سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از مصاف با ولز از غیبت علیرضا بیرانوند در دومین مصاف ایران در جام جهانی 2022 خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، تمامی مطالبات کارلوس کی‌روش پرداخت شده است.
مورایس مقصد بعدی کارلوس کی‌روش را اعلام کرد!
یک روزنامه قطری اعلام کرد کارلوس کی‌روش از یک ماه پیش مذاکراتش را با فدراسیون فوتبال قطر آغاز کرد و بر سر جزئیات این قرارداد به توافق رسیده است.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
فدراسیون فوتبال به طور رسمی اعلام کرد قرارداد کارلوس کی‌روش ماهیانه به مبلغ ۵۰ هزار یورو بوده است.
نشست خبری کارلوس کی‌روش پیش از دیدار ایران و آمریکا ساعت ١۵ روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود پیش از اعزام این تیم به قطر برگزار شود، پس از مدت زیادی معطلی نمایندگان رسانه‌های گروهی لغو و دلیل آن مسائل فنی عنوان شد!
نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود پیش از اعزام این تیم به قطر برگزار شود، پس از مدت زیادی معطلی نمایندگان رسانه‌های گروهی لغو و دلیل آن مسائل فنی عنوان شد!
نشست خبری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود پیش از اعزام این تیم به قطر برگزار شود، پس از یک ساعت معطلی نمایندگان رسانه های گروهی لغو و دلیل آن مسائل فنی عنوان شد!
یکی از کنفرانس‌های سرنوشت‌ساز تاریخ فوتبال شروع شده است؛ جایی که کی‌روش لیست نهایی بازیکنان و البته برنامه‌اش برای حضور در جام جهانی را اعلام می‌کند.
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود.
ایران تنها تیم آسیایی است که هنوز فهرست نهایی خود برای جام جهانی را اعلام نکرده است.
علیرضا منصوریان و مسعود شجاعی دو مربی‌ای هستند که از سوی برخی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به کارلوس کی‌روش پیشنهاد شدند، اما سرمربی تیم ملی اعلام کرد نمی‌تواند در کادر فنی تیم ملی به جای جواد نکونام پذیرای مربی دیگری باشد.
طبق اعلام مهدی محمدنبی قرار‌داد کارلوس کی‌روش تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید می‌شود.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ دربی ۹۹ پایتخت را اعلام کرد.
عملکرد تمامی بازیکنان داخل و خارج بسیار از نزدیک دنبال می‌کنیم و فردا بعد از ظهر لیست نهایی بازیکنانی که در اردوی اتریش همراه ما خواهند بود را اعلام می‌کنیم
بعد از اعلام این فهرست، پرسپولیسی‌های دوآتشه به دعوت نشدن یکی از این بازیکنان اعتراض کردند تا مشکلات با کی‌روش از همین الان شروع شود. پرسپولیسی‌ها می‌گویند حق دانیال اسماعیلی‌فر بوده که بعد از دادن سه پاس گل در هفته‌های ابتدایی در فهرست تیم ملی باشد
کارلوس کی‌روش اسامی ۲۴ بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی ایران را اعلام کرد.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: خوشحالم کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی شد و منتظر اعلام برنامه این مربی هستیم.
مبلغ قرارداد پنج دستیار خارجی کارلوس کی روش در تیم ملی، جمعا ماهی 30 هزار یورو است.
سفر کارلوس کی‌روش با تاخیر به ایران انجام می‌شود وهمین موضوع زمان شروع اردوی تیم ملی فوتبال را نیز تغییر خواهد داد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در انتظار صدور روادید و تهیه بلیت برای سفر به تهران و آغاز کار در تیم ملی است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها ساعتی بعداز اعلام رسمی بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران، برای او یک پوستر ویژه خوش‌آمد گویی منتشر کرد!
یک رسانه مصری اعلام کرد که سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه رسما تیم جدید خود را اعلام خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ