خود اظهاری و خودکنترلی بهداشتی اماکن عمومی؛ تکلیف برزمین مانده
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لازم به ذکر است که پیش از این نوبخت اظهار کرده بود که با انتشار ٣١١/٥ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از ٨ سال فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم ، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.
نماینده مردم تفت و مبیبد با اشاره به درآمد‌های اوقاف و امورخیریه و نحوه هزینه کرد آن در سطح کشور اظهار داشت: سازمان اوقاف مشخص کند که این سازمان محل سرمایه گذاری‌های خود را کجا انجام داده است؟ چرا در جا‌های که وظیفه اش بود وظایف خود را انجام نداده و در جا‌های که ربطی به اساسنامه و تکلیفش ندارد سرمایه گذاری کرده است؟ این موضوعات باید مشخص شود.
جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با شبکه ان‌بی‌سی اظهار کرد مقامات رسمی که موضوعات امنیتی و اطلاعاتی را به اطلاع دونالد ترامپ می‌رساندند، در بسیاری از پرونده‌ها نمی‌توانستند اسناد طبقه بندی شده و محرمانه را از ترامپ پس بگیرند.
به دنبال انتشار گزارش مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد نظرات و ملاحظات خود را در مورد گزارش مدیرکل به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره موافقتنامه پادمانی NPT با جمهوری اسلامی ایران (GOV/۲۰۲۳/۲۶، ۳۱ May ۲۰۲۳) اعلام کرد.
رئیس جمهور اظهار داشت: امروز خیلی‌ها ادعای دفاع از حقوق زنان را دارند، ولی در عمل به دنبال استفاده ابزاری از آنان هستند، اما نظام و فرهنگ اسلامی ما برای بانوان ارزش و جایگاه واقعی قائل است و خود را ملزم به تحقق این ارزش و جایگاه می‌داند.
وزیر امور خارجه درباره روند گفتگو‌های اخیر با آژانس اظهار کرد: بگذاریم من ارزیابی خودم را نگویم. دو روز پیش که با آقای بورل گفتگو داشتم وی شاید بعد از مدت‌ها و برای اولین بار براساس گزارشاتی که اتحادیه اروپا از آژانس دریافت کرده بود ابراز رضایت می‌کرد و می‌گفت روند، روند بسیار خوبی است.
رئیسی در با اشاره به گفتگو‌های خود با مقامات سوریه و رایزنی برای رفع مشکلات گسترش روابط میان دو کشور، به ویژه همکاری بخش‌های خصوصی و اقتصادی دو طرف اظهار داشت: اراده ایران و سوریه بر توسعه روابط است و شما نمایندگان ایران در سوریه می‌توانید در اجرای توافقات صورت گرفته نقش مهمی داشته باشید.
رئیسی اظهار کرد: مدیران باید در تراز مردم انقلابی مردم خوزستان باشند و هر مدیری که نمی‌خواهد روحیه تحولی داشته باشد و خسته ظاهر شده است باید جای خود را به یک مدیر انقلابی بدهد.
مارکو سیلوا، سرمربی فولام و الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی این تیم، از رفتار خود در بازی با منچستریونایتد اظهار پشیمانی کردند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 10 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 10 دقیقه با حضور بیش از دوسوم نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند
این مسافران در تماس با ایرنای مرکز کرمانشاه اظهار کردند: به مدت سه ساعت مسافران در داخل هواپیما محبوس مانده و در نهایت تعدادی از مسافران مجبور شدند از هواپیما پیاده شده و از راه زمینی به شهر‌های خود بازگردند که در میان آن‌ها مسافرانی از شهر‌های سنندج و ایلام نیز دیده می‌شد.
رئیس شورای حاکمیتی سودان درباره اظهار نظر سیاستمداران در امور ارتش هشدار داد و از آنها خواست به فعالیت های حزبی خود بپردازند.
خرید جوان رئال مادرید اولین اظهارت خود بعد از نهایی شدن این انتقال را انجام داد.
احمد وحیدی درباره جلسه هم اندیشی خود با جمعی از اساتید دانشگاه‌های تهران، اظهار کرد: من با بعضی اساتید راجع به موضوعات درباره اغتشاشات و حوادث اخیر جلسه داشتم و در این زمینه گفتگو کردیم. اساتید نظراتی داشتند که بیان کردند و ما هم مطالب خود را مطرح کردیم.
جمعی از نخبگان در دیدار با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نظرات خود را درباره اتفاقات اخیر در کشور بیان کردند.
محسنی اژه‌ای اظهار داشت: حتماً اشکالاتی نیز وجود دارد که دشمن بخواهد از این اشکالات سوء استفاده کند و باید به این موضوعات رسیدگی جدی داشت، اما تردید نداریم که دشمن تمامی اقدامات سخت و نرم و ترکیبی خود را در راستای تلاش برای متوقف کردن قطار پیشرفت انقلاب به کار گرفت.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: امروز کشوری که حتی در زمینه دارو به ملت ایران رحم نکرد و حتی به بیماران خاص ما رحم نکرد داعیه‌دار ملت ایران شده است. بنده به آن‌ها می‌گویم که شما دروغگوی عالم و بی‌رحم‌ترین جریانی هستید که تاریخ به خود دیده است.
وزیر خارجه اردن درباره طرح موضوع سوریه در نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب اظهار نظر کرد.
الزام واحدهای‌صنفی و مراکز عمومی به خودکنترلی‌و خوداظهاری بهداشتی
الزام واحدهای صنفی و مراکز عمومی به خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی
غلامپور: چرا مربیان و بازیکنان ذوب آهن به خود اجازه می‌دهند در مورد تیم ما این صحبت‌ها را مطرح کنند؟
تاکید مجدد دولت بر الزام اصناف به خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی
با وجود اظهار نظر دو پهلوی وزیر ورزش درباره محمدرضا داورزنی، او قطعا تا پایان دوره ریاست خود به کارش در فدراسیون والیبال ادامه خواهد داد.
آیت الله «محمدرضا ناصری» اظهار کرد: مردم با حضور گسترده خود با اسلام و آرمان‌های انقلاب همچون گذشته بیعت کردند که تا آخر می‌ایستیم و نمی‌گذاریم که حسین زمان، تنها بماند و خون شهدا به بهانه‌های مختلف پایمال شود.
عبدالرسول پورعباس با بیان اینکه ۸۵ درصد ظرفیت پذیرش از طریق سوابق تحصیلی داوطلب که همان معدل کتبی دیپلم است انجام می‌گیرد، گفت: این معدل به صورت خوداظهاری از سوی داوطلب درج می‌شود و گا‌ها داوطلبان معدل را بالاتر درج می‌کنند. داوطلبان توجه داشته باشند هرگونه مغایرت معدل مانع از ادامه تحصیل داوطلب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ