دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس دچار مصدومیت شد، برای بازگشت به ترکیب تیم، تست‌های نهایی را پشت سر خواهد گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ مدت‌هاست به دنبال جذب هری کین، مهاجم تیم تاتنهام است. اما روند این مذاکرات به شدت فرسایشی شده است و حالا زمان این باشگاه برای جذب این بازیکن رو به پایان است.
کمیته مسابقات سازمان لیگ عصر امروز درباره زمان شروع لیگ برتر تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در جلسه امروز هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، تکلیف اصلاح قانون انتخابات و نیز انتخابات تناسبی که ذیل آن است، مشخص می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در جلسه امروز کمیسیون شوراها در مجلس تکلیف اصلاح قانون انتخابات و نیز انتخابات تناسبی که ذیل آن است، مشخص می‌شود.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید با فلورنتینو پرز، رییس باشگاه ملاقات کرده و بر سر پیشنهاد عربستان به بنزما گفتگو کرده‌اند.
پیش‌بینی جواد خیابانی از بازی‌های امروز پرسپولیس و سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر ایران را ببینید.
ژاوی امروز تاکید کرد که باید هر طور شده با پیروزی در سه بازی بعدی بدون توجه به نتایج رئال قهرمانی را قطعی کنند.
ظهر امروز با حضور استاندار مازندران، مالک و مدیرعامل نساجی و رییس هیات فوتبال این استان، جلسه‌ای برای رفع موانع میزبانی نساجی از حریفان آسیایی خود در قائمشهر برگزار شد.
سردار فدوی گفت: باید دائم خود را رصد کنیم که چگونه به تکالیف بیشتری عمل کنیم تا بلکه پیروزی‌های بیشتری به دست آوریم؛ دشمن امروز هم مانند ۴۴ سال گذشته اشتباه محاسباتی می‌کند، ولی باز هم دشمنی می‌کند.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی، نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
فرزین گفت: دلار ۴۴ هزار تومانی نرخ تحریفی است که علامت‌دهی غلط به بازار کالا می‌دهد؛ از نظر بنیادی نرخ ارز نباید چنین افزایش‌هایی داشته باشد. البته در بازار آزاد ارز دخالت می‌کنیم و حتما نرخ آن کاهشی خواهد شد.
پارلمان عراق امروز تکلیف دو وزیر باقیمانده کابینه عراق را هم مشخص کرد.
پارلمان عراق امروز تکلیف دو وزیر باقیمانده کابینه عراق را هم مشخص کرد.
با انتخاب‌های امروز کی‌روش در خط دروازه تکلیف پست دروازه‌بانی یک سره شد.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد امروز تکلیف ارلینگ هالند برای دیدار با فولام معلوم می شود.
مارکا امروز نوشت که سرخیو راموس تقریبا هیچ شانسی برای حضور در فهرست نهایی اسپانیا برای جام جهانی ندارد.
عملکرد قابل قبول سینا اسدبیگی بار دیگر او را در ترکیب این تیم برای بازی امروز با تراکتور قرار داد.
انتظار می‌رود خانم لیز تراس ساعت ۱۱.۳۰ به وقت گرینویچ به عنوان رهبر بعد محافظه‌کاران و نخست‌وزیر آتی انگلیس معرفی شود و سکان هدایت این کشور را در بحبوحه افزایش هزینه‌های زندگی، ناآرامی صنعتی و رکود بر عهده بگیرد.
معاون اول قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف آزمون وکالت گفت: این موضوع امروز تعیین تکلیف می‌شود، اگر مجلس قانونی را که ابهام دارد تفسیر کند و شورای نگهبان تأیید کند برای همه لازم الاجرا است.
معاون اول قوه قضاییه درباره آزمون وکالت گفت: اگر قانون ابهام دارد و نیازمند تفسیر است باید مجلس تفسیر و شورای نگهبان تایید کند؛ کسی حق ندارد بگوید که از قانون تمکین نمی‌کنم.
معاون اول قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف آزمون وکالت گفت: مروز تکلیف روشن می‌شود، نظر من این است که مجلس قانونی را اگر ابهام دارد تفسیر کند و شورای نگهبان تأیید کند برای همه لازم الاجرا است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۲۶۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۸۳۶ تن از ایشان وخیم است.
شلیک مرگبار مقابل چشمان مردم در قزوین
هنوز اصل ممنوع الکاری غفوری تایید نشده است که عده‌ای رفتن فرهاد مجیدی را هم به حمایتش از کاپیتان تیم ربط داده اند! بهرحال تا امروز مشخص نیست که وریا با توجه به افت بدنی و نیمکت نشینی توسط مجیدی، باز هم در فهرست نهایی باشگاه برای لیگ بیست‌ودوم قرار خواهد گرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ