راب پیج، سرمربی تیم ملی ولز، تایید کرد که گرت بیل از شرایط خوبی برای بازی برابر تیم ملی ایران برخوردار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راب تیلور، فوتبالیست فنلاندی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بر خلاف شایعات خیلی خوب انگلیسی صحبت کرده و همزمان برای بهتر شدن زبانش در کلاس‌های خصوصی شرکت می‌کند.
راب تیلور، فوتبالیست فنلاندی اینترمیامی، می‌گوید لیونل مسی بر خلاف شایعات خیلی خوب انگلیسی صحبت کرده و همزمان برای بهتر شدن زبانش در کلاسهای خصوصی شرکت می‌کند.
اگر نتیجه این افشاگری انسداد گفتگو باشد، خواست تندروان غربی محقق شده است. نتیجه این افشاگری باید به هوشمندتر شدن مذاکرات از سوی ایران منجر شود.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی با اشاره به گزارش‌های جسته‌وگریخته درباره تعلیق و لغو دسترسی امنیتی نماینده سابق آمریکا در امور ایران، تحلیل قابل توجهی درباره «تهران‌تایمز» نوشت.
یک رسانه آمریکایی در گزارشی با اشاره گزارش‌های جسته‌وگریخته درباره تعلیق و لغو دسترسی امنیتی نماینده سابق آمریکا در امور ایران، تحلیل قابل توجهی درباره «تهران‌تایمز» نوشت.
یک روزنامه آمریکایی گزارش کرده است که حتی قبل از انتشار اخباری درباره تعلیق «راب مالی»، مدتی است که وی در سیاست آمریکا در قبال ایران به حاشیه رانده شده است.
رایان رینولدز و راب مک‌الهنی 24 درصد از سهام تیم فرمول یک آلپاین را در قراردادی به ارزش 218.10 میلیون دلار به دست می‌آورند.
رایان رینولدز و راب مک‌النی، دو ستاره هالیوود و مالکان باشگاه رکسهام 17 میلیون پوند از دولت ولز کمک مالی دریافت خواهند کرد.
رایان رینولدز و راب مک الننی، مالکان باشگاه رکسام، می‌گویند حاضر هستند چندین سال برای صعود به لیگ برتر تلاش کنند.
راب مک‌الهنی، یکی از مالکان رکسهام که از ستاره‌های هالیوود است، می‌گوید قصد دارد گرت بیل را راضی کند تا بازنشستگی را ترک کرده و به این تیم ملحق شود.
رایان رینولدز و راب مک‌ الهنی، ستارگان هالیوودی و مالکان باشگاه رکسهام پس از صعود تیمشان به لیگ دو انگلیس احساساتی شدند.
رابرت مالی (راب ملی) نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ادعا کرد ایالات متحده قبل از تصمیم گیری درباره اقدامات و گام‌های بعدی درباره ایران منتظر نتایج سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران خواهد ماند.
راب بائر رئیس کمیته نظامی ناتو در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آرتی‌پی پرتغال گفت این بلوک تحت رهبری آمریکا برای رویارویی مستقیم با روسیه آماده است.
راب مالی: «ایالات متحده گام‌های مورد نیاز را برای توقف صادرات نفت ایران برمی‌دارد و کشور‌ها را از خرید آن بازمی‌دارد. ما هیچ یک از تحریم‌های خود علیه ایران و به ویژه در زمینه فروش نفت ایران را کاهش نداده‌ایم».
نماینده دولت آمریکا در امور ایران و وزیر امورخارجه هلند با یکدیگر دیدار و درباره ایران رایزنی کردند.
راب پیج، سرمربی ولز، اعلام کرد علت تعویض شدن گرت بیل توسط او بین دو نیمه دیدار مقابل انگلیس مصدومیت کاپیتان ولز از ناحیه همسترینگ بوده است.
شاگردان راب پیج با وجود شکست برابر ایران همچنان بارقه‌هایی از امید به صعود دارند.
راب پیج، سرمربی تیم ملی ولز، معتقد است که تیم ملی ایران برای کسب سه امتیاز برابر این تیم به میدان خواهد رفت.
بدون شک نبرد بین راب پیج و کارلوس کی‌روش، تحت تاثیر تجربه دو طرف قرار دارد.
راب پیج سرمربی تیم ملی ولز می گوید که آنها برای صعود به دور بعد کار سختی را در پیش دارند.
گرت بیل بعد از تساوی 1-1 تیم ملی کشورش، ولز، مقابل آمریکا گفت صحبتهای رابرت پیج سرمربی ولز بین دو نیمه نقش مهمی در بازی خود تیمش در نیمه دوم و به تساوی کشاندن بازی داشته است.
راب پیج، سرمربی ولز، بعد از تساوی 1-1 مقابل آمریکا از گرت بیل ستایش کرد و گفت او یک بار دیگر ثابت کرد در ولز همه چیز به او ختم می‌شود.
سرمربی تیم ولز یکی از حریفان ایران در گروه B جام جهانی 2022 در آستانه سفر این تیم به دوحه صحبت های روحیه بخشی برای تیمش انجام داده است.
راب پیج سرمربی تیم ملی ولز به گرت بیل دستور داده که فکر گلف بازی در قطر را از سرش بیرون کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ