مراسم وداع با پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه، صبح امروز با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ و یکی از پرسنل پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ از زیر آوار خارج شد.
پیکر رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ و یکی از پرسنل پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ از زیر آوار خارج شد.
پیکر رئیس پایگاه دهم پلیس امنیت تهران بزرگ از زیر آوار خارج و شناسایی شد.
مشهد ـ رئیس ایستگاه شماره ۲۳ آتش نشانی مشهد گفت: پیکر جوان غرق شده در استخر کشاورزی حومه مشهد توسط غواصان آتش نشانی کشف شد.
مراسم تشیع واحد گشت پلیس راه محور «خاش به تفتان» امروز در ستاد مرکزی پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار شد.
پیکر ایشان پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بر دوش مردم، طلاب و فضلای حوزه به سمت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) تشییع شد و در آرامستان وادی‌السلام و کنار مزار پدرش به خاک سپرده شد.
مراسم تشییع پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی امروز از حسینیه جماران برگزار شد.
پیکر آیت‌الله صانعی، پس از تشییع در جماران برای خاکسپاری در قبرستان وادی السلام، به قم منتقل می‌شود.
پیکر کوهنوردی که پاییز سال گذشته در منطقه آتشکوه در لواسان مفقود شده بود، امروز و بعد از 6 ماه پیدا شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کشف پیکر ۴ نفر از مفقودین سیل شهرستان گرمی در دومین روز جست‌وجوها خبر داد.
مراسم تشییع پیکر عماد افروغ تحلیل‌گر سیاسی و استاد جامعه‌شناسی و نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی صبح امروز از مقابل مسجد دانشگاه تهران برگزار شد. در این مراسم محمدباقر قالیباف رئیس‌مجلس، عباس سلیمی‌نمین، بیژن نوباوه وطن نماینده فعلی تهران، حجت‌الاسلام سعید عاملی، محمدصالح مفتاح، حسین انتظامی، سیدمحمود رضوی، علی ربیعی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، احمد میدری، سردار علایی، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت و برخی از اساتید دانشگاه حضور داشتند.
مراسم تشییع پیکر، سرکار خانم عالیه روحانی، همسر گرامی شهید مطهری، صبح امروز از منزل آن مرحومه برگزار شد.
نیشابور ـ فرمانده ناحیه بسیج سپاه نیشابور گفت: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، پیکر مطهر یک شهید گمنام در نیشابور تشییع و به خاک سپرده شد.
اعتماد نوشت: پدر محمد مهدی کرمی گفت خودش در فیلمی که از او منتشر شده می‌گوید، برای مراسم چهلم حدیث نجفی رفته، اما این حرکت ناگهان به اعتراضات شدید ختم شد. به خدا به پیر به پیغمبر بچه من بی‌گناه است. به مسوول پرونده گفتم این حکم را به بچه من نده، این بچه بی‌گناه است. به من گفتند، «شما راضی هستی حکم خدا و پیغمبر را زیر سوال ببرم؟» به او پاسخ دادم که نه، اگر حکم خدا و پیغمبر این است که بچه من اعدام شود. حلال خدا و پیغمبر باشد. نخواستم... انگار این بچه را نداشتم. چه می‌توانستم بگویم؟ وقتی ما را در برابر خدا و پیغمبر می‌گذارند. مدت‌هاست که سرکار نرفته‌ام، من دستفروشی می‌کنم و دستمال کاغذی می‌فروشم. صبح می‌روم دادگاه و زندان و بعد در کوچه‌ها بی‌هدف راه می‌روم.
در این فیلم مراسم تشییع پیکر سردار رستم قاسمی در نهاد ریاست جمهوری را مشاهده می‌نمایید.
آیین تشییع پیکر سردار سرافراز، جانباز عالیقدر و مجاهد عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و سازندگی سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی فردا (یکشنبه ۲۰ آذر) از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره الشهدای این شهرک برگزار می‌شود.
مراسم تشییع پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه صبح امروز پنجشنبه با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد. روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده که وی با انفجار بمب کنارجاده‌ای در حوالی دمشق به شهادت رسید. سپاه، رژیم صهیونیستی را عامل به شهادت رساندن شهید جعفری اعلام کرد.
مراسم استقبال از پیکر سردار شهید داوود جعفری با حضور سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران برگزار شد. / همشهری
مراسم وداع با پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه، صبح امروز با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد.
فیلمی از سخنان سردار سلامی خطاب به برخی از جوانان فریب خورده را در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) شیراز را مشاهده می‌کنید.
ایذه - پیکر مطهر سردار شهید «لجم اورک» از شهدای هشت سال دفاع مقدس در ایذه شناسایی شد و به زودی به این شهرستان باز خواهد گشت.
مشهد ـ پیکر سردار جانباز و آزاده، سیدهاشم درچه ای، از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مشهد تشییع شد.
رئیس قوه قضائیه ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید عبدالله اسکندری از عموم مردم حسینی و شهیدپرور ایران اسلامی که در آئین‌های وداع و تشییع پیکرهای مطهر این شهدا، حضوری پر شور داشتند، قدردانی کرد.
شهید عبدالله اسکندری از جمله فرماندهان دوران دفاع مقدس است که با پایان آن و تجربه‌ای که آموخته بود با آغاز تحرکات داعش به عنوان مستشار نظامی به کشور سوریه رفت و در آن آنجا روز ششم خرداد ماه ۱۳۹۳ به همراه رزمندگان مقاومت اسلامی در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) و مقدسات مسلمانان پرداخت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ