فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین در امور سوریه گفته است که روسیه دیدار بین روسای جمهور ترکیه و سوریه را امکان پذیر می داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌ها پایان ماه جاری یا ماه آتی میلادی را زمان دیدار رؤسای جمهور روسیه و ترکیه اعلام کردند.
رئیس‌جمهور ترکیه قصد دارد در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه آمادگی خود برای میانجی‌گری بین مسکو و کی‌یف را مطرح کند.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه اعلام کرد که تلاش‌های بسیاری در راستای عادی‌سازی روابط میان سوریه و ترکیه در حال انجام است.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه اعلام کرد که تلاش‌های بسیاری در راستای عادی‌سازی روابط میان سوریه و ترکیه در حال انجام است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امکان دیدار روسای جمهور این کشور و ترکیه را رد نکرد.
«سرگئی لاوروف» و «عبدالله بن زاید» در حاشیه نشست وزرای خارجه کشورهای عضو گروه «بریکس» در پایتخت آفریقای جنوبی دیدار و رایزنی کردند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز از دیدار رؤسای جمهور ترکیه و روسیه خبر داد.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه با حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
بشار اسد در گفتگو با یک رسانه روس به شرط خود برای دیدار با همتای ترکیه ای اشاره کرد و به بحث پایگاههای روسیه در سوریه هم پرداخت.
الگ ماتیستین وزیر ورزش روسیه بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ضمن دیدار و امضای تفاهم‌نامه با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ایران از برخی از اماکن ورزشی تهران بازدید کرد.
دیدار رییس دومای روسیه با محمدباقر قالیباف رییس مجلس
رئیس جمهور ترکیه نسبت به دیدار با بشار اسد در نشست سه جانبه با همتای روسی خود ابراز امیدواری کرد.
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به ایده رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای دیدار سه جانبه رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه، واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به ایده رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای دیدار سه جانبه رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه، واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
مقامات روسیه از تلاش مسکو برای برگزاری دیدار بین رؤسای جمهور ترکیه و سوریه در روسیه خبر داده و گفتند که چنین دیداری، مثبت و مفید خواهد بود.
شبکه خبری المیادین از دیدار فرمانده نیروهای روسیه در سوریه با فرمانده شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا خبر داد.
سخنگوی نهاد ریاست جمهوری روسیه هرگونه توافق درخصوص دیدار بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در روسیه را تکذیب کرد.
دستیار رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی با اشاره به محور دیدار اردوغان با پوتین در ششمین نشست سران سیکا در کشور قزاقستان، گفت: رئیس جمهور روسیه در این نشست با امیر قطر هم دیدار می‌کند.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد همچنان امیدوار است که سران روسیه و اوکراین برای حل بحران موجود، در آنکارا با هم دیدار و گفت‌وگو کنند.
رئیس جمهور روسیه امروز در دیدار با اردوغان در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر سمرقند واقع در ازبکستان گفت: توافقنامه احداث یک نیروگاه هسته‌ای در ترکیه را امضاء کردیم
رؤسای جمهور ترکیه و روسیه در حاشیه نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در شهر سمرقند واقع در ازبکستان دیدار کردند.
رئیس جمهور ترکیه قصد دارد زمینه دیدار و ملاقات میان روسای جمهور روسیه و اوکراین را فراهم کند.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه با ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین در لویو دیدار کرد. این دیدار در کاخ پوتوکی برگزار شد. شبکه تلویزیونی ترکیه‌ای "A Haber" با اشاره به دیدار سه‌جانبه میان آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل، ولودیمیر زلنسکی رئیس‌ جمهور اوکراین و رجب طیب اردوغان رئیس‌ جمهور ترکیه اعلام کرد: پیش بینی می‌شود که اردوغان در دیدار با زلنسکی در شهر لویو، برنامه‌ریزی یک دیدار میان رئیس جمهور اوکراین و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه را پیشنهاد دهد.
رئیس جمهور ترکیه می گوید بحران فعلی میان روسیه و اوکراین تنها از طریق میز مذاکره قابل حل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ