مراسم استقبال از پیکر سردار شهید داوود جعفری با حضور سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران برگزار شد. / همشهری
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید دفاع مقدس صبح پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد خاک کشور شد. پیکر این شهیدان والا مقام همزمان با دوم محرم الحرام سال ۱۴۴۵ بر دوش مردم و در حضور خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و فرماندهان نظامی پس از سال‌ها به وطن بازگشت. تاکنون طی عملیات‌های تفحص متعدد در مناطق داخلی و برون مرزی (کشور عراق)، پیکر بیش از ۴۵ هزار شهید مفقود الاثر دفاع مقدس پیدا شده است.
رشت- رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گیلان با تکذیب وجود مار غول پیکر در دوبخشر شفت گفت: مار دیده شده، بومی غیرسمی موسوم به مار آبی چلیپر است.
شاید شما هم مردانی را بشناسید که با وجود افزایش سن، به نظر می‌رسد که پوستشان تغییر خاصی نمی‌کند یا انگار جوان‌تر هم می‌شود! اما چرا چنین چیزی را در میان زنان مشاهده نمی‌کنیم؟
شگفت اینکه این مورچه‌های غول‌پیکر بزرگترین مورچه‌های نیستند که در تاریخ طبیعی کره زمین وجود داشتند. فسیل‌هایی از یک مورچه غول‌پیکر در آلمان پیدا شده است که ملکه‌اش به بزرگی یک الیکایی (پرنده‌ای کوچک از راسته گنجشک‌سانان) بوده. سربازان چنین ملکه احتمالا هر چیزی سر راهشان بوده شکار می‌کردند از مارمولک گرفته تا پرندگان و پستانداران.
پیکر کریستین آتسو، فوتبالیست غنایی که در جریان زلزله بزرگ ترکیه، در این کشور زیر آوار مانده و کشته شد امروز به کشورش بازگشت و با حضور گارد احترام نظامی به خانواده‌اش تحویل داده شد.
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
طی مراسم و تشریفات ویژه با حضور مقامات سیاسی و ورزشی، پیکر سه ملی پوش فقید فوتبال قطع عضو کشورمان که در زلزله مهیب شهر مالاتیا ترکیه جان باخته بودند،به استان خوزستان انتقال داده شد.
به دلیل شرایط جوی که در ترکیه وجود دارد امشب این پیکرها به ارزروم خواهد رسید و فردا صبح این پیکرها به مرز بازرگان انتقال داده خواهد شد. با پیگیری‌های صورت گرفته پیکرها را در مرز بازرگان تحویل خواهیم گرفت و خانواده این عزیزان برای شناسایی حضور خواهند داشت و سپس به استان‌های خود انتقال داده خواهد شد.
دو مجروح و پیکر ارخان عسگروف کارمندی که در حادثه سفارت جمهوری آذربایجان در تهران جان خود را از دست دادبه همراه کارکنان این سفارت در تهران عصر یکشنبه (۹ بهمن ۱۴۰۱) با بدرقه رسمی علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به باکو منتقل شدند. پس از ورود مجروحان و پیکر ارخان در فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف خانواده و بستگان و دیگر مسئولان آذربایجان از آنان استقبال کردند.
افراد دارای نوع خاص کروموزوم نئاندرتال بیش از سایرین احساس درد می‌کنند و بنابراین سریع‌تر پیر می‌شوند. شاید زمان آن رسیده که در مورد نئاندرتال‌ها به عنوان افراد بیرحم تجدید نظر کنیم. شاید بهتر است بگوییم آنان واقعا بسیار حساس بودند!
حسینی در خصوص واکسیناسیون تکمیلی اتباع خارجی زیر ۱۵ سال گفت: در مرزها از کسانی که عفونت‌های حاد تنفسی دارند، نمونه گرفته می‌شود؛ اگر کرونا داشته باشند، قبل از ورود بازگردانده می‌شوند.
یکی از کاربران عراقی توییتر برای اولین‌بار ویدیویی را از لحظه ورود پیکر سرداران شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و جمعی از همراهان آن‌ها به فرودگاه المثنی عراق را منتشر کرد.
تربت حیدریه ـ مسؤول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تربت حیدریه گفت: پیکر یکی از شهدای گمنام مورد استقبال مسئولین و مردم شهیدپرور تربت حیدریه قرار گرفت.
مشهد ـ پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد و مورد استقبال فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی قرار گرفتند.
ماموران پلیس با ورود به خانه زن میانسال واقع در طبقه ۱۲ یک برج؛ با پیکر غرق در خون او مواجه شدند که با اصابت ۷ ضربه چاقو به گردن و دیگر نواحی بدن از پا در آمده و به قتل رسیده بود.
کشتی کروز برای اسکان طرفداران حاضر در قطر به این کشور رسید.
ورود یک تماشاگر به زمین در جریان بازی شب گذشته بارسلونا و آلمریا برای بارسا تبعات مالی خواهد داشت.
نظری گفت: چهارشنبه گذشته و به دنبال ناآرامی‌ها و اغتشاشاتی که در اراک وجود داشت، پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در خیابان شهید رجایی اراک کشف شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: با تلاش‌های مستمر همکاران نمایندگی‌های کشورمان در عراق و نیز همکاری دوایر ذیربط دولت عراق، پیکرهای این عزیزان صبح امروز وارد کشور شد و به منظور طی مراحل قانونی، تحویل مراجع ذیربط شده است.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه امروز شاهد پیک خروج از کشور زائران اربعین حسینی بودیم، گفت: زائران با کمترین ایستایی در گیت‌ها از کشور خارج می‌شوند.
ژاوی از پیکه قول گرفته که دیگر به مسائل غیرورزشی و حاشیه‌ای مشغول نباشد و تمام تمرکزش روی بارسلونا باشد.
«کارین ژان پیر» سخنگوی کاخ سفید گفت: «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا از حمله نیرو‌های «اف بی آی» به اقامتگاه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در «مارالاگو» ایالت فلوریدا بی‌اطلاع بوده است.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار طی دو نامه به معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت به ترتیب خواستار ابلاغ مصوبات ده‌گانه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و تغییر فرمول نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها شد.
برخی قسمتها، مثل "مواجهه آقا مهدی با خانواده بعد ازشهادت آقا حمید و برنگشتن پیکر برادر شهیدش" و قسمت "من مهدی باکری نیستم" یا "روایت شهادت خود آقا مهدی باکری" و... پر از نکته است. از این نکات قابل تامل در فیلم فراوان است، شاید بیست نکته‌ی اینگونه وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ