پیکر آیت‌الله صانعی، پس از تشییع در جماران برای خاکسپاری در قبرستان وادی السلام، به قم منتقل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم تشییع پیکر آیت‌الله حسن صانعی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد. پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.
پیکر آیت الله شیخ حسن صانعی (برادر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی)، که صبح امروز در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به شهر قم منتقل شده بود، به دلیل آنچه که یک عضو دفتر مرحوم آیت‌الله یوسف صانعی آن را مانع تراشی برای دفن در قبرستان وادی السلام شهر قم نامید، مجددا به تهران بازگشت تا در حرم امام خمینی دفن شود.
سید حسن خمینی، با حضور در منزل مرحوم آیت الله شیخ حسن صانعی، عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، درگذشت وی را به فرزندان و خانواده ایشان تسلیت گفت و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسألت کرد. آیت الله حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر جمعه - ۳۰ تیرماه - در سن ۸۹ سالگی درگذشت.
آیت‌الله جوادی آملی اظهار کرد: انسان دو بار مهمان خداست؛ یکی در سفر مکه و یک بار در ماه مبارک رمضان.
مراسم تشییع پیکر مرحوم دکتر عماد افروغ صبح امروز شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ با حضور مسئولین لشکری و کشوری در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد.
مراسم تشییع پیکر مرحوم حسن غفوری فرد، وزیر اسبق نیرو و نماینده مردم در چهار دوره مجلس، صبح امروز بیستم اسفند با حضور مقامات استانی و کشوری، در صحن کوثر حرم مطهر رضوی برگزار و پیکر آن مرحوم در صحن آزادی به خاک سپرده شد.
مرحوم غفوری فرد صبح پنجشنبه ۱۸ اسفندماه پس از تحمل بیش از یک سال بیماری، در بیمارستان درگذشت و روز گذشته نیز رهبر انقلاب بر پیکر آن مرحوم نماز اقامه کردند.
پیکر مرحوم «حسن غفوری‌فرد» از مدیران با سابقه نظام ظهر جمعه (۱۹ اسفند ۱۴۰۱) با حضور جمعی از شخصبت های کشوری در حسینیه جماران تشییع شد. غفوری‌فرد از فعالان دوران مبارزه انقلاب اسلامی بود که از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ در دوران ریاست جمهوری شهید رجایی و آیت‌الله خامنه‌ای مسئولیت وزارت نیرو را بر عهده داشت.
پیکر مرحوم «حسن غفوری‌فرد» از مدیران با سابقه نظام ظهر جمعه (۱۹ اسفند ۱۴۰۱) با حضور جمعی از شخصبت‌های کشوری در حسینیه جماران تشییع شد. غفوری‌فرد از فعالان دوران مبارزه انقلاب اسلامی بود که از سال ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ در دوران ریاست جمهوری شهید رجایی و آیت‌الله خامنه‌ای مسئولیت وزارت نیرو را بر عهده داشت.
پیکر مرحوم غفوری‌فرد بعد از اقامه نماز توسط رهبر معظم انقلاب و تشییع در تهران، فردا در حرم رضوی (ع) خاکسپاری می‌شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم حسن غفوری‌فرد ضمن قرائت فاتحه، نماز میت اقامه کردند.
مراسم تشییع پیکر مرحوم اسماعیل احمدی
مراسم وداع با پیکر مرحوم اسماعیل احمدی
کرمان پیکر مرحوم اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان از کرمان به تهران منتقل شد.
مراسم تشییع همسر آیت الله سبحانی، بانوی مومنه حاجیه خانم مخترع (از خاندان مجتهدی تبریزی) روز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱، از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع شد. مجلس ختم آن مرحومه عصر امروز، پس از نماز مغرب و عشاء در دفتر حضرت آیت‌الله سبحانی واقع در میدان شهداء، ابتدای خیابان صفائیه برگزار می‌شود. مجلس ختم برای بانوان نیز در حسینیه شهداء، در خیابان صفائیه برگزار خواهد شد.
آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه دوم دی‌ماه با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن اقامه نماز و قرائت فاتحه، از تلاش‌های آن مرحوم در خدمت به نهضت امام خمینی (ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی تجلیل کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم دکتر عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر پیکر او نماز اقامه کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند.
آیین تشییع پیکر سردار سرافراز، جانباز عالیقدر و مجاهد عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و سازندگی سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی فردا (یکشنبه ۲۰ آذر) از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره الشهدای این شهرک برگزار می‌شود.
آیین تشییع و وداع با پیکر مرحوم آیت‌الله عباسعلی اختری عضو مجلس خبرگان رهبری فردا چهارشنبه ١١ آبان، ساعت ٩ صبح در مسجد جامع جمهوری در تهران برگزار می شود.
مرحوم رضا روستا آزاد رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف، روز گذشته پس از یک‌دوره بیماری در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) درگذشت. مراسم تشییع پیکر وی در میان غم و اندوه خانواده و جمعی از اساتید، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه صبح امروز چهارشنبه ۲۰ مهر از مقابل دانشکده مهندسی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
پیکر مرحوم امیرهوشنگ ابتهاج شاعر و ادیب نامدار معاصر کشورمان چهارشنبه شب با حضور مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنگوی وزارت امور خارجه و اعضای خانواده وی وارد کشور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ