قهرمان بوکس المپیک 1996 از مواضع اخیر رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به شدت انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تینا آخوندتبار، بازیگر سابق سینما و تلویزیون که چند سالی است به ورزش بوکس روی آورده و به طور حرفه‌ای در این رشته فعالیت می‌کند، در جدیدترین مسابقه‌ی خود موفق توانسته با شکست حریف هندی خود در مسابقات بوکس زنان جهان، کمربند قهرمانى جهان (سازمان UBC) را از آن خود کند.
با پایان سی‌ودومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی کشور جوانان، تیم لرستان بر سکوی قهرمانی ایستاد؛ خوزستان نایب قهرمان شد و توابع تهران عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
مایک تایسون، قهرمان سابق بوکس سنگین وزن دنیا، به خاطر علاقه‌اش به کبوتر و تاریخ بوکس معروف است اما حالا فاش شده او کلکسیونی از پیراهن‌های کلاسیک فوتبال هم دارد.
«محمد علی | Muhammad Ali» با نام پیشین «کاسیوس کلی جونیور | Cassius Marcellus Clay, Jr» مهم‌ترین چهره ورزشی قرن بیستم و یکی از الهام بخش ترین ورزشکاران تاریخ محسوب می‌شود. او پس از قهرمانی در المپیک 1960 رم، وارد بوکس حرفه‌ای شد و در نهایت با سه قهرمانی بوکس حرفه‌ای جهان و در مجموع 56 پیروزی از 61 نبرد به برتری رسید. مستند «مستند اسم من چیست؟ محمد علی | What's My Name: Muhammad Ali» اثر آنتوان فوکوآ محصول 2019، روایتی دیدنی از مسیری است که محمدعلی طی کرد. با ترجمه فارسی در «تابناک» می‌بینید.
نایب قهرمان بوکس المپیک 2004 به دلیل استفاده از مواد ممنوعه، محروم شد.
قهرمان مسابقات بوکس جوانان اورپا در درگیری‌های اوکراین کشته شد.
اولکساندر اوسیک، قهرمان اوکراینی بوکس سنگین‌وزن دنیا، هموطن فوتبالیستش میخایلو مودریک را ستایش کرده و می‌گوید او در آینده بدون شک صاحب توپ طلا خواهد شد.
قهرمان بوکس سنگین‌وزن حرفه‌ای جهان، شرایط خاصی را برای مبارزه با قهرمان اوکراینی تعیین کرده است.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک و معاون سابق ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در مورد صدور مجوز رشته‌ای چون ژیمناستیک زنان گفت: لباس ژیمناستیک با این ملاحظات و شرایط فرهنگی مجوز نمی‌گیرد، چون بخشی از نمره قهرمانی مدل لباس و آرایش ورزشکار است. تنها یک رشته ژیمناستیک ریتمیک داشتند که می‌توانستیم مجوز بدهیم اما هیچ ارزش قهرمانی و مدالی نداشت.
تایسون فیوری، قهرمان بوکس سنگین‌وزن، تایید کرد وین رونی، ستاره سابق فوتبال انگلیس، موافقت کرده که نقش حریف تمرینی او را بازی کند.
ابهام درباره اینکه آیا لیونل مسی در خوشحالی آرژانتینی‌ها بعد از برد مکزیک در رختکن به لباس تیم حریف توهین کرده بحثی را در میان هواداران دو تیم راه انداخته و حتی یک قهرمان بوکس مشهور در مکزیک مسی را تهدید کرده است.
عضو سابق تیم ملی بوکس ایران پس از سالها تحمل رنج و درد بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.
عضو سابق تیم ملی بوکس ایران پس از سالها تحمل رنج و درد بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.
عضو سابق تیم ملی بوکس ایران پس از سالها تحمل رنج و درد بیماری جان به جان آفرین تسلیم کرد.
قهرمان اسبق تیم ملی بوکس گفت:وزارت ورزش اگر تیم ملی کرمانشاه، مازندران و… را شش ماه در اردو نگه میداشت قطعا نتایج آنها بهتر از این رقم میخورد.
قهرمان اسبق تیم ملی بوکس گفت:وزارت ورزش اگر تیم ملی کرمانشاه، مازندران و… را شش ماه در اردو نگه میداشت قطعا نتایج آنها بهتر از این رقم میخورد.
مهدی خسروی بوکسور وزن 54 کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات آسیایی با شکست مقابل قهرمان جهان از دور رقابت‌ها کنار رفت.
دولت آمریکا به قهرمان بوکس سنگین جهان، اجازه ورود به خاک این کشور را نمی‌دهد.
رئیس فدراسیون بوکس گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در مسیر اهداف بزرگ ما در مسیر مسابقات قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک پاریس قرار دارد.
نایب قهرمان بوکس آسیا تاکید کرد: اهداف بزرگی دارم و افق دید من در نهایت کسب مدال المپیک است.
کاربران تصویری از مبارزه تینا آخوندتبار با قهرمان سابق بوکس زنان دو دوره المپیک منتشر کردند و بار دیگر به سجاد غریبی تاختند.
خانواده دختر تحصیلکرده، قاتل فرزندشان را بخشیدند. مردی که پنج سال قبل پس از قرار با این زن ماساژور او را با ضربات مشت به قتل رساند. این مرد که بوکسور و کارمند بود، پس از ضربه‌های مشت، کار این زن را تمام کرد. او در ایستگاه آخر زندگی‌اش قرار گرفته بود و پای چوبه دار رفت، اما در لحظات آخر درست وقتی که دیگر ناامید شده بود، خانواده این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی پایتخت رضایت خود را اعلام کردند. به این ترتیب مرد بوکسور از مجازات اعدام رهایی یافت و به زندگی بازگشت.
تایسون فیوری، قهرمان انگلیسی، تصمیم گرفت در روز تولد 34 سالگی‌اش رسما بازنشستگی‌اش از دنیای ورزش حرفه‌ای بوکس را اعلام کند.
علیرضا استکی، قهرمان بوکس درباره شکست سجاد غریبی صحبت هایی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ