توییت تبریک تولد بایرن به یولیان ناگلزمان واکنش‌های جالبی در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شائونائی میلر اویبو، قهرمان دوی 400 متر، در فاصله چهار ماه پس از تولد فرزندش به میادین برگشته است.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می رود چهار ماه دور از میادین باشد.
فابریزیو رومانو به طور میانگین از توئیت های خود ماهیانه چند میلیارد تومان درآمد کسب می کند.
رضا شاه 5 ماه در این جزیره اقامت کرد و پس از 5 ماه به ژوهانسبورگ رفت و در نهایت در 4 مرداد 1323 و کمتر از 3 سال پس از تبعید از ایران در اثر سکته قلبی درگذشت.
کیلیان امباپه تا یک ماه دیگر چهار گزینه پیش رو دارد و احتمال اینکه بازهم رئالی ها را ناامید کند نیز وجود دارد.
دومین اردوی تیم ملی با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی آغاز خواهد شد.
کاسپر نیسلن با وجود شکست 0-2 بروژ برابر بنفیکا ناامید نیست و با اشاره به پیروزی 0-4 چند ماه پیش در زمین پورتو گفت که برابر بنفیکا هم چشم به پیروزی دارند.
جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر از جمعه 21 بهمن ماه تا یکشنبه، 23 بهمن ماه در بخش انفرادی و تیمی در ورشوی لهستان برگزار می‌شود.
دنی سبایوس شب گذشته نمایش خوبی برابر بیلبائو داشت و در پایان بازی گفت که برای اثبات خودش به مدیران رئال می جنگد.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان جهت حضور در تورنمنت رنکینگ کرواسی روزهای 4 لغایت 11 بهمن ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.
دور جدید اردوی آماده سازی تیم سابر جهت اعزام به جام جهانی شمشیربازی لهستان، از سه‌شنبه، 4 بهمن ماه در تهران آغاز می‌شود.
هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان فردا (جمعه)30 دی ماه به طور همزمان در سه استان فارس، قزوین، کرمان و با برگزاری چهار دیدار، پیگیری خواهد شد.
به نظر می رسد صمد مرفاوی قصد دارد قید 4 بازیکنی که در اردوی تیم ملی جوانان در دی ماه حاضر نشده اند، به طور کامل بزند.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و در هفته 35و تا پایان 23 آذرماه، از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
با شکایت باشگاه پرسپولیس بازیکن سابق آن‌ها با محرومیت سنگینی مواجه شده است.
معاون برنامه ریزی جامع تولید سایپا گفت: گروه خودرو سازی سایپا در ادامه روند افزایشی خود توانست تولید محصولات را در سال جاری و طی هفته گذشته از مرز 11 هزار دستگاه عبور دهد و با تولید 11 هزار و 264 دستگاه خودرو، رکورد سه سال اخیر خود را بشکند.
امیرحسین زارع ماه آینده در قرقیزستان با کشتی‌گیر مغولستانی که در مسابقات جهانی بلگراد نایب قهرمان جهان شد، کشتی خواهد گرفت.
امیرحسین زارع ماه آینده در قرقیزستان با کشتی‌گیر مغولستانی که در مسابقات جهانی بلگراد نایب قهرمان جهان شد، کشتی خواهد گرفت.
امیرحسین زارع ماه آینده در قرقیزستان با کشتی‌گیر مغولستانی که در مسابقات جهانی بلگراد نایب قهرمان جهان شد، کشتی خواهد گرفت.
باشگاه چلسی دقایقی پیش رسما اعلام کرد که انگولو کانته به دلیل مصدومیت همسترینگ جراحی شده و دست‌کم چهار ماه از میادین دور خواهد بود.
ژاوی هرناندز معتقد است که فردا بارسلونا باید مثل ال‌کلاسیکوی 6 ماه پیش که 0-4 رئال را شکست دادند، شجاعانه و باشخصیت بازی کند.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازي سايپا در مردادماه سال جاری تعداد 32 هزار و 984 دستگاه توليد کرده كه اين تعداد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل با تيراژ 26 هزار و 241 دستگاه به تعداد 6 هزار و 743 دستگاه بیشتر و با رشد 26 درصدی همراه بوده است.
امیر علی اکبری فایتر کشورمان روز جمعه 4 شهریورماه پس از 11 ماه دوباره به قفس باز خواهد گشت.
با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان، عبدالرزاق حمدالله مهاجم الاتحاد 4 ماه از حضور در میادین محروم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ