فرانک کسیه با نوشتن یک متن زیبا در اینستاگرام، با بارسلونا و هوادارانش خداحافظی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن ایرانی لخ پوزنان فرصت بازی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های اروپایی را نخواهد داشت.
نیمار پیش از سفر به عربستان در تمرین پی‌اس‌جی حضور یافت و با هم‌تیمی‌های سابقش خداحافظی کرد.
در دیدار هفته اول لیورپول و چلسی یک گل هر کدام از دو تیم پس از بازبینی در VAR مردود اعلام شد.
هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، برای خداحافظی با هم‌بازی‌های سابقش در تاتنهام از گروه واتس‌اپی بازیکنان این تیم استفاده کرد تا دور از چشم رسانه‌ها با آنها خداحافظی کند.
ستاره سابق والیبال اسلوونی از دنیای بازی خداحافظی کرد.
اعضای تیم ملی والیبال ایران از عصر امروز (جمعه 20 مرداد) در هتل تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا اسکان یافتند.
یکی از بهترین های تیم ملی والیبال کانادا از والیبال خداحافظی کرد.
فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، برای آخرین و به منظور خداحافظی با هم تیمی‌هایش راهی این شهر شده است.
پس از آنکه عبدالملکی از وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی خداحافظی کرد، سمتی دیگر از سوی دولت برایش تدارک دیده شد. او در عین ناباوری به مناطق آزاد رفت. این ناباوری به حدی بود که داوری، مشاور پیشین احمدی‌نژاد در توییتی اعلام کرد: «به عجایب دولت رئیسی این را هم اضافه کنید که کسی را بعنوان متولی مناطق آزاد منصوب کرده اند که از اساس با توسعه مناطق آزاد مخالف است و توسعه این مناطق را برخلاف اقتصاد مقاومتی می‌داند.»
بازیکنان لیورپول با انتشار یک ویدیو با فابینیو، ستاره سابق این تیم که به الاتحاد پیوسته است با او خداحافظی کردند.
هنوز کسی متوجه نشده که چرا محسن مسلمان به یکباره تصمیم به پایان دادن به مسیر فوتبالی‌اش گرفت.
مسعود شجاعی اگر چه چند روز پیش شمع 39 سالگی اش را فوت کرد اما به هیچ وجه مایل به آویزان کردن کفش ها نیست و می خواهد به بازی ادامه دهد.
آن‌طور که از شواهد برمی‌آید خداحافظی عادل با تلویزیون می‌تواند بی‌ارتباط با حوادث نیمه دوم سال گذشته نباشد. او روحیه لازم برای ادامه همکاری با تلویزیون را نداشت و از مدت‌ها پیش تصمیم گرفته بود به همکاری‌اش در قالب تهیه‌کننده هم با صداوسیما پایان دهد. ضمن اینکه ایجاد فضای دوقطبی علیه عادل هم مزید بر علت شد. بسیاری در بازه زمانی ۹ ماه اخیر از عادل فردوسی‌پور انتقاد کردند که نمی‌تواند وقتی همچنان با تلویزیون همکاری می‌کند ژستی متفاوت از این جریان بگیرد. دوقطبی آزاردهنده‌ای که سرانجام عادل را به این نتیجه رساند که به همکاری‌اش با تلویزیون پایان دهد.
پپ گواردیولا از بازگشت لیونل مسی به بارسلونا حمایت کرده و می‌گوید امیدوار است او در بارسا از فوتبال خداحافظی کند چرا که این وداعی شایسته لئو است.
تیم اقتصادی دولت در سال جدید به ترمیم و بازسازی خود دست زد؛ از جمله یکی از کلیدی‌ترین چهره‌های سیاستگذار از دولت رئیسی کنار گذاشته شد. مسعود میرکاظمی به‌دلیل خط‌مشی متفاوت و تک‌روی در این زمینه سرانجام مجبور شد از پاستور خداحافظی کند. اما چه کسی پشت تغییرات اخیر و سیاستگذاری اقتصادی دولت قرار دارد؛ به نظر می‌رسد، محمد مخبر.
در روزهایی که علیرضا دبیر در همه مصاحبه‌هایش در پاسخ به سوال‌ها در مورد تصمیمش برای شرکت در انتخابات از احتمال عدم ثبت‌نام می‌گوید، یک سوال مطرح است که اگر او به هردلیلی در فدراسیون نباشد، چه کسی سرپرست خواهد شد؟
سید جواد طباطبایی، در جامعه آکادمیک ایرانی با نظریه پردازی در اندیشه سیاسی ایران و تاریخ نگاری در اندیشه سیاسی ایرانی و غرب شناخته می‌شد. آثار پربار و حلقه موافقان و مخالفان کثیر او بر کسی پوشیده نیست. طباطبایی، بدون هیچ‌گونه تردیدی، یکی از بزرگ‌ترین اندیشه‌ورزان معاصر ایرانی است که همین امر لزوم پرداختن به دوران حیات، آثار، افکار و اندیشه‌هایش را دو چندان ضرورت می‌بخشد
من خودم رئیس هیئت والیبالم و حالم از زد و بندبازی‌ها و کثافت‌کاری‌های والیبال به هم می‌خورد. از همین الان می‌گویم سریک دیگر شرکت نمی‌کند و به خاطر این کارهای‌شان دیگر کنار تیم والیبال نمی‌آیم. همین که کنار سردار بودم و نمی‌آمدم بهتر بود. با اصرار سردار می‌خواستیم برای جامعه شهرمان و بانوان کاری کنیم، ولی وقتی دوست ندارند به خاطر چه کسی خودمان را عذاب دهیم. این‌ها می‌گویند می‌خواهیم والیبال بانوان را بالا ببریم، این‌طوری بالا می‌برید؟
هافبک ولزی سابق لیورپول در زمانی که کسی فکرش را نمی کرد تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفت.
همه بازیکنان تیم ملی قصد دارند شانس خود را برای حضور در جام ملت های آسیا در سال آینده امتحان کنند.
با اخباری که از تیم ملی در قطر به دست آمده و البته تا امروز کسی به آن اشاره‌ای نداشته، کی‌روش بعد از پایان بازی با امریکا و در رختکن از تمام بازیکنان خداحافظی کرده. وداعی که نشان می‌داد او دیگر قصدی برای ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی ایران ندارد
کسی تصور جدایی کاسمیرو از رئال را نداشت و برای بسیاری این یک اتفاق غیرمنتظره بود ولی تصور کنید روزی که لوکا مودریچ از رئال برود.
هشتمین روز آواربرداری از متروپل در حالی آغاز شده که حالا ابعاد ماجرا واضح‌تر از قبل شده و می‌دانیم که با فاجعه‌ای بزرگ مواجهیم، اما نمی‌دانیم ابعاد آن تا کجا گسترش خواهد یافت و آیا فرجامی به دنبال خواهد داشت یا قرار است به مانند قبل، با فروکش کردن موجی که خلق کرده، همه چیز به روال سابق بازگردد؟!
پیام خداحافظی مربی ترکیه‌ای که برای تراکتور کیسه دوخته بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ