که امروز توسط رهبر معظم انقلاب کماکان دنبال می‌شود.
سید حسن خمینی در جمع دانشجویان دانشگاه امام خمینی کراچی پاکستان با موضوع «نسبت نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی ایران»، سخنرانی کرد.
مراسم تشییع پیکر آیت الله حسن صانعی با حضور سید حسن خمینی، محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری و سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات برگزار شد.
یادگار امام گفت: در شرایطی که هزاران عامل ناامیدی ممکن است وجود داشته باشد، ورزش می‌تواند در جهت امید نقش بالایی داشته باشد.
سید حسن خمینی گفت: امام در آخر عمر در خصوص مبارزه با تحجر می‌گفتند این کار قربانی می‌خواهد؛ قربانی یعنی آبرو و من هم حاضرم قربانی شوم. شجاعت امیرالمؤمنین (ع) فقط در احد، خندق، نهروان و صفین نیست؛ شجاعت امیرالمومنین (ع) در خانه نشینی ۲۵ ساله است.
سید حسن خمینی با بیان اینکه رفتارهایی، چون قرآن‌سوزی جز پنجه زدن به صورت صلح، بر هم زدن آرامش و ایجاد کینه و نفرت سودی ندارد، گفت: بشریت بعد از این همه مدت بین زمانی که آزادی به بشریت خدمت می‌کند و زمانی که بذر کینه و نفرت میکارد تفاوتی قائل نمی‌شود.
حسن خمینی گفت: هیچ عاملی به اندازه حضور مردم دشمنان را مأیوس نمی‌کند. البته شرایطی دارد و باید همه مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند.
سید حسن خمینی نوشت: بحمدالله پس از سال‌ها وقفه، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (س) در اوج شکوه برگزار گردید و بار دیگر حلقه مشتاقان بر گرد حرم آن امام بزرگوار شکل گرفت.
حسن روحانی در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) شرکت کرد.
مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با سخنرانی آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب و با حضور حسن روحانی برگزار شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند. در تصاویر منتشر شده نمایندگان طالبان، محمود احمدی نژاد و حسن روحانی رؤسای جمهور سابق نیز دیده می‌شوند.
سید حسن خمینی در دیدار اعضای ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (س) که ۹ خرداد ۱۴۰۲ برگزار شد با بیان اینکه ما «جمهوری اسلامی» هستیم، نه خلافت اسلامی و حکومت اسلامی، تاکید کرد: نتیجه انقلاب جمهوری اسلامی است و اگر به این نتیجه توجه نکنید از بستر واقعی انقلاب خارج شده اید.
سید حسن خمینی گفت: پیش از انقلاب اسلامی هرکس مدعی روشنفکری بود باید حرف کمونیستی می زد ولی موتلفه با این جریان خط کشی داشت و نقطه اتکای آن مرجعیت شیعه بود.
سخنان گزافه خاتمی در حرم امام در حالی است که سید حسن خمینی با وجود این که به غلط او را در حرم امام همراهی کرده بود، اما دیروز درباره جشن با شکوه پیروزی انقلاب گفت: «حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی امسال خیلی معنادار است»
سید حسن خمینی گفت: توهین وتحقیر، جز عصبانی کردن و دامن زدن به شعله هایی که نه شیعه و نه سنی را می خواهند، فایده ای ندارد و تعبیر بسیار لطیف رهبر معظم انقلاب در عناوین «شیعه انگلیسی» و «سنی آمریکایی» در همین زمینه است.
سید حسن خمینی: شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه بر جایگاه حقوقی از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه ای هستند و برای بخش های بزرگی از مردم از چنان احترامی برخوردارند که توهین به ایشان مانع بزرگ هر نوع تفاهم و گفت و گوست.
سید حسن خمینی: شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه بر جایگاه حقوقی از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه ای هستند و برای بخش های بزرگی از مردم از چنان احترامی برخوردارند که توهین به ایشان مانع بزرگ هر نوع تفاهم و گفت و گوست.
سید حسن خمینی گفت: پرونده‌های بسته‌ای در جمهوری اسلامی هست و بخشی از آن در اختیار ما است، باید به عنوان یک عنصر مبیّن در این فضا در معرض عموم قرار بگیرد. طبیعتا یکی از بخش‌های آن انتشار اسناد است. بخش‌های زیادی از اسناد ما بسته بوده و ان شاء الله بنا داریم در آینده اسناد را باز کنیم. این اسناد باز شده خیلی از نقد‌ها را پاسخ می‌دهد.
افتتاحیه هفتمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت(ع) عصر چهارشنبه ( نهم شهریور ۱۴۰۱) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی و آیت الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، در پژوهشکده امام خمینی(س) و انقلاب اسلامی برگزار شد.
سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت صبح امروز سه‌شنبه (یکم شهریور) به مناسبت آغاز هفته دولت، با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و با قرائت قرآن و فاتحه، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. در این مراسم، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی(ره) نیز حضور داشت.
یادگار امام گفت: مراسم بزرگداشت امام احتیاج به جلسه بسیار با شکوه دارد اما احتیاج به اسراف و تبذیر ندارد. به خصوص در سالی که هستیم، باید مراقبت کنیم که گرفتار این امر هم نشویم.
برگزاری مراسم ۱۴ خرداد در حرم مطهر حضرت امام با رعایت محدودیت جمعیت شرکت کننده مواجه است و از پیروان حضرت امام در سراسر کشور عذرخواهی کرد و در عین حال خاطرنشان شده که ستادهای استانی در شهرهای مختلف نیز این مراسم را برگزار خواهند کرد. سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از دو سال وقفه (بواسطه فراگیری ویروس کرونا) امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب فرمودند: امروز هنگام سخنرانی آقای حسن خمینی برخی سروصدا ایجاد کردند، این را همه بدانند که من با این کار مخالفم.
مشاور قالیباف به تذکر رهبر انقلاب درباره تخریب افراد و شعارهای تخریبی هنگام سخنرانی سید حسن خمینی واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ