رحمت‌الله بیگدلی، فعال سیاسی در توئیتی صحبت‌های رئیسی در دیدار با مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا را با صحبت‌های احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری‌اش مقایسه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان یکی از دغدغه های اصلی استقلال و سپاهان محسوب می شود.
چذابه - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از راه‌اندازی هیئت‌های صلح در مرزهای اربعین حسینی استان همزمان با حضور زائران خبر داد.
روز جمعه، سید ابراهیم رئیسی در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر خدای متعال و اجرای دستورات الهی را از ویژگی‌های سپاه پاسداران دانست که آن را از همه نیروهای مسلح جهان ممتاز کرده و به آن قدسیت می‌بخشد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار فرستاده ویژه سازمان همکاری اسلامی گفت: ایران راه حل خروج افغانستان از وضعیت کنونی را تشکیل دولت فراگیر با حضور همه گروه‌های قومی و مذهبی این کشور می‌داند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار فرستاده ویژه سازمان همکاری اسلامی گفت: ایران راه حل خروج افغانستان از وضعیت کنونی را تشکیل دولت فراگیر با حضور همه گروه‌های قومی و مذهبی این کشور می‌داند.
رئیس پژوهشگاه ICT در بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران خواستار بهره‌مندی از تجربیات iHiT برای راه اندازی نمایشگاه دائمی و شو روم فاوا کشور شد.
داستان مناقشه ایران و افغانستان بر سر گرفتن حقابه هیرمند ادامه دارد. تا این لحظه نیز بیش از 80 روز از هشدار ابراهیم رئیسی، در این باره گذشته و طالبان اعتنایی نکرده است! بر همین اساس معین‌الدین سعیدی، نماینده استان سیستان و بلوچستان (چابهار)، در گفتگو با تابناک بیان کرد که از راه دیپلماسی نمی‌توان این مشکل را حل کرد و همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی باید مطرح شود.
صحبت‌های خسرو حیدری درباره علاقه امید ابراهیمی برای بازگشت به استقلال یک جنجال بزرگ را به راه انداخته است.
سید علی بابا ابراهیمی و زن آقا در جایی که الان ایستگاه سید است در همان چادر، قهوه‌خانه‌شان را بر پا می‌کنند. اوایل با همان ظرف و ظروف خودشان کار راه می‌افتاد، ولی کم‌کم که ساخت‌وساز زیاد شد کار آن‌ها هم رونق می‌گیرد، طوری که روزی ۱۰۰‌ـ ۱۵۰ تا دیزی بار می‌گذارند.
با همه موانع موجود بر سر راه ابراهیم، بالاخره در سال ۶۰ به همسر مورد علاقه‌اش رسید و خطبه عقدشان با کمترین تشریفات و آداب و رسوم و تنها با یک مهریه ۱۵۰ هزار تومانی آن هم با اصرار پدر عروس، جاری شد. یکی از شرط‌های ازدواج همسر ابراهیم با او، نداشتن مهریه بود.
کربلایی ابراهیم در خانه‌ی دختر کوچکش که حالا ۷۲ ساله است زندگی می‌کند و می‌گوید از هر چهار تا دختر و داماد‌ها و نوه و نتیجه‌هایم راضی هستم. هر کدام ماهی چندین بار به دیدن من می‌آیند و دور هم می‌نشینیم و با هم غذا می‌خوریم. اهالی حیدرمحله هم پیرمرد یک‌قرن و نیمی قریه‌ی خود را دوست دارند و می‌گویند «او ۱۵۰ سال دارد.» چشمان آسمانی رنگش هنوز به خوبی می‌بینند و گوش‌هایش هم خوب می‌شنود. غذای خوب می‌خورد و خوب حرف می‌زند و خوب راه می‌رود.
ابراهیم رئیسی در نشست خبری مشترک با الکساندر لوکاشنکو با اشاره به نشست مشترکی که دوطرف داشتند، اظهارکرد: توافقات خوبی در زمینه‌های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و راه امضاء شده‌است که امیدواریم گام‌هایی در جهت توسعه روابط بین دو کشور باشد.
این مساله زمانی جدی‌تر می‌شود که همزمان با سفر رئیسی به چین، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، چین را نسبت به پرداخت هزینه‌های سنگین در صورت نزدیکی فزآینده به تهران تهدید کرده است
این مساله زمانی جدی‌تر می‌شود که همزمان با سفر رئیسی به چین، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، چین را نسبت به پرداخت هزینه‌های سنگین در صورت نزدیکی فزآینده به تهران تهدید کرده است
وزیر امور خارجه امریکا اظهار داشت: تعهد ما به امنیت اسرائیل محکم است و هرگز آن را رها نخواهیم کرد.یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد امنیت اسرائیل، گسترش توافق ابراهیمی است.
تیم ملی فوتبال عراق با شکست تیم ملی قطر به فینال جام خلیج فارس راه یافت. تیم‌های ملی فوتبال عراق و قطر در مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال جام خلیج فارس عصر امروز در در ورزشگاه بین المللی بصره به مصاف هم رفتند که عراقی‌ها با شکست ۲ بر یک قطر به فینال راه یافتند. ابراهیم بایش و ایمن حسین برای عراق و عمر سراج برای قطر گلزنی کردند. این دیدار در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد که به طور کامل پر شده بود و شاهد حضور چشمگیر ۶۵ هزار تماشاگر بود. بحرین و عمان دیگر رقابت نیمه نهایی جام خلیج فارس را برگزار خواهند کرد.
ابراهیم فیاض گفت: اگر حاج قاسم زنده می‌ماند، شاید بعد‌ها روی وحدت آسیا و اروپا هم کار می‌کرد و جنگ اوکراین هم رخ نمی‌داد. یعنی اگر حاج قاسم زنده بود، امروز جنگی که به تحریک آمریکا با یک آدم سلبریتی مثل زلینسکی اتفاق افتاد هم رخ نمی‌داد. امروز در ایران هم نقش‌آفرینی این سلبریتی‌ها را می‌بینید. می‌آیند یکی را رئیس جمهور یک کشور می‌کنند و کشت و کشتار‌ها شروع می‌شود و جنگ اوکراین راه می‌افتد.
سپاهان با این پیروزی موفق شد با 24 امتیاز موقتاً به رده دوم جدول رده‌بندی راه پیدا کند. در آن سو نفت مسجدسلیمان در نخستین حضور ابراهیم اشکش هشتمین باخت فصلش را تجربه کرد و در قعر جدول ماندنی شد.
پست تلخ امید ابراهیمی از اینکه مصدومیت بلای جانش شد و نتوانست به جام جهانی قطر راه پیدا کند! امید ۳۶سال سن دارد و مسن ترین بازیکن کی‌روش در قطر محسوب می‌شد
امید ابراهیمی با مصدومیت در دیدار با نیکاراگوئه، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داد.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است. حضوری که برای منتقدان وزیر پیام متفاوتی خواهد داشت.
سال ۱۳۸۷بود که یکی از پزشکانِ ابراهیم، ماجرای عجیب و غریب شب بیدار ماندن و هرگز نخوابیدن او را با خبرنگاران شبکه تلویزیونی و استانی درمیان گذاشت. طوری که در کمتر از چند روز، این جوان گیلانی به شهرت جهانی رسید و خبرنگاران و مستندسازان ایرانی و خارجی، راه خانه‌اش را در پیش گرفتند.
برخی شنیده‌ها، حکایت از آن دارد که سعید محمد یکی از گزینه‌های ابراهیم رئیسی برای وزارت کار است. از سوی دیگر با توجه به بیماری رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی این احتمال نیز وجود دارد که سعید محمد بخواهد جایگزین او در این وزارت خانه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ