در هفته جاری، مطابق رویه معمول هفته‌های گذشته رخداد‌هایی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با حوادث اخیر کشور در ارتباط بودند، در صدر اخبار قرار داشتند. همانند هفته‌های گذشته نیز ورزشکاران و سلبریتی‌های حوزه سینما با چاشنی ارتباط پیدا کردن آن‌ها با ناآرامی‌های اخیر کشور در صدر خبرسازترین‌ها قرار داشتند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن ایرانی لخ پوزنان فرصت بازی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های اروپایی را نخواهد داشت.
نیمار پیش از سفر به عربستان در تمرین پی‌اس‌جی حضور یافت و با هم‌تیمی‌های سابقش خداحافظی کرد.
در دیدار هفته اول لیورپول و چلسی یک گل هر کدام از دو تیم پس از بازبینی در VAR مردود اعلام شد.
هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، برای خداحافظی با هم‌بازی‌های سابقش در تاتنهام از گروه واتس‌اپی بازیکنان این تیم استفاده کرد تا دور از چشم رسانه‌ها با آنها خداحافظی کند.
ستاره سابق والیبال اسلوونی از دنیای بازی خداحافظی کرد.
اعضای تیم ملی والیبال ایران از عصر امروز (جمعه 20 مرداد) در هتل تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا اسکان یافتند.
فرانک کسیه با نوشتن یک متن زیبا در اینستاگرام، با بارسلونا و هوادارانش خداحافظی کرد.
یکی از بهترین های تیم ملی والیبال کانادا از والیبال خداحافظی کرد.
بازیکنان لیورپول با انتشار یک ویدیو با فابینیو، ستاره سابق این تیم که به الاتحاد پیوسته است با او خداحافظی کردند.
سادیو مانه با بایرن مونیخ و هوادارانش خداحافظی کرد تا دیگر هیچ شکی در انتقال او به النصر باقی نماند.
با توجه به تایید محرومیت اروپایی یوونتوس در فصل 24-2023 این باشگاه سیاست های نقل و انتقالاتی خود را تغییر می دهد.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، با انتشار یک متن احساسی با جردن هندرسون، کاپیتان سابق این تیم که راهی الاتفاق شده خداحافظی کرد.
مهاجم سه فصل اخیر نساجی مازندران با انتشار پیامی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
باشگاه الاهلی قطر از دو بازیکن ایرانی فصل گذشته خود تشکر کرد.
دورازه‌بان ایرانی در بازی دوستانه برابر بورسیادورتموند حضور پیدا نکرد.
پس از توافق الاهلی و منچسترسیتی برای انتقال ریاض محرز به باشگاه عربستانی، عمر السوما اردوی این تیم را ترک کرد.
نواک جوکوویچ، سومین تنیسور برتر حال حاضر دنیا همراه با چند چهره مشهور سینمایی و سیاسی مهمانان ویژه آخرین نمایش مسی و راموس برای پاریس بودند.
مسوت اوزیل، ستاره سابق دنیای فوتبال ممکن است به دنیای سیاست وارد شود.
سید جواد طباطبایی، در جامعه آکادمیک ایرانی با نظریه پردازی در اندیشه سیاسی ایران و تاریخ نگاری در اندیشه سیاسی ایرانی و غرب شناخته می‌شد. آثار پربار و حلقه موافقان و مخالفان کثیر او بر کسی پوشیده نیست. طباطبایی، بدون هیچ‌گونه تردیدی، یکی از بزرگ‌ترین اندیشه‌ورزان معاصر ایرانی است که همین امر لزوم پرداختن به دوران حیات، آثار، افکار و اندیشه‌هایش را دو چندان ضرورت می‌بخشد
فارغ از اینکه 24 سال از بازی قبلی فوتبال بین دو تیم گذشته است و این مسابقه بلحاظ نتیجه ورزشی برای بازنده، حکم مرگ و خداحافظی از جام جهانی را دارد، حالا سئوال بزرگ این است که در شرایطی که مقامات جمهوری اسلامی ایران، امریکایی ها را غیرقابل اعتماد و بهانه‌جو می دانند آیا.....
«آن‌ها انتظار دارند که امثال زیدآبادی تکلیف خودش را روشن کند. اگر با برانداز‌ها نیست، پس دشمن آن‌ها است. اهمیتی ندارد که چرا امثال زیدآبادی با آن‌ها همراهی نمی‌کند و چقدر استدلالش منطقی است، چقدر به خاطر فعالیت‌های سیاسی در زندان بود و سختی کشیده و هزینه پرداخت کرده است. برایشان صرفاً این مهم است که زیدآبادی با آن‌ها نیست و شعار برندازی نمی‌گوید. پس باید با تمام توان او را تهدید و تخریب و تحقیر کنند. مشابه این مسئله را در سال ۵۷-۵۶ هم داشتیم. آقای بازرگان و به طور کلی نهضت آزادی معتقد بودند که به جای براندازی، خواهان اصلاح و آزادی زندانیان سیاسی و... باشیم.»
زید آبادی نوشت: ماجرا از این قرار است که در این شرایط «مافوق حساس کنونی»! کنشگری به شیوۀ مألوف من، به امری پرهزینه و بی‌فایده تبدیل شده است و به زودی حتی غیرممکن می‌شود.
من هم از پوست و گوشت و خون و عصب ساخته شده‌ام. فشارها از همه سوست و من چنان تنها و غریب مانده‌ام که مرگ را بر هموطنی با چنین افرادی ترجیح می‌دهم.
«از این به بعد، بر نوشتن کتاب‌هایم متمرکر می‌شوم و در این کانال نیز فقط در بارۀ تاریخ و امور انتزاعی می‌نویسم و کلامی از آنچه در این کشور می‌گذرد و خواهد گذشت، نخواهم نوشت. این تصمیم برگشت‌ناپذیر است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ