امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۵۰۳ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات عنوان کرد: در بسیاری از مراکز دنیا استفاده از این استخوان به علت خطر عفونت بعدی، توصیه نمی‌شود و از نظر علمی اصلا اتفاق عجیبی نیست و پیوند استخوانی هم در کار نیست.
گم شدن بخشی از جمجمه یک پسر ۱۴ ساله در بیمارستان جنجال بزرگی به راه انداخت.
عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: از نکونام حمایت می‌کنیم تا او بتواند در استقلال موفق باشد.
معاون سابق استقلال نسبت به اظهارات سرمربی جوان استقلال پاسخ داد.
گم شدن دایی و خواهرزاده در مه
در صورت مفقود شدن چک، صادر کننده آن باید نکاتی را رعایت کند تا در آینده درگیر مشکل نشود.
در حوزه کشاورزی و دامپروری مشکل جدی وجود دارد زیرا اولویت وزارت جهاد کشاورزی تولید محصولات رقابتی و توسعه صنایع تبدیلی نیست.
منطق بازدارندگی این است که هر شرارتی، بلافاصله و متناسب پاسخ داده شود. این ماموریت مهم، باید با افزایش رصد‌های اطلاعاتی و ماهواره‌ای و پهپادی، در مرز سیستان و بلوچستان و از طریق سامانه‌های عملیاتی پدافندی تقویت گردد. احترام متقابل، شرط رعایت حسن همجواری است و اگر همسایه‌ای مرتکب شرارت شود یا عناصر شرور را میزبانی کند، حرمت همسایگی را شکسته و مسئول عواقب آن خواهد بود. ما در صیانت از امنیت مرز‌های خود، سر سوزنی اهمال و اغماض نمی‌کنیم.
قرارداد جدید باشگاه استقلال و اپراتور همراه اول با یک نکته جالب همراه است.
معمای گم شدن زن جوان با افشای راز جنایت فاش شد
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به خودداری دختر جوان از بازگشت نزد مادرش و برابر هماهنگی با مقام قضایی، حضانت قانونی این دختر جوان در اختیار خانواده پدری قرار داده شد و مادر وی نیز به مراکز مشاوره معرفی شد.
رئیس سازمان خصوصی سازی مدعی شد که ۱۴۰ هزار دلار از رقم انتقال بازیکن استقلال به تیم شارلوا گم شده است.
رییس کمیته داوران در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد تا اواخر فصل آینده منتظر وی ای آر نباشیم!
چندی پیش قالیباف در یکی از جلسات علنی مجلس گفت: «مجلس یک ماه و نیم پیش، شرایط فعلی ارز را پیش بینی کرد و ۴۰ روز قبل بسته پیشنهادی درباره کنترل بازار ارز به دولت و رئیس جمهور منتقل شد». پس از این ادعای قالیباف سخنگوی دولت ضمن بی اطلاعی از این بسته پیشنهادی گفت این بسته تاکنون ارسال نشده است اما اگر ارسال شود، حتما بررسی می‌کنیم!
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده گم شدن دختر اصفهانی گفت: پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است و یک نفر در این زمینه دستگیر شده است و فعلا در بازداشت است.
به نظر می‌رسد قرار است سکان هدایت تیم ملی دوباره به یک مربی خارجی برسد.
برای ردیابی لپ تاپ گم شده چند ترفند وجود دارد که ممکن است کمک‌کننده باشند.
مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: رصد داده‌های کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی‌ها نشان می‌دهد روزانه ۵ هزار تن آرد یعنی چیزی حدود ۵۰ میلیون قرص نان لواش در نانوایی‌ها گم می‌شود.
ماجرا به ۲۵ تیر امسال بازمی‌گردد؛ سما به همراه مادر و برادرش به خانه عمه‌اش در شهر شیراز رفته بود. روز حادثه، سما برای فروش یک قطعه طلای کوچک به یک طلافروشی واقع در خیابان شریعتی شیراز رفت. آخرین‌بار که با مادرش حرف زده بود به او گفته بود که یک ربع دیگر به خانه می‌رسد، اما یک‌دفعه غیبش زد و گوشی‌اش خاموش شد.
محمد صلاح ستاره مصری لیورپول بعد از بازی امشب تیمش مقابل برایتون باعث ایجاد دودستگی بین هواداران لیورپول شده است.
سمای ۲۲ ساله، ۴۸ روز است که گم شده است. پدرش با اشک می‌گوید هر روز به آگاهی می‌روم، به دادستانی می‌روم، فقط می‌گویند صبر کن. مگر گوشی یا موتور و ماشین گم کرده‌ام؟! سما با عمه و مادرش قرار خرید می‌گذارند، ولی سما برای فروش قطعه‌ای طلا از آن‌ها جدا می‌شود و دیگر به منزل برنمی‌گردد.
محققین کالج دانشگاهی لندن به تازگی توانسته اند با استفاده از اشعه ایکس، هوش مصنوعی و چاپ سه بعدی یک اثر گم شده وَن گوگ را بازآفرینی کنند.
خود اظهاری و خودکنترلی بهداشتی اماکن عمومی؛ تکلیف برزمین مانده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ