رقابت‌های بین‌المللی کاراته روسیه در حالی عصر امروز به پایان می‌رسد که هیچ خبری از این رقابت‌ها در سایت فدراسیون منتشر نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
یوزپلنگ مادر تمام قدرت خود را در برابر کفتارها به کار می گیرد! در ادامه با ما همراه باشید. /برخی صحنه ها ممکن است برای برخی کاربران آزار دهنده باشد!
ما همیشه کفتار‌ها را به عادت‌های بدی مانند آشغال‌خوری می‌شناسیم. اما شاید تعجب کنید این حیوانات شکارچیان، والدین و حتی شناگر‌های قابلی هستند
نفرات برتر تیم ملی کاتا مردان و بانوان امروز معرفی شدند.
در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته در بخش کاتا، نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در هر دو گروه بانوان و آقایان معرفی شدند.
رقابتهای قهرمانی کاراته بانوان کشور با قهرمانی کاتاروهای تهران در هر دو بخش انفرادی و تیمی به پایان رسید.
لحظه شکار یک گراز گرفتار در میان کفتارها و تمساح، که در این شکار تمساح موفق به بلعیدن گراز شد. منبع: خبرفوری
در نهایت ۲۰ کفتار به جان شیر نر افتادند و هر کدام ضربه‌ای زدند، اما اتفاق خاصی برای شیر نر نیفتاد و سلطان جنگل از حمله کفتار‌ها جان سالم به در برد.
شیرها و کفتارها دو رقیب قدیمی در شکار هستند. هر از گاهی در جهان طبیعت شیرها و کفتارها به رقابت می پردازند و در اکثر موارد شیرها پیروز میدان می شوند اما گاهی اوقات هم اگر جمعیت کفتارها بیشتر باشد، این نبرد به نفع کفتارها به پایان می‌رسد.
من وحشت کردم، نمی‌توانستم جلوی اشکم را بگیرم. داشتم نگاه می‌کردم که چگونه کفتار‌ها برای گاز گرفتن پلنگ تلاش می‌کنند. حملات آن‌ها بی امان بود.
کفتار‌ها به احتکار استخوان‌ها در لانه‌های خود معروف هستند، و این مجموعه باستانی شامل هفت مرد نئاندرتال، یک زن و یک پسر جوان بود، که محققان را به این نتیجه رساند که یک جامعه نئاندرتال می‌توانسته است زمانی در این منطقه زندگی کرده باشد.
آن‌هایی که با حیات وحش آشنایی دارند به خوبی می‌دانند که کفتار‌ها و شیر‌ها دشمنان قدیمی یکدیگر هستند. اما در اینجا می‌بینیم که ماده شیر و کفتار با یکدیگر همکاری می‌کنند تا کل یالدار را شکار کنند و در نهایت هم موفق می‌شوند.
شیر‌ها و کفتار‌ها دشمنان دیرینه اند و هر زمان با یکدیگر برخورد می‌کنند، تمام تلاش شان را می‌کنند تا طرف مقابل را بکشند. در اینجا هم دو شیر نر را می‌بینیم که در پارک ملی کروگر، یک کفتار بد اقبال را در خواب به دام می‌اندازند و به سرعت می‌کشند./ منبع: فرادید
ابراهیم فیاض گفت: اگر حاج قاسم زنده می‌ماند، شاید بعد‌ها روی وحدت آسیا و اروپا هم کار می‌کرد و جنگ اوکراین هم رخ نمی‌داد. یعنی اگر حاج قاسم زنده بود، امروز جنگی که به تحریک آمریکا با یک آدم سلبریتی مثل زلینسکی اتفاق افتاد هم رخ نمی‌داد. امروز در ایران هم نقش‌آفرینی این سلبریتی‌ها را می‌بینید. می‌آیند یکی را رئیس جمهور یک کشور می‌کنند و کشت و کشتار‌ها شروع می‌شود و جنگ اوکراین راه می‌افتد.
کرکس‌ها و کفتار‌ها نقش حیاتی در حفظِ اکوسیستم و پیش‌گیری از بیماری‌هایی مثل هاری دارند. آیا باید برای آن‌ها ارزش بیش‌تری قائل شویم؟
رقابتهای بین المللی کاراته روسیه در حالی عصر امروز به پایان می رسد که هیچ خبری از این رقابتها در سایت فدراسیون منتشر نشده است.
کیهان نوشت: برای دفاع از امنیت کشور و مردم باید مماشات را کنار گذاشته و در فصل شکار کفتار‌ها هسته‌های آشوب را تارومار کرد.
با نزدیک شدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، بزرگترین کفش فوتبال جهان در دهکده فرهنگی کاتارا در دوحه به نمایش گذاشته شده است.
وی در پاسخ به پرسش که آیا گزارشی از کشتار دام‌های مکروه و غیرحلال و فروش آن به سازمان داده شده است، افزود: گزارش فروش اسب و الاغ به دست ما رسیده است ولی در زمینه فروش سگ گزارشی به ما نداده‌اند. از مردم تقاضا داریم که از خرید گوشت در واحدهایی که کشتارها آنها خارج از پروسه دامپزشکی است اجتناب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ